Gyönyörű, lapos hasat csinál: így felülésezz és plankolj otthon
Megdolgoztatja a törzs teljes izomzatát.

edzes
Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

Ha célul tűzted ki, hogy az idén feszes, lapos hasat szeretnél elérni, akkor nemcsak a megfelelő táplálkozásra, de a mozgásra is időt kell szánnod. Az erősítő edzések nemcsak abban segíthetnek, hogy izmosabb legyen a formálni kívánt terület, de az izomépítés kalóriaigényes folyamata miatt a zsírégetéshez is nagyban hozzájárulnak. 

Helyileg azonban nem lehet egy adott területet fogyasztani, ezért fontos, hogy ne csak egy-egy izomcsoportot dolgoztass, hanem minél többet, így kalória is több ég majd el. Egy teljes alakformáló edzésterv összeállításában érdemes személyi edző segítségét kérni. A lapos has eléréséhez szükséges, hogy azt az izmok feszesen tartsák, így legalább heti egy alkalommal érdemes beiktatni egy kifejezetten erre a területre fókuszált edzést.

A mélyizmok edzése

A kockahashoz nemcsak a középső izmok megerősítése szükséges, de a felsőtest oldalsó és a has alsó területei is fontosak, sőt, a belső, mélyebben található törzsizmok is, melyeket összefoglalva core- vagy mélyizmoknak is neveznek. Ezek a fűzőszerűen elhelyezkedő izomcsoportok mind hozzájárulnak a jó tartáshoz és a feszes testhez.

Edzésük során felüléseket, plankon alapuló gyakorlatokat, láb- és törzsemeléseket érdemes váltogatni. Minél színesebben, változatosabban állnak össze az edzéseid, annál többször kell a testednek újra és újra alkalmazkodnia a kihíváshoz, így a fejlődésed folyamatos lesz. Iktasd be a hasra fókuszált edzésnap programjába megfelelő bemelegítéssel és nyújtással, pár másodperces szünetekkel kiegészítve a következő kemény gyakorlatokat is!

Ezt is szeretjük