10 kemény, de nagyon hatásos gyakorlat belső combra: néhány hét után látszik az eredmény
Ha most elkezded, nyárra látványos változásban lesz részed.

comb cover
Ez is érdekelhet

Letti története megmutatja, hogy a reménytelen helyzetből is van kiút (x)

Őszi kikapcs: Íme a trendek! (x)

Színésznők, akiket az egész ország imád (x)

Egyedülálló szolgáltatásokat kínáló, újépítésű lakások a XIII. kerületben: Idén extra kedvezménnyel! (x)

Tudod már, hol egyél október 8. és 13. között?

beauty and style

Egyszerű őszi smink, amit mindenki el tud készíteni »

A szupermasni most a legmenőbb az Instán – Így tedd a hajadba, hogy nőies legyen »

Palvin Barbi formás lábait mutogatta: egy kis ízelítőt adott a legújabb harisnyadivatból »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Nagyon sokan kifejezetten a comb belső részéről szeretnének fogyni, hiszen a combok összeérése nemcsak esztétikailag lehet zavaró, de kellemetlenséget és gyakran fájdalmat is okozhat a mindennapok során.

Ezért érdemes a combot, pontosabban a belső részét megcélzó gyakorlatokat végezni, melyek fejlesztik az izomtömeget, ami ezáltal képes a felette lévő rétegeket is feszesen tartani. Az alábbi gyakorlatsor kiválóan kiegészítheti a diétás étrendet, hiszen a megfelelő táplálkozás segít a zsírréteg csökkentésében, míg az edzés növeli, illetve megőrzi az izmokat.

Belső combot erősítő gyakorlatok

A belső combot edző gyakorlatok úgy állnak össze, hogy megtalálhatóak köztük a klasszikus elemek, mint a kitörés, illetve a jóga, a Pilates és más, hasonló testmozgáson alapuló gyakorlatok elemei. Hatásuk leginkább úgy érvényesül, ha bemelegítés után, rövid tornaként végzed őket. Vagy beépítheted őket más, a belső comb területét célzó tornába is.

Amennyiben hetente három-öt alkalommal végigcsinálod a teljes gyakorlatsort, három héten belül látványos eredményt tapasztalhatsz. A mozdulatok között tarts 30-60 másodperc szünetet, a pihenőnapokat pedig ne közvetlenül egymás után időzítsd.

Képek: Getty Images Hungary.

Ezt is szeretjük