8 hétköznapi étel, amivel elkerülheted a visszahízást diéta után
A joghurt, a lencse vagy teljes kiőrlésű kenyér fogyasztása a fogyókúrát követően is ajánlott.

Ez is érdekelhet

Tavaszindító Vásárlási Maraton! (x)

5 tipp, hogy hogyan lendítsd fel a szépségszalonod forgalmát! (x)

„A természetben értjük meg, kik vagyunk” – Grecsó Krisztián író az Erdei Vándortáborokról (x)

Bettina fejlődése végre beindult (x)

beauty and style

Párizs egy angol miatt lett a divat fővárosa: a franciák szívesen letagadnák »

Ez a smink lesz a legdivatosabb: az év szépségtrendjét imádni fogják a csajok »

Szabályozza a faggyútermelést és kitisztítja a pórusokat: a varázsmogyoró víz eltünteti a pattanásokat »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A jojóbiztos fogyás lényege, hogy a diétát követően is oda kell figyelned arra, mit eszel. Érdemes ennek fényében megvizsgálnod az élelmiszerek glikémiás értékét: ez a szám a glükózzá alakulás sebességét mutatja meg. Minél lassabban alakul át az elfogyasztott élelmiszer szénhidráttartalma glükózzá, annál lassabban szívódik fel a szervezetben, és annál kevésbé emeli a vércukorszintedet.

A glikémiás értéket százas pontrendszerben számolják, a lassan lebomló ételek indexe kevesebb mint 50. Lapozd át az alábbi galériát, és ismerd meg azokat a táplálékokat, amelyek segítenek megakadályozni a visszahízást.

Képeken 8 negatív kalóriás nyári csemege

Lapozd át az alábbi galériát, és ismerj meg néhány olyan negatív kalóriatartalmú ételt, amelyet júliusban frissen fogyaszthatsz.

Ezt is szeretjük