Napi 15 perc, de azonnal beindul a feszesedés: 10 otthoni, intenzív combgyakorlat
Segítik az izmok fejlődését, és feszesebbé teszik a bőrt.

comb cover
Ez is érdekelhet

Hogyan hasznosul pontosan a kalcium? Ez a vitamin elengedhetetlen hozzá (x)

Sztárokkal teli luxushajó indul Szegeden: igazi álomvilágba csöppenhetsz (x)

Ez a mézes csoki újrafogalmazza a csokoládét: édesség helyett próbáld ki ezt! (x)

Igazi kis gyöngyszem az alpesi panorámaút: szépsége mindenkit elvarázsol (x)

Nagy méretű burkolólapok ragasztása: így sokáig gyönyörködhetsz a végeredményben (x)

Megújul a városligeti Gyermeknap: új helyszínek és programok várnak (x)

Így töltsd fel a nyári energiakészleteket! (x)

beauty and style

Így lesz tökéletes a highlighter, és mégsem harsány: tippek a visszafogott csillogáshoz »

Elképesztően nőies a fehér póló, ha így viseled: divatos szettek az örök kedvenccel »

Mire jó, és hogy használ a glikolsav? Hámlaszt, serkenti a kollagéntermelést, és ez még nem minden »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A combkörnyék talán a legproblémásabb terület, így a legtöbb fogyókúrázó elsősorban ezt szeretné feszesíteni. A combok összeérését azonban nemcsak túlsúly, de a petyhüdt izomzat is okozhatja. 

Ezért lehetséges, hogy egy szűk farmer vékonyabbnak mutatja a lábat, míg a rövidnadrág jóval terebélyesebbnek. A combizmok erősítésével egyfajta rugalmas réteg képződik a bőr alatt, amitől a lábak keskenyebbek lesznek. Ezenkívül az izomerősítés javít a test zsíranyagcseréjén, így a lerakódott zsír könnyebben eltűnik. 

Comberősítés otthon

Az alábbi tornagyakorlatok kifejezetten a comb belső oldalát célozzák meg, melyeket, ha heti három-öt alkalommal végigcsinálsz, három hét után már megtapasztalhatod az eredményt. A gyakorlatok előtt ne feledkezz meg az alapos bemelegítésről: 5-7 perc alatt mozgasd át a felsőtested, végezz csípőkörzést, és nyújtóztasd meg a gerinced. A gyakorlatok között tarts 30-60 másodperc szünetet, illetve a torna végén se feledkezz meg a nyújtásról. 

Képek forrása: Getty Images Hungary.

Ezt is szeretjük