Cukormentes, gyümölcsös fagyik: otthon, gép nélkül is könnyen elkészíthetőek, és isteni finomak
Ezek a legfinomabb ízkombinációk.

barack-fagyi
Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

A nagy nyári melegben a fagylalt jelenti a legkönnyebb, leggyorsabb és legfinomabb felfrissülést, és ez az első, amiről a fogyókúra során le kell mondani, hiszen tele van cukorral. De van egy nagyon jó alternatíva, ami nemcsak egészséges, de isteni finom is. 

A joghurtos fagyi ízre szinte ugyanolyan, mint a cukrászdákban kapható testvére, de, mivel gyümölcsökből készül, rostot tartalmaz és kevesebb szénhidrátot. Az elkészítéséhez nincs szükség gépre, csak két egyszerű alapanyagra és valamilyen édesítőszerre.

A cukormentes gyümölcsfagyi alapreceptje

  • fél kg fagyasztott vagy friss gyümölcs 
  • 300 g görög joghurt vagy kókuszkrém
  • ízlés szerint sztívia 

A fagyasztott gyümölcsöt turmixold össze, és keverd bele a joghurtot. A lehető legsűrűbb állagú joghurtra van szükség, mert így lesz krémes a fagylaltod a végén. Ezután add hozzá az édesítőszert és a többi fűszert. Jöhetnek a magvak vagy az egész gyümölcsdarabok, a fahéj, szegfűszeg, ánizs, valamint a különböző aromák. A kész masszát tedd be a fagyasztóba, és fagyás közben negyedóránként-félóránként keverd át. 

Ezeket a fagylaltokat nyugodtan fogyaszthatod a diéta során is, mivel - gyümölcstől függően - egy gombóc kalóriaértéke 25-50 kalória között alakul. Ráadásul a változatosságról sem kell lemondanod, mert számtalan isteni ízű nyári fagylalt készíthető így.  

Ezt is szeretjük