A 10 legalacsonyabb glikémiás indexű étel, amit bármikor ehetsz
Ezek az ételek nem borítják fel a vércukorszintedet, és a zsírbontó folyamatokat sem lassítják.

Dia

	Az édességekről nem kell lemondanod: a keserű csokoládénak alacsony a glikémiás indexe.

Az édességekről nem kell lemondanod: a keserű csokoládénak alacsony a glikémiás indexe.

Dia

	A mogyoró GI-je szintén alacsony, viszont értékes fehérje- és magnéziumforrás.

A mogyoró GI-je szintén alacsony, viszont értékes fehérje- és magnéziumforrás.

Dia

	A lencsét sokféleképpen elkészítheted, laktató és egészséges, diétás ebéd lehet.

A lencsét sokféleképpen elkészítheted, laktató és egészséges, diétás ebéd lehet.

Dia

	A teljes kiőrlésű zabpehely szintén kiegyensúlyozottan tartja a vércukorszintedet, és a salaktalanítást is segíti.

A teljes kiőrlésű zabpehely szintén kiegyensúlyozottan tartja a vércukorszintedet, és a salaktalanítást is segíti.

Dia

	A zamatos körte alig tartalmaz kalóriát, viszont tisztítja a beleket, és vízhajtó hatása is ismert.

A zamatos körte alig tartalmaz kalóriát, viszont tisztítja a beleket, és vízhajtó hatása is ismert.

Dia

	A grépfrút rostjai megdagadnak a gyomorban, így hosszú időre eltelítenek.

A grépfrút rostjai megdagadnak a gyomorban, így hosszú időre eltelítenek.

Dia

	A paradicsom kiváló vízhajtó, glikémiás indexe pedig kifejezetten alacsony. Köretként vagy önmagában eheted.

A paradicsom kiváló vízhajtó, glikémiás indexe pedig kifejezetten alacsony. Köretként vagy önmagában eheted.

Dia

	Egy könnyű, cukrozatlan joghurt segíthet helyreállítani a bélflóra természetes egyensúlyát.

Egy könnyű, cukrozatlan joghurt segíthet helyreállítani a bélflóra természetes egyensúlyát.

Dia


                        	Az édes, ropogós répa remek választás tízóraira vagy uzsonnára.

Az édes, ropogós répa remek választás tízóraira vagy uzsonnára.

Dia


                        	 
                        	A hüvelyesek, például a bab, értékes fehérje- és vitaminforrások, GI-jük azonban alacsony.

 

A hüvelyesek, például a bab, értékes fehérje- és vitaminforrások, GI-jük azonban alacsony.

Ezt is szeretjük
Szerző: Schuster Borka
Fotó: