A 3 leghatásosabb nyári villámdiéta
Hogy tökéletesen álljon a bikini
Ne ess kétségbe, ha csak néhány napod maradt, hogy formába lendülj, frissítő nyári diétáink segítenek.

Ez is érdekelhet

Nyerj 2 főre szóló, 3 éjszakás nyaralást Ausztriába, az aktív pihenés paradicsomába (x)

Ingyenes lesz Budapest legnagyobb szezonnyitó borfesztiválja - Ekkor érdemes a Városligetbe menni (x)

Így csókolj, ha csábítani akarsz - Eláruljuk a tökéletes csók titkait (x)

Horváth Éva iszonyú cuki cicával fotózkodott - Elárulta, miért (x)

beauty and style

A legnőiesebb tavaszi parfümújdonságok: friss és különleges illatok »

Kalóriaszegény, epres turmixtál: ínycsiklandóan finom, pedig fogyaszt »

10 egyszerű mód, ahogy a fehér pólót viselheted: hogy változatos legyen »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha az utolsó pillanatban fogsz a diétához, még akkor sincs minden veszve. Az alábbi villámdiéták néhány nap alatt, de hosszú távra olvasztják le rólad a kilókat, ráadásul nyáron sokkal egyszerűbb is követni őket.

Használd ki, hogy sok rostban és vitaminban gazdag zöldség és gyümölcs érik ilyenkor, válaszd a neked tetsző programot, és feszíts bátran a kedvenc bikinidben!

Rostdiéta

Nyáron, amikor rengeteg friss zöldséget és gyümölcsöt kaphatsz a piacon vagy a boltokban, minden körülmény adott, hogy belevágj egy béltisztító, anyagcsere-javító rostdiétába.

A három-öt napig tartó kúra alaposan átmozgatja az ellustult bélrendszert, így az emésztésed és a kiválasztó folyamataid felgyorsulnak, de a tápcsatornákban lerakódott salakanyagok súlyától is megszabadulsz. Ráadásul, mivel ismét szabad lesz az út a kiválasztás előtt, a visszahízást is jó időre elfelejtheted.

A rendszeres rostfogyasztás meggátolja a bélrendszer kiöblösödését, amelyet a székrekedés okoz, de a cukorbetegség és a vastagbéldaganatok kialakulásának kockázatát is csökkenti.

A vízben és rostokban gazdag zöldségek és gyümölcsök a zsíranyagcseréhez nélkülözhetetlen vitaminokkal is ellátnak, ráadásul többségük vízhajtóként is funkcionál.

A rostdiéta alatt fogyassz minél több nyers zöldséget és gyümölcsöt, valamint teljes kiőrlésű gabonafélét, de a különböző magoknak, például a mandulának vagy a diónak is magas az élelmirost-tartalma. Ha többet szeretnél megtudni a rostdiétáról, kattints ide!

Mintanap:

Reggeli: gyümölcssaláta tetszőleges mennyiségben.
Tízórai: két sárgarépa.
Ebéd: egy tányér gazdag zöldségleves, vegyes zöldsaláta tetszőleges mennyiségben, növényi magvakkal és olívaolajjal.
Uzsonna: két alma.
Vacsora: vegyes zöldségsaláta tetszőleges mennyiségben, tökmaggal megszórva, olívaolajjal meglocsolva.

Hogyan tudnak lefogyasztani a rostok?

Ha szeretnél még többet megtudni arról, hogyan befolyásolják a rostok az emésztésedet, és hogyan képesek lefogyasztani, nézd meg videónkat!

Paradicsomdiéta

A lédús, napérlelte paradicsom nagy nyári kedvenc, mert bár szinte egész évben kapható, ebben az évszakban finom igazán. Fogyókúrás szempontból nemcsak az íze, hanem alacsony kalóriatartalma és nagyon erős vízhajtó, salaktalanító tulajdonsága miatt közkedvelt.

Sokféleképpen felhasználható, édeskés aromája miatt pedig akár a cukor iránti vágyadat is elütheted vele. A paradicsomnak magas a víz- és káliumtartalma, így képes kimosni a szervezetben felgyülemlett mérgeket, valamint a sejtekben lerakódott vizet is kiüríti a szervezetből. Mindközben salaktalanító hatása révén olyan változásokat visz végbe az anyagcserédben, melyeknek köszönhetően jó ideig nem kell tartanod a visszahízástól sem.

Ha azt szeretnéd, hogy ez a változás beálljon, tartsd ki legalább két-három hétig a paradicsomkúrát, de ha csak néhány kilót dobnál le, egy két-három napos diétát is kipróbálhatsz. Ha többet szeretnél megtudni a paradicsomdiétáról, kattints ide!

Mintanap:

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér vékonyan megvajazva, egy szelet pulykasonka, egy paradicsom.
Tízórai: egy paradicsom.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell egy bögre hagymás paradicsomsalátával.
Uzsonna: egy paradicsom.
Vacsora: egy bögre babsaláta.

Vitamindiéta

A vitamindiéta a mértékletes étkezésen és az anyagcsere-folyamatokhoz nélkülözhetetlen vitaminok, ásványi anyagok és nyomelemek pótlásán alapul. Mivel ezek legfőbb forrásai a friss zöldségek és gyümölcsök, a diétába nyáron érdemes belekezdeni.

A vitamindiéta elsősorban abban különbözik a rostdiétától, hogy alacsonyabb kalóriatartalmú étrendet ír elő, ám a követése nem fog különösebb megerőltetést jelenteni.

Egyrészt, mivel a szervezetednek mindig rendelkezésére állnak a szükséges vitaminok, nem fogsz fáradtságot vagy levertséget érezni, másrészt a nyári forróságban valószínűleg nem is kívánod majd a nehéz, laktató ételeket, így felüdülés lesz jégbe hűtött gyümölcsöket vagy friss, könnyű salátákat enni.

Az alacsonyabb energiabevitelnek és a helyreálló kiválasztó folyamatoknak köszönhetően a vitamindiétával hetente akár három kilót is leadhatsz, a megerősödött kiválasztásnak és a raktárak feltöltésének köszönhetően pedig a fogyás - mértékletes étrendet tartva - a diéta végével is folytatódhat. Ha többet szeretnél megtudni a vitamindiétáról, kattints ide!

Mintanap:

Reggeli: egy bögre gyümölcssaláta idénygyümölcsből.
Tízórai: egy marék mandula.
Ebéd: egy bögre Cézár-saláta.
Uzsonna: egy őszibarack.
Vacsora: 10 dkg grillezett hal, egy bögre fokhagymás uborkasaláta.

Blog.hu ajánló