Tornázz magadnak otthon kőkemény popsit és feszes combokat - Ha így mozogsz, meglátszik
Nem lesz könnyű, de megéri.

guggolasok
Ez is érdekelhet

A mérték a lényeg: tévhitek a szénhidráttal kapcsolatban (x)

Szárnyal a budapesti VictoriaShop! (x)

Turbózd fel a halfogyasztásod idén ősszel! (x)

Frissítsd fel a karácsonyi dekorációt rózsaarannyal! (x)

Nézd meg, honnan érkezik a reggeli kávé a poharadba

Tasnádi Bence színész jóképű, tehetséges és lázadó – Akárcsak Mozart, akit játszik

beauty and style

Nőiesen egyszerű, finom smink 50 felett: éveket fiatalít viselőjén »

Csak pár kulcsdarab kell a mindig sikkes és nőies öltözékhez: nyújtják az alakot és karcsúsítanak »

Ezeket edd rendszeresen a teltebb, rugalmasabb arcbőrért: minden megvan bennük, ami segíti a feszességet »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Amikor fogyókúrázol, a tested nemcsak a zsírtartalékokat, de gyakran az izmokat is elbontja, ugyanis ezeket sok kalória fenntartani, és szintén energiaként hasznosíthatóak. Ettől lelassul az anyagcsere, ezért később könnyebben visszahízol. Éppen emiatt nagyon fontos, hogy a diéta során mozogj, így a tested nem ítéli szükségtelennek, és nem éli fel az izmokat.

Ha hosszan diétázol mozgás nélkül, akkor azzal a súlyod csökken, ám, ahogy egyre több izmot veszítesz, úgy leszel egyre kevésbé feszes és formás. Ezért olyan gyakori még a vékony nők körében is a narancsbőr, hiszen itt a zsírszövet göcsörtjeit nem tartják feszesen az izmok, így azok a bőrön áttüremkedve huplikként látszanak. Az izomzat fejlesztésével azonban nagyon sokat tehetsz ez ellen.

Combedzés otthon

Ha egy jó étrendet edzéssel kombinálsz, már otthon is látványos eredményeket érhetsz el. Ugyan helyi zsírégetés nem létezik, az izmok ott fejlődnek, ahol terheled a tested, így, ha főleg a combjaidon szeretnél változtatni, akkor ezeken kell a legtöbbet dolgoznod. Ennek ellenére ne ess abba a hibába, hogy csak ezt a tájékot edzed! Váltogass többféle edzést a hét folyamán, így a tested több része regenerálódik egyszerre, ami utóégéssel, azaz megnövekedett kalóriafelhasználással jár az erősítő edzések után akár két napig is.

A következő gyakorlatok mind alkalmasak otthoni edzésre. Végezd el őket egy 5 perces bemelegítés után, és a végén se felejts el pár percet nyújtani. Csináld az edzést heti kétszer más izomcsoportokra fókuszáló mozgásokkal kombinálva, vagy válassz egy-egy gyakorlatot, és illeszd be egy teljes testet átmozgató edzés combtorna részébe. Kezdőként végezz a megadott ismétlésszámmal két sorozatot mindegyikből, majd két hét után emeld háromra a sorozatok számát, hat hét után pedig négyre. Körülbelül két hónapot követően érdemes a gyakorlatokat is nehezebb, más mozdulatokra cserélned, hogy tovább fejlődhess. Ebben egy személyi edző nagyon sokat segíthet. Pihenj körülbelül 10-20 másodpercet a gyakorlatok között. Próbáld ki, végezd rendszeresen, és nem marad el a hatás!

Ezt is szeretjük