Szabadulj meg a teljes túlsúlyodtól májusig!
Ennyit fogyhatsz anyagcsere-javító diétával
Több rost és probiotikus táplálékok kellenek a jobb anyagcseréhez!

Ez is érdekelhet

Letti története megmutatja, hogy a reménytelen helyzetből is van kiút (x)

Őszi kikapcs: Íme a trendek! (x)

Színésznők, akiket az egész ország imád (x)

Egyedülálló szolgáltatásokat kínáló, újépítésű lakások a XIII. kerületben: Idén extra kedvezménnyel! (x)

Tudod már, hol egyél október 8. és 13. között?

beauty and style
retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ahogy lassan beköszönt a jó idő, minden nőben ébredezni kezd a vágy, hogy a miniszoknyaszezonra a legjobb formáját hozza.

Ha szeretnél májusig megszabadulni túlsúlyodtól, most érdemes belefogni egy anyagcsere-javító diétába: nyolc hét alatt könnyedén leadhatsz tíz kilót.

Hozd helyre az emésztésedet!

A lelassult emésztés, a puffadás, a rossz közérzet, a súlytöbblet mind annak a jele, hogy valami nincs rendben az anyagcseréddel. Annak érdekében, hogy helyreállítsd, elsősorban rostban gazdag zöldségekre és gyümölcsökre lesz szükséged, valamint olyan probiotikus élelmiszerekre, mint az élőflórás natúr joghurt vagy kefir.

Élőflórás táplálékok

Ez utóbbiak olyan hasznos baktériumokat tartalmaznak, amelyek segítenek helyreállítani a bélflóra egészséges egyensúlyát - segítve ezáltal az anyagcserét. Fogyassz bátran naponta több alkalommal a korábbi cikkünkben ismertetett probiotikus táplálékokból.

Több rostot!

A zöldségek és gyümölcsök mellett a teljes kiőrlésű gabonafélék serkentik leginkább az emésztési folyamatokat. Egyél a fehér helyett barna rizst, válaszd a teljes kiőrlésű kenyeret, müzlit. Annak érdekében pedig, hogy a rostok még gyorsabban haladjanak át az emésztőrendszereden - segítve ezzel a salakanyagok távozását -, igyál meg napi két-két és fél liter szénsavmenetes ásványvizet.

Sport hetente többször

A sikeres fogyás, illetve a jó közérzet érdekében legalább hetente három alkalommal 30-60 percet érdemes sportolnod. Talán a leghatékonyabb és a legkisebb anyagi ráfordítást igénylő sport a kocogás. Amennyiben nehezen barátkozol ennek a gondolatával, válaszd a konditermet, az úszást, vagy a méregtelenítő, zsírégető hatású bikram jógát.

Így hat a testre a bikram jóga!

Kattints az alábbi videóra és tudd meg, miként hat a szervezetedre 40°C melegben végezhető jóga!

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy pohár élőflórás natúr joghurt teljes kiőrlésű müzlivel, egy csésze zöld tea.
Tízórai: egy marék sózatlan mandula.
Ebéd: egy adag barna rizses piláf.
Uzsonna: egy marék vörös áfonya.
Vacsora: egy adag görög saláta.

2. nap

Reggeli: banánturmix egy banánból és három deciliter tejből.
Tízórai: két kivi.
Ebéd: egy adag tonhalas tésztasaláta öntet nélkül, citromlével.
Uzsonna: egy alma.
Vacsora: egy teljes kiőrlésű kenyérből készült pirítós fokhagymával, egy csésze élőflórás natúr joghurt.

3. nap

Reggeli: egy adag zabkása, egy csésze borsmentatea.
Tízórai: egy narancs.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell párolt zöldségekkel.
Uzsonna: egy marék sózatlan pisztácia.
Vacsora: egy adag gyümölcssaláta.

Ezt is szeretjük