3 centi mínusz belső combról! Képeken a 3 legerősebb gyakorlat a személyi edzőktől
Nézd meg Czanik Balázs és Kremer Kaposi Péter gyakorlatait!

Ez is érdekelhet

Így csókolj, ha csábítani akarsz - Eláruljuk a tökéletes csók titkait (x)

Horváth Éva iszonyú cuki cicával fotózkodott - Elárulta, miért (x)

beauty and style

Így tisztítsd meg az elszürkült bizsu ékszert, hogy újra fényes legyen »

Kétszer olyan tömött lesz a copf, ha így csinálod: rövidebb hajból az igazi »

Ez lesz a frizuradivat a fesztiválokon: képeken a 2018-as trendek »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A belső comb a hétköznapok során általában nincs túl nagy erőfeszítésnek kitéve, így könnyen petyhüdté válhat. Formában tartásához célzott gyakorlatokra van szükség. Az alábbi képeken két személyi edző, Kremer Kaposi Péter és Czanik Balázs mutat be ilyen gyakorlatokat - ha rendszeresen végzed őket, néhány hét alatt látható eredményt érhetsz el.

Ne feledkezz meg a bemelegítésről, a végén pedig legalább tíz percen keresztül nyújtsd át az izmaidat!

Inkább külső combra hízol?

Ha a bricsesznek nevezett külső comb formálása okoz problémát számodra, alábbi képeink segítenek.
Blog.hu ajánló