A sikertelen fogyókúra oka: cinkhiány
Képeken a legbiztosabb források
A kagyló és a búzacsíra is nagyobb mennyiségű cinket tartalmaz. Fogyaszd őket a diéta alatt!

Ez is érdekelhet

Nyerj 2 főre szóló, 3 éjszakás nyaralást Ausztriába, az aktív pihenés paradicsomába (x)

Ingyenes lesz Budapest legnagyobb szezonnyitó borfesztiválja - Ekkor érdemes a Városligetbe menni (x)

Így csókolj, ha csábítani akarsz - Eláruljuk a tökéletes csók titkait (x)

Horváth Éva iszonyú cuki cicával fotózkodott - Elárulta, miért (x)

beauty and style

10 egyszerű mód, ahogy a fehér pólót viselheted: hogy változatos legyen »

10 perces intenzív hasizomtorna: leizzasztja a felesleges zsírt »

40 évesen leöregezték, 60 felett újra a márka arca lett a gyönyörű színésznő »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A cink amellett, hogy elengedhetetlen az erős immunrendszerhez, a fogyókúrához is nélkülözhetetlen. A szervezet teljes sejtállományának szüksége van rá: az izmokban, a csontokban, a bőrben és a vesében nagyobb koncentrációban is megtalálható. A cink a fehérje-, a szénhidrát- és a zsíranyagcsere folyamatában játszik lényeges szerepet, vagyis a sikeres diéta fontos kelléke. Az RDA ajánlása szerint nőknek napi 15, férfiaknak napi 10 mg cinkre van szükségük. Lapozd végig az alábbi galériát, és ismerd meg a legbiztosabb forrásait.

Egy ásványi anyag, ami nélkül nem fogysz le!

A nyomelemek mellett az ásványi anyagoknak is fontos szerepük van a fogyókúra sikerében. Lapozd végig az alábbi galériát, és ismerd meg a legjobb kalciumforrásokat!

Blog.hu ajánló