5 centi mínusz csípőről 1 hónap alatt! 3 zsírbontó gyakorlat a személyi edzőktől
Végezd naponta a következő gyakorlatokat!

Ez is érdekelhet

Szárazak a kezeid a sok kézmosástól? Ne aggódj, jó kezekben vagy! (x)

Az autista Robika javulni kezdett (x)

Szabadtéri környezetben több mint 100 világmárka újra vár a Premier Outletben! (x)

beauty and style

7 nőies lófarok, a hét minden napjára: szebbek, mint a szimpla copf »

Gwyneth Paltrow 47 évesen is nagyon dögös: a színésznő stílusa örökzöld »

Nem lesz ciki a leggings, ha így viseled: utcán is bevethető szettek »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha úgy érzed, a csípőd túlságosan széles, de ennek oka nem annyira a csontozatodban, mint inkább a zsírpárnákban rejlik, érdemes néhány célzott gyakorlattal formálnod az érintett területet. Az alábbi képeken Czanik Balázs, illetve Kremer Kaposi Péter személyi edző mutat be hatásos csípőformáló gyakorlatokat.

Ne feledd! Fontos, hogy az edzés megkezdése előtt alaposan melegíts be, utána pedig nyújtsd le az izmokat. Lapozd át az alábbi képeket, és végezd el naponta az edzést.

Gyakorlatok belső combra

Lapozd át az alábbi képeket, és nézd meg, milyen otthoni edzés jöhet számításba, ha nem vagy megelégedve a belső comboddal.

Ezt is szeretjük