10 kiló plusz van rajtad? 6 táplálék, ami segít megszabadulni tőle
A vörös bab vagy a gersli olyan alacsony glikémiás indexű ételek, melyek jól jönnek a diétához.

Ez is érdekelhet

Oda a kontroll, oda az önbizalom: mi állhat a gyakori vizelési inger mögött? (x)

Fontos ügy mellé állt a Tesco: Nézd meg, kik a támogatott szervezetek! (x)

Egy kattintás, és kész a bevásárlás: csak 1 forint a kiszállítás (x)

beauty and style

A ’80-as évek ikonikus fülbevalója visszatér: neked is volt ilyen? »

Ősi bőrszépítő összetevők: ezeket használták régen a nők, és ma is beválnak »

Brigitte Bardot 84 évesen is dögös szexszimbólum: stílusa halhatatlan marad »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A jelentősebb túlsúly oka egyfelől lehet a mozgásszegény életmód, másfelől a finomított szénhidrátban bővelkedő, rostban azonban szűkös étrend. Az alábbi galériában olyan a hétköznapok során is könnyen beszerezhető táplálékokat gyűjtöttünk össze, melyek alacsony glikémiás indexüknél fogva hosszú távú teltségérzetet adnak, kiegyensúlyozottá teszik a vércukorszintet, és a belőlük származó energia nem raktározódik könnyen zsírsejtek formájában. Lapozd át a képeket, és iktasd be az ételeket mindennapi étrendedbe - egyúttal kerüld a hizlaló fehér lisztet, cukrot, félkész táplálékokat.

Képeken 6 étel, ami segíti a fogyást

Alacsony glikémiás indexű, fogyást segítő ételeket gyűjtöttünk össze az alábbi galériában.
Ezt is szeretjük