Bikinidiéta: így hozd magad formába csupán 2 hét alatt
Sok zöldséggel, gyümölccsel és néhány hasznos tanács betartásával idén karcsún köszöntheted a nyarat.

Ez is érdekelhet

Nyerj 2 főre szóló, 3 éjszakás nyaralást Ausztriába, az aktív pihenés paradicsomába (x)

Ingyenes lesz Budapest legnagyobb szezonnyitó borfesztiválja - Ekkor érdemes a Városligetbe menni (x)

Így csókolj, ha csábítani akarsz - Eláruljuk a tökéletes csók titkait (x)

Horváth Éva iszonyú cuki cicával fotózkodott - Elárulta, miért (x)

beauty and style

A legnőiesebb tavaszi parfümújdonságok: friss és különleges illatok »

Kalóriaszegény, epres turmixtál: ínycsiklandóan finom, pedig fogyaszt »

10 egyszerű mód, ahogy a fehér pólót viselheted: hogy változatos legyen »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Össze tudod számolni, hányszor ígérted meg magadnak, hogy mire beköszönt a strandszezon, jó pár centit lefaragsz hasról, csípőről vagy fenékről? A hosszú évek tapasztalata valószínűleg számodra is azt mutatja, hogy a fogyókúrára legfeljebb két héttel nyaralás előtt szánod rá magad.

Ha pedig csak ennyi időd marad, egy hatékony villámdiétára van szükség. Ismerd meg a bikinidiétát, melynek alapvető pontjait érdemes szem előtt tartanod a nyaralás alatt is - így a kilók nem kúsznak vissza, mire vége a szabadságnak.

Így hozd magad formába 2 hét alatt!

Fiona Kirk táplálkozási szakértő könyve, a Fast Lane Diet egy 14 napos fogyókúraprogramot mutat be. A szakértő szerint ez a két hét elegendő ahhoz, hogy megváltoztasd a táplálkozási szokásaidat, és a későbbiekben egy egészségesebb étrendet kövess.
A diéta legfontosabb pontja, hogy fogyassz minél több friss zöldséget, gyümölcsöt, salátát és levest. 18 óra után már ne egyél keményítőtartalmú ételeket: krumplit, babot, lencsét, barna rizst.

Fontos szabályok

  • Délelőtt tíz óráig lehetőleg csak friss zöldséget, gyümölcsöt fogyassz. A növényi eredetű táplálékot könnyebben emészti meg a szervezeted - így beindul az anyagcsere.
  • Ha két étkezés közben megéhezel, egyél bátran valamilyen zöldséget, gyümölcsöt.
  • Minimum 30 perc fizikai aktivitás férjen bele a napodba.
  • Ne feledkezz meg a napi két és fél-három liter folyadékról - melyet lehetőleg szénsavmentes ásványvíz formájában fogyassz.
  • Az ebédet mindig egészítsd ki egy tányér levessel vagy salátával.
  • A fehér kenyeret, rizst, tésztát hanyagold, fogyassz belőlük minél kevesebbet.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy tál vegyes zöldségsaláta, 3 dl frissen facsart narancslé.
Tízórai: egy pohár kaukázusi kefir.
Ebéd: grillezett lazac olívaolajjal, zöldkörettel.
Uzsonna: pár szem korpás keksz, egy csésze herbatea.
Vacsora: egy tányér paradicsomos zöldségleves.

2. nap

Reggeli: egy kis tál görögsaláta.
Tízórai: egy pohár kaukázusi kefir, két szelet pirítós vékonyan megvajazva.
Ebéd: grillezett csirkemell nyers zöldségekkel - uborkával, paradicsommal, hagymakarikákkal.
Uzsonna: egy pohár 100%-os paradicsomlé, néhány szem teljes kiőrlésű keksz.
Vacsora: wokban sült zöldség.

3. nap

Reggeli: friss Waldorf-saláta, 3 dl 100%-os almalé.
Tízórai: egy marék sózatlan mandula.
Ebéd: grillezett tengeri hal párolt spárgával.
Uzsonna: két főtt tojás hidegen, két szelet sonka teljes kiőrlésű kenyérrel.
Vacsora: pár szem korpás keksz friss paradicsommal.

Hány kilótól szeretnél megszabadulni a bikini-szezonig?

Blog.hu ajánló