Lapos hasra vágysz? Így érd el 2 hetes intenzív Abs-diétával
Egyél naponta hat alkalommal, és szabadulj meg a hasi zsírpárnától két hét alatt.

Nyereményjáték

Nyerj egyhetes nyaralást Máltára szállással, repülőjeggyel és reggelivel! (x)

Nyerj páros belépőt Dr. Buda László: Testünk jelzései című előadására, a márciusi Femina Klubra! (x)

Nyerj szórakoztató, képes útikönyvet, és ismerd meg a világ csodáit! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Akár egyetlen hormonon is múlhat a gyermekáldás – Kata története (x)

Mitől alakulnak ki az influenzaszövődmények? Elmondjuk, mire kell figyelni (x)

A leghatékonyabb edzésformák nyáron több zsírt égetnek, mint a futás! Ezeket űzd helyette

A legerősebb ránctalanítókat csak kevesen ismerik: ezeket az antioxidánsokat keresd!

beauty and style

Ezek az alapszínek legyenek ott a szekrényedben! Mindent egyszerűbbé tesznek »

Széles a csípője, és mer öltözködni: szuper divattippek egy plus size modelltől »

Ez a minta még a kockásnál is divatosabb lesz tavasszal: így viseld! »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az Abs-diétát 2004-ben alkotta meg David Zinczenko. Az egészséges étrend pár hét leforgása alatt lapos hasat ígér.

A program napi hat étkezést ír elő, így a tartós fogyást többek között az anyagcsere-működés optimalizálása által éri el.

Abs-diéta

A diéta napi három fő- és három kisebb étkezést foglal magában. Kalóriaértéke nem olyan alacsony, mint a legtöbb villámdiétáé, így nem kell tartanod az éhezéstől, illetve a fogyókúra végeztével jelentkező jojó-effektustól.

Fontos azonban, hogy a bevitt kalóriák egy részét a program szerves részét képező testmozgás segítségével elégesd. Legalább heti három-négy alkalommal fél órán át végezz valamilyen kardió jellegű mozgást.

A tízórai és az uzsonna beiktatása után és a főétkezések előtt mindig tarts legalább két óra szünetet.

A program szerint minden egyes étkezésnek legalább két összetevőt tartalmaznia kell az alábbi listából ahhoz, hogy a diéta alapelvének megfelelően fokozd a természetes zsírégetést, valamint megóvd magad a hiánybetegségektől.

Alapélelmiszerek

  • Tojás.
  • Bogyós gyümölcsök.
  • Bab és más hüvelyesek.
  • Pulyka- és egyéb sovány húsok.
  • Mandula és egyéb csonthéjasok.
  • Teljes kiőrlésű gabonafélék, pékáruk.
  • Spenót és más zöld színű zöldségek.
  • Zabkása, ízesítés nélkül - esetleg nyírfacukorral.
  • Tejtermékek: tej, élőflórás natúr joghurt, zsírszegény sajt.

A diéta tápanyag-ellátottsága kiegyensúlyozott: tartalmaz gyümölcsöket, zöldségeket és teljes kiőrlésű gabonákat, valamint a telített és transzzsírsavakat egészséges, telítetlen zsírsavakkal helyettesíti. Az Abs-diéta magas fehérjebevitelt ír elő, mert álláspontja szerint a fokozott fehérjebevitel az étel termikus és telítettséget növelő hatása révén növeli az anyagcsere intenzitását.

Lapos has két hét alatt

A program különösen vonzó lehet számodra, ha elsősorban a hastájékról akarod leadni a kilókat, valamint szeretnéd jobban érezni magad, növelnéd szellemi és fizikai teljesítőképességedet. A fogyás mértéke akár a heti két kilót is elérheti, így két hét alatt látható eredményt mutat majd a tükör - és a mérleg.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: 3 dl gyümölcsturmix tejjel készítve.
Tízórai: egy marék mandula, egy marék bogyós gyümölcs.
Ebéd: 15 dkg grillezett pulykamell barna rizzsel.
Uzsonna: egy narancs.
Vacsora: zöldségsaláta grillezett csirkehúsdarabokkal.
Plusz falatok: egy kis doboz élőflórás kefir.

Hasizom-erősítés profin

Kattints az alábbi videóra, és ismerj meg néhány gyakorlatot, mellyel formálhatod a has és a derék tájékát!

2. nap

Reggeli: 6 dkg pulykasonka teljes kiőrlésű kenyérrel.
Tízórai: egy pohár élőflórás joghurt zabpehellyel.
Ebéd: egy adag tonhalas tésztasaláta - teljes kiőrlésű tésztából.
Uzsonna: egy szelet zsírszegény sajt, zöldség tetszőleges mennyiségben.
Vacsora: zöldségsaláta grillezett csirkehúsdarabokkal, tetszőleges mennyiségben.
Plusz falatok: egy marék eper.

3. nap

Reggeli: rántotta két tojásból, egy szelet teljes kiőrlésű pirítós.
Tízórai: egy marék sózatlan pisztácia, egy pohár frissen facsart narancslé.
Ebéd: zöldségsaláta grillezett csirkehúsdarabokkal, tetszőleges mennyiségben.
Uzsonna: egy marék mandula, egy marék bogyósgyümölcs.
Vacsora: 3 dl gyümölcsturmix zsírszegény joghurtból készítve.
Plusz falatok: egy szelet pirítós avokádókrémmel.

Cikkünk Judith C. Rodriguez A nagy diétaválasztó című könyve alapján készült.

Blog.hu ajánló