Belső comb: 5 hatásos gyakorlat a kényes területre
Czanik Balázstól
Néhány profi gyakorlatsort ajánlunk figyelmedbe, mellyel gyorsan formába hozhatod a belső comb területét.

Dia

	Helyezkedj el alkartámaszba, majd az alul lévő lábadat nyújtsd ki.

Helyezkedj el alkartámaszba, majd az alul lévő lábadat nyújtsd ki.

Fotó: Venczli Miklós

Dia


                        	Végezz lábemeléseket 3x30-szor, majd ismételd meg a gyakorlatot a másik oldalra is.

Végezz lábemeléseket 3x30-szor, majd ismételd meg a gyakorlatot a másik oldalra is.

Fotó: Venczli Miklós

Dia


                        	Feküdj oldalfekvésbe, a felül lévő lábadat emeld át a másikon.

Feküdj oldalfekvésbe, a felül lévő lábadat emeld át a másikon.

Fotó: Venczli Miklós

Dia


                        	Majd végezz lábemeléseket a hátul lévő lábaddal 3x50-szer mindkét oldalra.

Majd végezz lábemeléseket a hátul lévő lábaddal 3x50-szer mindkét oldalra.

Fotó: Venczli Miklós

Dia


                        	Helyezkedj hanyatt fekvésbe, emeld fel a lábadat a képen látható módon.

Helyezkedj hanyatt fekvésbe, emeld fel a lábadat a képen látható módon.

Fotó: Venczli Miklós

Dia


                        	Ebből a testhelyzetből végezz térdnyitásokat 3x50-szer, ügyelve arra, hogy a lábfejed maradjon összezárva.

Ebből a testhelyzetből végezz térdnyitásokat 3x50-szer, ügyelve arra, hogy a lábfejed maradjon összezárva.

Fotó: Venczli Miklós

Dia


                        	Állj kis terpeszbe.

Állj kis terpeszbe.

Fotó: Venczli Miklós

Dia


                        	Hajts végre kilépéseket a képen látható módon az egyik oldalra 3x50-szer, majd ismételd meg a gyakorlatot a másik oldalra is.

Hajts végre kilépéseket a képen látható módon az egyik oldalra 3x50-szer, majd ismételd meg a gyakorlatot a másik oldalra is.

Fotó: Venczli Miklós

Dia

	Helyezkedj el a képen látható módon.

Helyezkedj el a képen látható módon.

Fotó: Venczli Miklós

Dia


                        	Ebből a testhelyzetből végezz lábemeléseket 3x30-szor, ügyelve arra, hogy a feneked ne érintse a talajt.

Ebből a testhelyzetből végezz lábemeléseket 3x30-szor, ügyelve arra, hogy a feneked ne érintse a talajt.

Fotó: Venczli Miklós
Ezt is szeretjük
Szerző: Horváth Eszter
Fotó: