10 kiló plusz van rajtad? 6 táplálék, ami segít megszabadulni tőle
A vörös bab vagy a gersli olyan alacsony glikémiás indexű ételek, melyek jól jönnek a diétához.

Dia


                        	100 gramm vörös bab mindössze 80 kalóriát tartalmaz, a benne lévő rostok pedig segítenek salaktalanítani az emésztőrendszert, és hosszú távú teltségérzetet adnak. A többi hüvelyes is hatékony társ lehet a diéta során. Tudd meg, miért!

100 gramm vörös bab mindössze 80 kalóriát tartalmaz, a benne lévő rostok pedig segítenek salaktalanítani az emésztőrendszert, és hosszú távú teltségérzetet adnak. A többi hüvelyes is hatékony társ lehet a diéta során. Tudd meg, miért!

Dia


                        	A hajdina háromszögletű termése értékes élelmiszer, szénhidrát-, fehérje-, ásványianyag-, vitamin- és rosttartalmát tekintve egyaránt. Alacsony glikémiás indexe mellett jó hír még, hogy a gabonafélékkel ellentétben nem tartalmaz glutént, ezért gluténérzékenység esetén a diétás étrend része lehet. Tudj meg többet róla!

A hajdina háromszögletű termése értékes élelmiszer, szénhidrát-, fehérje-, ásványianyag-, vitamin- és rosttartalmát tekintve egyaránt. Alacsony glikémiás indexe mellett jó hír még, hogy a gabonafélékkel ellentétben nem tartalmaz glutént, ezért gluténérzékenység esetén a diétás étrend része lehet. Tudj meg többet róla!

Dia


                        	100 gramm paszternák 75 kalóriát tartalmaz. Magas rosttartalmának köszönhetően - kellő mennyiségű folyadék fogyasztása mellett - segít megszabadulni a bélrendszerben lerakódott salakanyagoktól. Tudj meg többet a növény fogyasztó hatásáról!

100 gramm paszternák 75 kalóriát tartalmaz. Magas rosttartalmának köszönhetően - kellő mennyiségű folyadék fogyasztása mellett - segít megszabadulni a bélrendszerben lerakódott salakanyagoktól. Tudj meg többet a növény fogyasztó hatásáról!

Dia


                        	A gersli - elegánsabban árpagyöngy - a zsidó konyha egyik meghatározó alapanyaga. Érdemes megismerkedned vele, hiszen a krumplihoz és a rizshez képest kedvezőbb glikémiás indexe hosszú időn át tartó teltségérzetet ad. Tudj meg róla többet korábbi cikkünkből!

A gersli - elegánsabban árpagyöngy - a zsidó konyha egyik meghatározó alapanyaga. Érdemes megismerkedned vele, hiszen a krumplihoz és a rizshez képest kedvezőbb glikémiás indexe hosszú időn át tartó teltségérzetet ad. Tudj meg róla többet korábbi cikkünkből!

Dia


                        	A rebarbara levele mérgező, húsos, pirosas szára viszont finom, egészséges és diétás nassolnivaló lehet. Mivel 100 gramm rebarbara csak 16 kalóriát tartalmaz, jellegzetes, fanyar ízét ne cukorral próbáld meg tompítani, inkább egyél hozzá más gyümölcsöket. Tudod, még miért érdemes rebarbarát enned?

A rebarbara levele mérgező, húsos, pirosas szára viszont finom, egészséges és diétás nassolnivaló lehet. Mivel 100 gramm rebarbara csak 16 kalóriát tartalmaz, jellegzetes, fanyar ízét ne cukorral próbáld meg tompítani, inkább egyél hozzá más gyümölcsöket. Tudod, még miért érdemes rebarbarát enned?

Dia


                        	Bár a rizsre sokan tekintenek úgy, mint a krumplihoz képest diétás köretre, valójában a hántolt változat nem alacsonyabb kalóriatartalmú. A vadrizs azonban magas rosttartalma és alacsony glikémiás indexe miatt kiváló karcsúsító köret, mely ráadásul a fogyáshoz nélkülözhetetlen ásványi anyagokat is tartalmaz.

Bár a rizsre sokan tekintenek úgy, mint a krumplihoz képest diétás köretre, valójában a hántolt változat nem alacsonyabb kalóriatartalmú. A vadrizs azonban magas rosttartalma és alacsony glikémiás indexe miatt kiváló karcsúsító köret, mely ráadásul a fogyáshoz nélkülözhetetlen ásványi anyagokat is tartalmaz.

Ezt is szeretjük
Szerző: Horváth Eszter
Fotó: