Lapos has 2 hét alatt? Intenzív Abs-diéta - Ereszd le az úszógumit!
Sok rost, napi hatszori, kis adagokban történő étkezés és sok folyadék. Ez a lapos has titka.

no mixerrel
Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

A lapos has alapvetően a helyesen megválasztott étrenden múlik. Ha kiiktatod a finomított szánhidrátokat, és helyettük rostban gazdag, megfelelő alapanyagokból megválasztott étrendet állítasz össze, nyert ügyed van.

Az amerikai David Zinczenko nevéhez fűződő Abs-diéta éppen ilyen. Az egykori kövér kisfiú célja egy olyan alacsony kalóriatartalmú fogyókúrás étrend megalkotása volt, amely változatos, és megakadályozza, hogy a plusz kilók visszatérjenek.

Abs-diéta

Nem kell számolgatnod a kalóriákat, az Abs-diéta lényege, hogy naponta hatszor eszel kis adagokban - ez három fő- és három mellékétkezést jelent. Az étkezések között tarts két óra szünetet, és fogyassz sok folyadékot. Ügyelj arra, hogy soha ne edd magad degeszre, próbáld betartani az úgynevezett 80%-os szabályt.


Hagyd el a finomított szénhidrátokban gazdag, illetve félkész vagy túlságosan zsíros ételeket. Helyettük válassz friss, rostban gazdag falatokat. Mindennek köszönhetően nem terheled túl az emésztőrendszeredet, az anyagcsere felgyorsul, megszűnik a puffadás, a hasad napról napra laposabb lesz.

Alapélelmiszerek a diéta alatt

A diéta megalkotója összegyűjtött néhány olyan alapélelmiszert, melyek fogyasztása megóv az esetleges fogyókúra során kialakuló hiánybetegségektől. Nagyon fontos a hüvelyes zöldségek, a spenót, a brokkoli, a kelbimbó, a spárga - és más zöldségek - fogyasztása. A vörös húsokat iktasd ki, helyettük csirkét, halat, pulykát fogyassz. Az alacsony zsírtartalmú tejtermékek mellett fogyassz teljes kiőrlésű pékárukat, zabkását, bogyós gyümölcsöket, sózatlan olajos magvakat. Napraforgóolaj helyett pedig válaszd az olívát.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: rántotta két tojásból teljes kiőrlésű pirítóssal, paradicsommal.
Tízórai: egy tejes kávé, egy marék sózatlan mandula.
Ebéd: 15 dkg olívaolajon sült pulykamell párolt káposztával.
Uzsonna: egy pohár natúr joghurt, egy körte.
Vacsora: egy adag spenótfőzelék - önmagával sűrítve.
Utóvacsora: pár szem korpás keksz.

2. nap

Reggeli: egy adag zabkása egy marék bogyós gyümölccsel, fahéjjal megszórva.
Tízórai: egy marék sózatlan kesudió, egy őszibarack.
Ebéd: 15 dkg grillezett tengeri hal párolt zöldséggel, barna rizzsel.
Uzsonna: egy szelet görögdinnye.
Vacsora: egy adag brokkolifőzelék - önmagával sűrítve.
Utóvacsora: pár szelet puffasztott búza.

A mozgás szerepe

Az Abs-diéta fontos részét képezi a rendszeres mozgás is. Kattints az alábbi videóra, és kiderül, hogy a szakértő szerint mennyi a minimálisan ajánlott heti mozgásadag.

3. nap

Reggeli: két lágy tojás, egy szelet teljes kiőrlésű pirítós.
Tízórai: egy marék áfonya, egy marék törökmogyoró.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell quinoával, görögsalátával.
Uzsonna: pár szem sárgabarack, egy - cukormentes - zabpelyhes keksz.
Vacsora: egy adag spárgakrémleves.
Utóvacsora: egy pohár natúr joghurt.

Ezt is szeretjük