10 kiló plusz van rajtad? 6 táplálék, ami segít megszabadulni tőle
A vörös bab vagy a gersli olyan alacsony glikémiás indexű ételek, melyek jól jönnek a diétához.

Nyereményjáték

Nyerj egyhetes nyaralást Máltára szállással, repülőjeggyel és reggelivel! (x)

Nyerj páros belépőt Dr. Buda László: Testünk jelzései című előadására, a márciusi Femina Klubra! (x)

Nyerj szórakoztató, képes útikönyvet, és ismerd meg a világ csodáit! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Akár egyetlen hormonon is múlhat a gyermekáldás – Kata története (x)

Mitől alakulnak ki az influenzaszövődmények? Elmondjuk, mire kell figyelni (x)

A leghatékonyabb edzésformák nyáron több zsírt égetnek, mint a futás! Ezeket űzd helyette

A legerősebb ránctalanítókat csak kevesen ismerik: ezeket az antioxidánsokat keresd!

beauty and style

Fényes és dús lesz, ha így egyenesíted ki a hullámos hajat! »

6 perc az egész torna, de csodás popsit és feszes combokat varázsol »

Ezek az alapszínek legyenek ott a szekrényedben! Mindent egyszerűbbé tesznek »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A jelentősebb túlsúly oka egyfelől lehet a mozgásszegény életmód, másfelől a finomított szénhidrátban bővelkedő, rostban azonban szűkös étrend. Az alábbi galériában olyan a hétköznapok során is könnyen beszerezhető táplálékokat gyűjtöttünk össze, melyek alacsony glikémiás indexüknél fogva hosszú távú teltségérzetet adnak, kiegyensúlyozottá teszik a vércukorszintet, és a belőlük származó energia nem raktározódik könnyen zsírsejtek formájában. Lapozd át a képeket, és iktasd be az ételeket mindennapi étrendedbe - egyúttal kerüld a hizlaló fehér lisztet, cukrot, félkész táplálékokat.

Képeken 6 étel, ami segíti a fogyást

Alacsony glikémiás indexű, fogyást segítő ételeket gyűjtöttünk össze az alábbi galériában.
Blog.hu ajánló