Az alhasi izmokat veszik célba: kiálló, lógó pocak ellen ezek a legjobb otthoni gyakorlatok
Ha rendszeresen végzed őket, nem maradsz eredmény nélkül.

labemeles
Ez is érdekelhet

Tavaszindító Vásárlási Maraton! (x)

5 tipp, hogy hogyan lendítsd fel a szépségszalonod forgalmát! (x)

„A természetben értjük meg, kik vagyunk” – Grecsó Krisztián író az Erdei Vándortáborokról (x)

Bettina fejlődése végre beindult (x)

beauty and style

Szabályozza a faggyútermelést és kitisztítja a pórusokat: a varázsmogyoró víz eltünteti a pattanásokat »

Még sikkesebb a blézer, ha így viseled: most mindenki ezért a trendért rajong »

Füstös cicaszem a szezon csúcstrendje: így készítsd el a sztárok kedvenc sminkjét »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha feszes, lapos hasat szeretnél, akkor egyszerre több dologra kell figyelned. Kulcsfontosságú először is a megfelelő étrend, hogy se a felesleges kilók, se a puffadás miatt ne álljon ki a hasad. Emellett pedig meg kell erősíteni több izomcsoportot. 

A lógásban különösen nagy jelentősége van az alhasi izmok edzetlenségének, így amikor tornázol, nem árt elvégezni legalább néhány olyan gyakorlatot, ami kimondottan ezt a részt veszi célba. Noha a felülések kiválóan alkalmasak a hasizmok megmozgatására, legtöbbjük nem kifejezetten hatékony az alhas edzésében.

Gyakorlatok alhasra

A következő mozdulatsorok mind az alhasat és más izomcsoportokat erősítenek, és otthon is el tudod végezni őket. Mivel a legtöbbhöz hanyatt kell feküdnöd, nem árt, ha egy polifóm tornaszőnyeget leterítesz a gerinced kímélése végett. A gyakorlatok közül mindet vagy csak néhányat is hatékonyan tehetsz a mindennapi mozgásod részéve, vagy tarthatsz kimondottan az alsó hasizmaid számára edzést, amihez csak egy rövid bemelegítéssel és nyújtással kell kiegészítened a sort. 

Kezdőként végezz egy gyakorlatból két sorozatot, majd mindig egy hét elteltével ezt egy sorozattal növelheted. A sorozatok között tarts fél-egy perces szünetet.

Ezt is szeretjük