A 10 legjobb táplálék a ketogén diétához: ezeket edd, ha kerülni akarod a szénhidrátokat
Nulla vagy elenyésző mennyiségű bennük a szénhidrát.

leveles zoldsegek
Ez is érdekelhet

Aranytojást tojó tyúk - bemutatjuk a LUSH 2020-as húsvéti kollekcióját (x)

Tiszta lakás, ragyogó jókedv (x)

A bosszúpornótól a virtuális valóságig: elindult a Gyerekaneten.hu, az NMHH szülőknek szóló információs oldala (x)

Nátha, megfázás, influenza, vagy a „legrosszabb“…. (x)

beauty and style

A 67 éves francia színésznő stílusosabb, mint valaha: Isabelle Huppert egyre csak fiatalodik »

6 dolog, amire szüksége van a bőrnek, ha nem mozdulsz ki: így csökkentsd az ártalmas stresszhatást! »

Kisimítja a ráncokat, feltölti a bőrt: a lenmagvas pakolás pótolja az elveszett olajokat »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Számos hatékony fogyókúrás étrend erősen korlátozza a szénhidrátok fogyasztását, elég csak a ketogén diétára gondolni. Ha egy ilyen étrendet követsz, fontos, hogy ismerd, milyen ételeket fogyaszthatsz nagy mennyiségben anélkül, hogy átlépnéd a szénhidrátlimitedet.

A szénhidrátokat általában energiatermelésre használja a szervezet, ám a felesleget a máj glikogén formájában nagy mennyiségű vizet megkötve raktározza, ami a hastájékon úszógumiként látszik. Ennek leolvasztására tökéletesen alkalmas a ketogén étrend, mely a szénhidrátbevitel csökkentésével ráveszi a májat, hogy a tartalékokból nyerjen energiát, míg a fehérjék és zsírok bevitele gondoskodik arról, hogy ne éhezz.

Ketogén ételek

A folyamatot, amikor a máj a glikogénraktárak felhasználásával nyer energiát, ketózisnak nevezik. Ahhoz azonban, hogy a ketózis folyamatos legyen, nagyon oda kell figyelni a szénhidrátbevitelre. A ketogén étrend során például - melyről többet ide kattintva olvashatsz - napi 15-25 gramm szénhidrát megengedett csak. Ehhez képest már 100 gramm fehér kenyér 50 gramm szénhidrátot tartalmaz, így nagyon meg kell válogatnod, miből és mennyit eszel. Mutatunk egy sor olyan ételt, melyekben minimális mennyiségű csak a szénhidrát, ám laktatóak, magas tápértékűek, így tökéletesen passzolnak egy ilyen étrendbe.

Ezt is szeretjük