Zsírégető csípő- és combformáló diéta
Ha csípődet, popsidat és combodat szeretnéd tökéletessé formálni, vágj bele bátran könnyen követhető diétánkba!

Nyereményjáték

Nyerj páros belépőt 2018 fergeteges jazzkoncertjére a Sárik Péter Trióval! (x)

Nyerj luxuskozmetikumokat érett bőr számára, és búcsúzz el a ráncoktól a természet erejével! (x)

Nyerj utazókönyvet, és ismerd meg a világ legkevésbé ismert érdekességeit! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Gomba vagy baktérium? Nagyon is lehet érzékelni a különbséget, és máshogy is kell kezelni (x)

Ezreket spórolhatsz a vízszámlán: pénzt és energiát spórol ez a konyhai eszköz (x)

A legjobb szőrtelenítő módszer télen is: így lesz hetekig sima a bőröd (x)

Tökéletes alakot és egészséges testet ajándékozhatsz karácsonyra! Mutatjuk, hogyan (x)

Babapuha és fényes lesz a festett haj ezektől a tippektől: látható lesz a különbség (x)

beauty and style

Mit viselj, ha nincs mit felvenned? 5 szett fantáziátlan napokra »

Az egész arcát piros rúzzsal sminkelte ki: ez lett az eredménye »

Erre jó egy melltartó és egy ragasztópisztoly: 3 szuper ötletet mutatunk »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A legtöbb nő elsősorban combja és csípője tájékáról szeretne fogyni, mégpedig úgy, hogy mindez ne járjon megerőltető koplalással és kalóriaszámolgatással. Ha te is közéjük tartozol, lélegezz fel bátran, hisz létezik olyan diéta, mely kifejezetten a kényes területeket célozza meg, ugyanakkor a szigorú étrendi szabályoktól sem kell tartanod. Ha belevágsz, két hét alatt akár 5 kilótól is megszabadulhatsz!

Hogy működik a diéta?

A csípő- és combformáló, kalóriaszámlálás nélküli, nem túl szigorú fogyókúra azon alapul, hogy egy szabályozott étkezési program megelőzheti a hirtelen ötlettől vezérelt nagy evés-ivásokat.

A diéta étrendjében a reggeli gabonafélékből, gyümölcsökből, sovány húsokból, halból vagy szárnyasból, valamint zöldségekből áll. A déli fogások gyümölcsöt, szendvicset, húsból vagy tenger gyümölcseiből készült salátákat, levest vagy zöldséget - esetenként burgonyát - tartalmaznak. Vacsorára megengedett a gyümölcs, a zöldség, a leves, a sovány hús, a hal vagy a szárnyas, a tészta - sőt, desszertként sörbet vagy joghurt is.

Az ajánlott napi adagok közé tartozik egy-egy csésze sovány vagy zsírszegény tej, minimum 340 g gyümölcs, 170 g fehérje, 340 g zöldség, 170 g gabonaféle, 1,5 dl alacsony zsírtartalmú joghurt, valamint gyümölcslé mértékkel. A vörös húsok fogyasztása heti két adagra korlátozódik, azonban szerencsésebb, ha sovány húsokat fogyasztasz. A tipikus fogásban szerepel sovány hús, szárnyas, valamilyen hüvelyes növény, kevés keményítő, illetve zöldség korlátlan mennyiségben.

A módszer, mivel lényegesen csökkenti a bevitt zsírok mennyiségét, segít abban, hogy a felesleg főleg a csípő és a comb környékéről tűnjön el. Az étrendet körültekintő tervezéssel és ellenőrzéssel mindemellett kiegyensúlyozott táplálkozássá formálhatod. Ha a diéta végeztével növényi magvakkal, hidegen sajtolt növényi olajokkal és zsírszegény joghurtokkal, tejtermékekkel egészíted ki az étrendet, a módszert akár életmódprogrammá is alakíthatod.

Mit szabad, és mit nem?
A diéta ideje alatt kerüld a következő táplálékok fogyasztását: margarin, tejszín, olajban sütött ételek, zsíros halak és húsok, szárnyasok bőre, sajt- és tojásételek, tojássárgája, mogyorófélék, napraforgómag, avokádó, jégkrémek és pudingok, csokoládé. Tetszőleges mennyiségben fogyaszthatsz viszont uborkát, zellert, répát, paradicsomot és paprikát, valamint édesítőszer nélküli teát.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy narancs, 1,5 dl joghurt.
Ebéd: fél csésze sovány tej, másfél csésze zöldségleves, hat teljes kiőrlésű gabonakeksz.
Vacsora: fél csésze sovány tej, 20 dkg tőkehal, fehérborban abálva, 20 dkg gyümölcs.

2. nap

Reggeli: 10 dkg pulykasonka, 4 dkg gomba, 1,5 dl sovány joghurt, fél csésze őszibaracklé.
Ebéd: 17 dkg sült csirkemell, 17 dkg gyümölcs, fél csésze sovány tej.
Vacsora: 17 dkg főtt, teljes kiőrlésű tészta, 20 dkg paradicsomkonzerv, két alma, fél csésze sovány tej.

3. nap

Reggeli: négy teljes kiőrlésű gabonakeksz, fél csésze sovány tej.
Ebéd: fél csésze sovány tej, 20 dkg gyümölcssaláta, 37 dkg fejes saláta három evőkanál babbal, egy sárgarépa.
Vacsora: 1,5 dl sovány joghurt, 12 dkg citrusgyümölcs, két szelet teljes kiőrlésű kenyér.

4. nap

Reggeli: 12 dkg gyümölcslében eltett őszibarackkonzerv, 1,5 dl sovány joghurt.
Ebéd: fél csésze sovány tej, 12 dkg gyümölcs, 17 dkg tonhalsaláta, négy rozskeksz.
Vacsora: 20 dkg zöldsaláta fejes salátából, paradicsomból, hagymából, zellerből, uborkából, két evőkanál zsírszegény öntettel, egy alma.

5. nap

Reggeli: 3 dkg sovány sonka, két paradicsom, egy teljes kiőrlésű zsemle, fél csésze sovány tej.
Ebéd: két főtt krumpli, 1,5 dl sovány joghurt, két narancs.
Vacsora: egy kisebb szelet sült tőkehal, 6 dkg barnarizs, egy körte, fél csésze sovány tej.

6. nap

Reggeli: 3 dkg teljes kiőrlésű gabonapehely, fél csésze sovány tej, fél csésze narancslé.
Ebéd: 8,5 dkg sült bab, fél csésze sovány tej, 17 dkg ananász.
Vacsora: egy sült krumpli, 8,5 bőr nélküli pulykaszelet, 1,5 dl sovány joghurt.

7. nap

Reggeli: öt aszalt szilva, két szelet teljes kiőrlésű pirítós, egy teáskanál narancslekvár, fél csésze tej.
Ebéd: 12 dkg friss gyümölcssaláta, 1,5 dl joghurt.
Vacsora: 8,5 dkg sült hús, 10 dkg pirított zöldség, fél csésze sovány tej, egy narancs.

Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es csészét. Tízóraira és uzsonnára egyél valamit a korlátlan mennyiségben fogyasztható élelmiszerek közül.

Fontos!
A diétát várandós és szoptató kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd, mindenképp kérd ki háziorvosod véleményét!

Cikkünk a Nagy diétaválasztó című könyv alapján készült.

Blog.hu ajánló