Gyönyörű, lapos hasat csinál: így felülésezz és plankolj otthon
Megdolgoztatja a törzs teljes izomzatát.

edzes
Ez is érdekelhet

Letti története megmutatja, hogy a reménytelen helyzetből is van kiút (x)

Őszi kikapcs: Íme a trendek! (x)

Színésznők, akiket az egész ország imád (x)

Egyedülálló szolgáltatásokat kínáló, újépítésű lakások a XIII. kerületben: Idén extra kedvezménnyel! (x)

Tudod már, hol egyél október 8. és 13. között?

beauty and style

Méregtelenítő arcradír zöld teával: mindent kiseper a pórusokból, és nem szárítja a bőrt »

5 éves gyerekek bányásszák a szemfestékek alapanyagát: csúf igazság a kozmetikai iparról »

Így viselik a párizsi nők idén a feketét: sikkes és egyáltalán nem gyászos »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha célul tűzted ki, hogy az idén feszes, lapos hasat szeretnél elérni, akkor nemcsak a megfelelő táplálkozásra, de a mozgásra is időt kell szánnod. Az erősítő edzések nemcsak abban segíthetnek, hogy izmosabb legyen a formálni kívánt terület, de az izomépítés kalóriaigényes folyamata miatt a zsírégetéshez is nagyban hozzájárulnak. 

Helyileg azonban nem lehet egy adott területet fogyasztani, ezért fontos, hogy ne csak egy-egy izomcsoportot dolgoztass, hanem minél többet, így kalória is több ég majd el. Egy teljes alakformáló edzésterv összeállításában érdemes személyi edző segítségét kérni. A lapos has eléréséhez szükséges, hogy azt az izmok feszesen tartsák, így legalább heti egy alkalommal érdemes beiktatni egy kifejezetten erre a területre fókuszált edzést.

A mélyizmok edzése

A kockahashoz nemcsak a középső izmok megerősítése szükséges, de a felsőtest oldalsó és a has alsó területei is fontosak, sőt, a belső, mélyebben található törzsizmok is, melyeket összefoglalva core- vagy mélyizmoknak is neveznek. Ezek a fűzőszerűen elhelyezkedő izomcsoportok mind hozzájárulnak a jó tartáshoz és a feszes testhez.

Edzésük során felüléseket, plankon alapuló gyakorlatokat, láb- és törzsemeléseket érdemes váltogatni. Minél színesebben, változatosabban állnak össze az edzéseid, annál többször kell a testednek újra és újra alkalmazkodnia a kihíváshoz, így a fejlődésed folyamatos lesz. Iktasd be a hasra fókuszált edzésnap programjába megfelelő bemelegítéssel és nyújtással, pár másodperces szünetekkel kiegészítve a következő kemény gyakorlatokat is!

Ezt is szeretjük