Édes, mégis fogyaszt! Íme, egy egyszerű zsírégető reggeli
Válts az adalékanyagokban gazdag müzliről zabkására, ha fogyni szeretnél. Így készítsd el!

gyumolcsos zabkasa
Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

A fogyókúra - és az egészséges táplálkozás - esetében különös jelentőséggel bír a nap első étkezése. Jó hír, hogy ilyenkor még akár édességet is nyugodt szívvel fogyaszthatsz - természetesen nem mindegy, hogy milyet.

A fenti képen látható zabpelyhes banán - egy kevés mézzel - kitűnő választás lehet reggelire, elmondjuk, miért.

Banános zabkása

Érdemes reggelire valamilyen szénhidrátban gazdag táplálékot fogyasztanod, de lehetőleg az összetett szénhidrátban, illetve rostban gazdag változatok közül válassz.

Az alábbi banános zabkása kellő mennyiségű energiát szolgáltat a délelőtti órákra, szervezeted feldolgozza a belőle származó nagyjából 300 kalóriát. Magas rosttartalma miatt pedig nem emeli meg hirtelen a vércukorszintet.

Így készítsd el!

Öt csapott evőkanál zabpelyhet önts fel vízzel - épp csak addig, hogy ellepje -, majd lassú tűzön főzd, amíg kásás lesz az állaga. Ha kész, karikázz a tetejére egy kisebb banánt, majd édesítheted egy kevés mézzel.

Karcsúsító reggelik

Legjobb, ha valamilyen alacsony glikémiás indexű, de tápláló ételt választasz. Lapozd át az alábbi galériát, és meríts ihletet!

Ezt is szeretjük