Adj le 20 kilót!
Tartós fogyás a hollywoodi zsírbontó diétával
Túlsúlyos sztárok álma vált valóra, mikor kipróbálták ezt a diétát. Kövesd étrendjüket, és add le végleg a kilókat!

Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

Nemrég egyedülálló televíziós sorozat indult az amerikai csatornákon, melyben népszerű sztárok reméltek segítséget. Közös volt a céljuk: jelentős túlsúlytól szerettek volna megszabadulni. A Celebrity Fit Club című műsor végén elégedetten nézhettek a tükörbe.

A jelentkezők tanácsadójuk javaslatait betartva teljes súlytöbbletüktől elbúcsúzhattak. Négy szakaszból álló diétájukat követve te is elfelejtheted a kudarccal záruló fogyókúrákat, és akár 20 kilóval könnyebben zárhatod a programot.

Új kapcsolat a táplálékkal

A műsor résztvevőinek sikerét jelentő hollywoodi diéta megalkotója, az amerikai orvos, Ian K. Smith az élelmiszerekhez fűződő helytelen viszonyban látja az elhízás legfőbb okát. Amíg az étkezéstől a megoldatlan problémáid kezelését és a feszültség levezetését várod, hiába remélsz formás alakot. Csak úgy építhetsz ki egészséges kapcsolatot a táplálkozással, ha az étkezést eszköznek tekinted szervezeted tökéletes működéséhez. Így könnyen azonosulsz az étrendben szereplő választékkal, mely teljes értékű energiaforrást biztosít a mesterséges anyagok száműzése mellett.

A diéta során az izomépítéshez és a kiváló erőnléthez szükséges tápanyagokhoz éppúgy hozzájutsz, mint a zsírégetéshez és a salaktalanításhoz nélkülözhetetlen élelmiszerekhez. Ez a program biztosítja, hogy a túlzott étvágytól is megszabadulj. Nem lesz igényed jelentős kalóriamennyiségre, hiszen koncentrált formában fogyasztod a legértékesebb alkotóelemeket.

Kezdd az alapoknál!

A diéta legfontosabb lépése a bevezető méregtelenítés. Amíg szervezetedet nem szabadítod meg a felhalmozódott káros anyagoktól, addig anyagcseréd nem lesz képes a hatékony zsírégetésre. A méreganyagok ártalmatlanítása annyira megterheli ugyanis a kiválasztó szerveket, hogy nem marad energiájuk a táplálékok megfelelő feldolgozására és lebontására. Az eredmény a felesleges kalóriák zsírréteg formájában történő raktározásában mutatkozik majd meg.

Az étrend ezért egy kilenc napos méregtelenítő szakasszal kezdődik, melyben a nyers, grillezett és párolt zöldségek, illetve gyümölcsök kapják a főszerepet.

Azonban az emésztőrendszer megtisztítása mellett éppolyan fontos éhséged csökkentése is. Erről a csicseriborsó, a babfélék, a lencse és a karcsúsító szójatermék, a tofu gondoskodik. Mérsékelt mennyiségű hántolatlan gabonafélét, alacsony zsírtartalmú tejterméket és tojásfehérjét is fogyaszthatsz, hogy a testsúlycsökkenés ne izomvesztésből fakadjon. Anyagcseréd helyreállításának köszönhetően a bevezető szakasszal megalapozod a további tartós súlycsökkenést.

Bővülő választék, apadó kilók

Miután a megtisztított emésztőrendszer készen áll az anyagcsere-serkentő tápanyagok feldolgozására, elkezdheted a fogyást segítő, egyúttal értékes összetevőket tartalmazó élelmiszerek beépítését az étrendbe. A diéta második szakaszában a bevezető periódusban szereplő ételeket egészítsd ki zsírszegény baromfihússal, halfélékkel, és fokozatosan növelheted a tejtermékek arányát is. A létfontosságú zsírsavakhoz olívaolajból és tojássárgájából juthatsz hozzá.

Ha felesleges kilóidnak legalább a felétől megszabadultál, továbbléphetsz a harmadik fázisba. Ekkor emelheted az összetett szénhidrátok mennyiségét, vagyis köretként gyakrabban választhatsz változatos gabonaféléket. Így fenntartod a jóllakottság érzését, és a rostok segítségével további egyenletes súlycsökkenésre számíthatsz.

Az édességről sem kell lemondanod, csekély mennyiségű méz és aszalt gyümölcs is helyet kaphat a tányérodon. Mikor a mérleg már a vágyott testsúlyt mutatja, elérkeztél a befejező szakaszhoz. Ez már nem fogyókúrát, hanem tökéletes energia-egyensúlyon alapuló életmódtervet jelent. Váltakozva növelheted a zsírszegény fehérjeforrások és a teljes kiőrlésű tésztafélék, pékáruk arányát. A cukortól, a finomliszttől és a zsiradékban gazdag ételkészítési eljárásoktól azonban búcsúzz el, ha tartós karcsúságra vágysz.

Hogyan kövesd a diétát?

  • Az egyes szakaszok mintaétrendjét a fő táplálékcsoportoknak megfelelő választékkal folytasd a diétában szereplő időtartamig.
  • A méregtelenítő szakaszban a gyümölcsök és zöldségek mellett a hüvelyesek és a tejtermékek csupán csekély mennyiségű kiegészítést jelentsenek.
  • Ha a zsírszegény fehérjeforrásokat egy étkezésen belül rostdús zöldségekkel vagy gabonafélékkel társítod, hosszabban fenntarthatod a teltségérzést.
  • A fogásokat a nyers táplálékok fogyasztásával kezdd az emésztőenzimek termelődésének elősegítése miatt.
  • Az emésztést könnyítő, zsírégető fűszerek - mint a kömény, a chili, az oregánó és a majoránna - tovább fokozzák diétád hatását.

Mintaétrend

Méregtelenítő szakasz

Reggeli: egy bögre sárgarépalé, egy teflonban sült tojásfehérje, 10 dkg reszelt cékla citromlével.
Tízórai: egy bögre reszelt alma, egy evőkanál lenmagpehely.
Ebéd: egy bögre joghurtos karfiolleves, 10 dkg grillezett tofu zöldfűszerekkel, egy bögre zöldsaláta.
Uzsonna: egy narancs, három zabkorpás keksz.
Vacsora: egy bögre főtt csicseriborsó, három evőkanál szójaszósz, három retek.

Reggeli: egy bögre bogyósgyümölcs, fél bögre fahéjas joghurtöntet.
Tízórai: egy bögre szójatej, két evőkanál zabpehely.
Ebéd: egy bögre párolt zöldborsó, két főtt tojásfehérje.
Uzsonna: egy bögre zöldséglé, két puffasztott rizsszelet.
Vacsora: egy bögre grillezett padlizsán, 10 dkg tofukocka, egy alma.

Második szakasz

Reggeli: egy bögre zsírszegény joghurt, két evőkanál rozspehely, három aszalt szilva.
Tízórai: egy főtt tojás, egy zöldpaprika.
Ebéd: 15 dkg tengeri hal, egy bögre párolt zöldbab, egy evőkanál olívaolaj.
Uzsonna: egy grépfrút, egy müzliszelet.
Vacsora: 10 dkg csirkemell, fél bögre főtt köles, egy bögre sárgarépa-cékla saláta.

Reggeli: egy bögre szójatej, öt evőkanál natúr kukoricapehely, egy marék aszalt almakocka.
Tízórai: 10 dkg zsírszegény túró, két paradicsom.
Ebéd: egy bögre fahéjas gyümölcsleves, 10 dkg pulykamell, egy bögre sóskaszósz.
Uzsonna: egy alma, egy bögre kölesgolyó.
Vacsora: egy bögre joghurtos zöldborsósaláta, egy szelet pirított rozskenyér, egy kávéskanál lenolaj.

Fontos!
Az adagok kiméréséhez használj két decis bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

Harmadik szakasz

Reggeli: egy tökmagos zsemle, két szelet zsírszegény sajt, három retek.
Tízórai: egy bögre kefir, két evőkanál lenmagpehely.
Ebéd: 15 dkg grillezett hal zöldfűszerekkel, egy közepes, héjában sült burgonya, 15 dkg savanyú káposzta.
Uzsonna: két mandarin, öt szem dió.
Vacsora: egy bögre sárgaborsóval rakott barnarizs, három evőkanál paradicsomszósz.

Reggeli: egy bögre narancslé, két szelet pirított rozskenyér, két szelet baromfisonka.
Tízórai: egy főtt tojás, egy sárgarépa.
Ebéd: 10 dkg csirkemell, egy bögre petrezselymes hajdina, egy bögre fejes saláta citromlével.
Uzsonna: egy sült alma két kávéskanál mézzel.
Vacsora: egy bögre chilis bab, egy alma.

Befejező szakasz

Reggeli: egy bögre fahéjas gyümölcsrizs barnarizsből, 15 dkg bogyósgyümölccsel.
Tízórai: egy marék diákcsemege.
Ebéd: egy bögre zöldségleves, egy bögre parajszósz, 10 dkg pulykamell-fasírozott.
Uzsonna: két puffasztott rizsszelet, egy narancs.
Vacsora: egy bögre durumtészta, 10 dkg zsírszegény túró, három evőkanál zöldfűszeres joghurtöntet.

OLVASD EL EZT IS!

kokorszaki
  • +15 kiló
  • diéta a tartós fogyásért

Így adj le 15 kilót!

no has ezdes
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Tüntesd el az úszógumit 2 hét alatt!

Ezt is szeretjük