Édes, mégis fogyaszt! Íme, egy egyszerű zsírégető reggeli
Válts az adalékanyagokban gazdag müzliről zabkására, ha fogyni szeretnél. Így készítsd el!

gyumolcsos zabkasa
Ez is érdekelhet

Télen-nyáron nélkülözhetetlen bulikellék: megtehetsz bármit, mert nem érzel semmit (x)

A szabadban töltött idő egészségre gyakorolt pozitív hatása minden multivitaminnál többet ér (x)

Meglepő fellépést vállalt Mező Misi: közel 600 fiatal énekelt vele (x)

7 dolog, ami károsítja, és ami védi az idegeinket (x)

beauty and style

7 nyári ruhadarab, amit még nem kell elraknod: kora ősszel is szükséged lesz rájuk »

Házi gyorssegély a kimerült bőrnek és hajnak – Így tüntesd el a nátha nyomait »

New Yorkban is ez lesz a sikk: őszi fazonok magyar tervezőtől »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A fogyókúra - és az egészséges táplálkozás - esetében különös jelentőséggel bír a nap első étkezése. Jó hír, hogy ilyenkor még akár édességet is nyugodt szívvel fogyaszthatsz - természetesen nem mindegy, hogy milyet.

A fenti képen látható zabpelyhes banán - egy kevés mézzel - kitűnő választás lehet reggelire, elmondjuk, miért.

Banános zabkása

Érdemes reggelire valamilyen szénhidrátban gazdag táplálékot fogyasztanod, de lehetőleg az összetett szénhidrátban, illetve rostban gazdag változatok közül válassz.

Az alábbi banános zabkása kellő mennyiségű energiát szolgáltat a délelőtti órákra, szervezeted feldolgozza a belőle származó nagyjából 300 kalóriát. Magas rosttartalma miatt pedig nem emeli meg hirtelen a vércukorszintet.

Így készítsd el!

Öt csapott evőkanál zabpelyhet önts fel vízzel - épp csak addig, hogy ellepje -, majd lassú tűzön főzd, amíg kásás lesz az állaga. Ha kész, karikázz a tetejére egy kisebb banánt, majd édesítheted egy kevés mézzel.

Karcsúsító reggelik

Legjobb, ha valamilyen alacsony glikémiás indexű, de tápláló ételt választasz. Lapozd át az alábbi galériát, és meríts ihletet!

Ezt is szeretjük