A sikertelen fogyókúra oka: cinkhiány
Képeken a legbiztosabb források
A kagyló és a búzacsíra is nagyobb mennyiségű cinket tartalmaz. Fogyaszd őket a diéta alatt!

Ez is érdekelhet

Nevezz te is a Huawei Next Image nemzetközi mobilfotós versenyre! (x)

Nálad is belefér néha egy kicsivel több? (x)

Szakácskodj a szabadban! (x)

Önmagunk és a ruháink illata fontosabb mint gondolnánk (x)

Távolból csukni-nyitni? Hasznos és kényelmes választás az okos tetőablak (x)

beauty and style

Ugyanazt az egyszerű ruhát viseli 20 alkalommal ez a nő, és senkinek sem tűnik fel: nőies megjelenés alapdarabokkal »

Bevált tippek gyakori nyári bőrproblémák ellen: gyors segítség hámlásra, pigmentfoltokra, napégésre »

A body a nyári szezon uralkodó darabja: árakkal mutatjuk a legnépszerűbb darabokat »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A cink amellett, hogy elengedhetetlen az erős immunrendszerhez, a fogyókúrához is nélkülözhetetlen. A szervezet teljes sejtállományának szüksége van rá: az izmokban, a csontokban, a bőrben és a vesében nagyobb koncentrációban is megtalálható. A cink a fehérje-, a szénhidrát- és a zsíranyagcsere folyamatában játszik lényeges szerepet, vagyis a sikeres diéta fontos kelléke. Az RDA ajánlása szerint nőknek napi 15, férfiaknak napi 10 mg cinkre van szükségük. Lapozd végig az alábbi galériát, és ismerd meg a legbiztosabb forrásait.

Egy ásványi anyag, ami nélkül nem fogysz le!

A nyomelemek mellett az ásványi anyagoknak is fontos szerepük van a fogyókúra sikerében. Lapozd végig az alábbi galériát, és ismerd meg a legjobb kalciumforrásokat!

Ezt is szeretjük