5 centi mínusz csípőről 1 hónap alatt! 3 zsírbontó gyakorlat a személyi edzőktől
Végezd naponta a következő gyakorlatokat!

Ez is érdekelhet

Letti története megmutatja, hogy a reménytelen helyzetből is van kiút (x)

Őszi kikapcs: Íme a trendek! (x)

Színésznők, akiket az egész ország imád (x)

Egyedülálló szolgáltatásokat kínáló, újépítésű lakások a XIII. kerületben: Idén extra kedvezménnyel! (x)

Tudod már, hol egyél október 8. és 13. között?

beauty and style

Méregtelenítő arcradír zöld teával: mindent kiseper a pórusokból, és nem szárítja a bőrt »

5 éves gyerekek bányásszák a szemfestékek alapanyagát: csúf igazság a kozmetikai iparról »

Így viselik a párizsi nők idén a feketét: sikkes és egyáltalán nem gyászos »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha úgy érzed, a csípőd túlságosan széles, de ennek oka nem annyira a csontozatodban, mint inkább a zsírpárnákban rejlik, érdemes néhány célzott gyakorlattal formálnod az érintett területet. Az alábbi képeken Czanik Balázs, illetve Kremer Kaposi Péter személyi edző mutat be hatásos csípőformáló gyakorlatokat.

Ne feledd! Fontos, hogy az edzés megkezdése előtt alaposan melegíts be, utána pedig nyújtsd le az izmokat. Lapozd át az alábbi képeket, és végezd el naponta az edzést.

Gyakorlatok belső combra

Lapozd át az alábbi képeket, és nézd meg, milyen otthoni edzés jöhet számításba, ha nem vagy megelégedve a belső comboddal.

Ezt is szeretjük