Tisztítják a bélrendszert, laktatnak, finomak, de 100 kalória sincs bennük
Pörgesd fel velük délelőtt a fogyást
Tökéletesek tízóraira.

nagykep?cikkid=168058&kep=pucolt narancs narancshej1-lead

Dia

	Ha van öt perced, finom turmixot készíthetsz egy banánból, egy deci mag- vagy sovány tehéntejből és egy csipet fahéjból. Az ital így 140 kalória lesz nagyjából, ám rostokat és fehérjét is biztosít, ami nagyon laktatóvá teszi, sőt, a nap folytatásához szükséges energiával is ellát.

Ha van öt perced, finom turmixot készíthetsz egy banánból, egy deci mag- vagy sovány tehéntejből és egy csipet fahéjból. Az ital így 140 kalória lesz nagyjából, ám rostokat és fehérjét is biztosít, ami nagyon laktatóvá teszi, sőt, a nap folytatásához szükséges energiával is ellát.

Dia

	Ha szeretnéd egy kis süteménnyel kényeztetni magad, próbáld ki ezt az ínycsiklandozó zabkekszreceptet, amelyben a zab és a gyümölcsök rostokat, a mandula pedig egészséges zsírokat biztosít a szervezet számára.

Ha szeretnéd egy kis süteménnyel kényeztetni magad, próbáld ki ezt az ínycsiklandozó zabkekszreceptet, amelyben a zab és a gyümölcsök rostokat, a mandula pedig egészséges zsírokat biztosít a szervezet számára.

Dia

	Egy vékony szelet, nagyjából 30 gramm zsírszegény sajt mintegy 80 kalória, ehhez elfogyaszthatsz egy almát vagy egy pucolt, nyers sárgarépát. Ilyen módon egyszerre biztosítasz a szervezeted számára béltisztító rostokat, energiát adó fehérjéket és isteni, összeillő ízeket.

Egy vékony szelet, nagyjából 30 gramm zsírszegény sajt mintegy 80 kalória, ehhez elfogyaszthatsz egy almát vagy egy pucolt, nyers sárgarépát. Ilyen módon egyszerre biztosítasz a szervezeted számára béltisztító rostokat, energiát adó fehérjéket és isteni, összeillő ízeket.

Dia

	Egy evőkanál humusz nagyjából 60-80 kalória, így mellé 100 gramm paprikát, répát vagy 200 gramm zellerszárat is elfogyaszthatsz. A zöldségek bővelkednek béltisztító rostokban, míg színanyagaik erős antioxidánsok, amelyek az egészségedet védik.

Egy evőkanál humusz nagyjából 60-80 kalória, így mellé 100 gramm paprikát, répát vagy 200 gramm zellerszárat is elfogyaszthatsz. A zöldségek bővelkednek béltisztító rostokban, míg színanyagaik erős antioxidánsok, amelyek az egészségedet védik.

Dia

	100 gramm cukkini mindössze 18 kalória, így akár 200-300 grammból is készíthetsz magadnak rostban gazdag cukkinichipset. Ehhez vágd fel a zöldséget vékony karikákra, forgasd meg egy kevés zablisztben, majd kevés olívaolajjal süsd meg tepsiben 15-20 perc alatt 200 fokon. Az olajat itasd le róla nagyon alaposan, hiszen az evőkanalanként 90 kalória. Mértékkel sózd!

100 gramm cukkini mindössze 18 kalória, így akár 200-300 grammból is készíthetsz magadnak rostban gazdag cukkinichipset. Ehhez vágd fel a zöldséget vékony karikákra, forgasd meg egy kevés zablisztben, majd kevés olívaolajjal süsd meg tepsiben 15-20 perc alatt 200 fokon. Az olajat itasd le róla nagyon alaposan, hiszen az evőkanalanként 90 kalória. Mértékkel sózd!

Dia

	A citrusfélék bármelyike szuper választás. Egy közepes narancs nagyjából 62 kalória, egy mandarin 47, egy grépfrút pedig 54, így ezekből akár kettőt is ehetsz. A gyümölcsök ráadásul béltisztító rostokkal és sok-sok vitaminnal látnak el, így hasznos támogatást nyújtanak az emésztésed számára.

A citrusfélék bármelyike szuper választás. Egy közepes narancs nagyjából 62 kalória, egy mandarin 47, egy grépfrút pedig 54, így ezekből akár kettőt is ehetsz. A gyümölcsök ráadásul béltisztító rostokkal és sok-sok vitaminnal látnak el, így hasznos támogatást nyújtanak az emésztésed számára.

Ezt is szeretjük
Fotó: