Szabadulj meg 5 kilótól a csalók diétájával
Ha hétvégén ellazsálod a fogyókúrát
Csokit ennél a fogyókúra alatt? A csalók diétájával megteheted.

Ez is érdekelhet

Fodrászszalon az otthonunkban: egészséges és gyönyörű haj Panasonic hajszárítókkal (x)

Olyan versenyeken veszek részt, amik ellen a testem tiltakozik - Interjú Szőnyi Ferenc ultratriatlon-világbajnokkal (x)

Igazi szelfi-király a Mate 40 Pro (x)

Lakberendezési trendek téli átalakításhoz (x)

Házassági évforduló (x)

„Megpróbálom kihozni ebből a helyzetből is a legjobbat” - interjú Sári Évivel (x)

Szex. Gyilkosság. Hatalom - Megjelent az év legforróbb thrillere! (x)

beauty and style

Igazán menő szettek, amikben nem ciki a tréningnadrág: az utcán is megállják a helyüket »

Házi szemránckrémek, amiket gyerekjáték összeütni: versenybe szállnak a boltiakkal »

Nem szélesítenek a túlméretezett, bő cuccok, ha így kerülnek be az öltözékbe: nőiesen is viselhetők »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Sok fogyókúrázónak okoz lelkiismeret-furdalást, hogy míg hétköznapokon tartani tudja az előírt diétás étrendet, addig szombaton és vasárnap rendre gasztronómiai bűnözésbe kezd.

A csalók diétájának nagy előnye, hogy a mediterrán diétára hajazó fogyókúrás étrendbe eleve belekalkulálták a hétvégi csokit és pizzát.

Csalók diétája

Az étrend megalkotója, dr. Paul Rivas belgyógyász és fogyókúra-szakértő belátta, hogy a túlságosan sok korlátot állító diéták nehezen tarthatóak, a szabályokat lépten-nyomon megszegi a diétázó. Épp ezért az alapvetően a mediterrán étrendet utánzó diétáját kiegészítette hétvégi csalónapokkal.

Így működik

Hétfőtől péntekig fogyassz sok rostban gazdag zöldséget és gyümölcsöt, kerüld a finomított szénhidrátokat, cukrot. A vörös húsok helyett részesítsd előnyben a halat és a szárnyasokat, és naponta ötször egyél kisebb adagokban.

Kerüld a telített zsírokat, ha alkoholt fogyasztanál, lehetőleg vörösbort igyál. A fehér liszttel készült pékáruk és tésztafélék helyett fogyaszd a teljes kiőrlésű változatokat. Végül ne feledkezz meg a napi legalább két liter folyadék fogyasztásáról.

Emellett a rendszeres testmozgás is legyen életed része: legalább hetente két alkalommal férjen bele az időbeosztásodba 20-30 perc erősítő edzés. Ezen kívül pedig sétálj, kerékpározz, végezz kerti munkát, légy sokat a szabad levegőn! Ha a hétvégi csalónapok nem arról szólnak, hogy reggeltől estig pizzát eszel csokoládéval, ezzel a diétával egy hónap alatt akár öt kilótól is megszabadulhatsz.

Hétvégi csalás

Szombaton és vasárnap lazíthatsz a gyeplőn: ehetsz pizzát, süteményt, csokoládét, fagylaltot, ihatsz sört. Továbbra is ügyelj azonban arra, hogy naponta ötször egyél kisebb adagokban - ez szükséges a kiegyensúlyozott vércukorszinthez és anyagcseréhez. Ne érezz bűntudatot, ha hétköznap tartod magad a diétához, hétvégén nem fog megártani egy kevés cukor. Sőt, dr. Paul Rivas szerint bizonyos szempontból előnyös lehet, ha megadod a szervezetnek, amire vágyik - így nem kezd pánikszerű raktározásba a finom falatok megvonása miatt.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy adag gyümölcssaláta - idénygyümölcsökből.
Tízórai: egy marék sózatlan földimogyoró.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell vadrizzsel és párolt brokkolival.
Uzsonna: egy pohár élőflórás kefir korpás keksszel.
Vacsora: egy adag görögsaláta.

2. nap

Reggeli: egy szelet teles kiőrlésű kenyér paradicsommal, olajbogyóval és sajttal, egy körte.
Tízórai: egy pohár élőflórás joghurt zabpehellyel, egy csésze zöld tea.
Ebéd: 15 dkg grillezett tengeri hal zöldségágyon, olívaolajjal.
Uzsonna: egy marék sózatlan mandula.
Vacsora: spenótos-hagymás babsaláta olívaolajjal, egy alma.

Fogyókúrás bakik

Kattints az alábbi videóra, ha kíváncsi vagy, melyek a leggyakoribb fogyókúrás hibák a szakértő szerint.

3. nap

Reggeli: egy adag zabkása fahéjjal és dióval, egy pohár frissen facsart narancslé.
Tízórai: egy marék sózatlan pisztácia.
Ebéd: 15 dkg grillezett lazac paradicsomsalátával.
Uzsonna: egy marék málna.
Vacsora: tonhalas tésztasaláta - teljes kiőrlésű tésztából.

OLVASD EL EZT IS!

torta csokis
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

Anyagcsere-pörgetés és tartós fogyás süteménnyel

salata gorog
  • mediterrán étrend
  • a hosszú élet titka

Zsírégető, meghosszabbítja az életed, és finom

mediterran
  • mediterrán étrend
  • diéta a tartós fogyásért

4 hét, 9 kiló

Ezt is szeretjük