8 biztos zsírégető technika
Fogyj éhezés nélkül!
A karcsú alak eléréséért nem kell egész életeden keresztül diétáznod. Vesd be a legbiztosabb trükköket!

Ez is érdekelhet

Tippek hogyan hozd a legjobb formád télen is - a hideg idő nem akadály! (x)

Csatlakozz te is Fördős Zéhez, és #FőzzAGYERMEKEKÉRT! (x)

Megvan az év legnagyobb gyermekelőadása: ha szemfüles vagy, jövőre megnézheted! (x)

Nem tudod, milyen legyen idén a karácsonyi dekoráció? Segítünk! (x)

Négy dekortrend, amivel biztosra mehetsz karácsonykor (x)

beauty and style

Kisminkelte az anyukáját, és 10 évet fiatalított rajta: ennyit számít egy kis festék, ha jól kerül fel »

Divatos, szexi harisnyák az ünnepi ruhához: megdobják az önbizalmat »

Miért imádjuk a karácsonyi pulcsikat? (x) »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Vannak, akik a csokoládétól az oroszkrémtortán keresztül a pizzáig bármit megehetnek anélkül, hogy egyetlen grammot is híznának. Másoknak elég csak megérezni az étel illatát, máris nőnek a zsírpárnáik. Mégsem kell belenyugodni. Egy egész sor olyan új tudományos ismeret létezik, melyekkel mindenki elérheti, és tartósan meg is őrizheti súlyát - éhezés nélkül.

1. Hallgass a hasadra!

Amiben a tudósok egyetértenek: már gyermekkorban kialakul az egészséges vagy zavart étkezési magatartás, mivel a táplálkozási szokások a tanulási folyamat eredményei.

„Azt edd, ami az asztalon van!”, „Ha nem eszel meg mindent, holnap nem kapsz semmit” - ilyen és ehhez hasonló figyelmeztetések hatására eltűnik a természetes étkezési fék, az éhséget és telítettséget szabályozó mechanizmusok pedig már nem működnek. Ahhoz, hogy álomsúlyodat tartani tudd, meg kell tanulni az éhségre hallgatni. Tehát csak akkor egyél, ha valóban éhes vagy, és naponta öt kisebb étkezést iktass be.

2. Pezsdítsd fel érverésed!

Az aerob sportágak, tehát a kitartást igénylő sportok, mint a kocogás, úszás, gyaloglás, sok zsírt égetnek el. Ezeknél a zsírsavak és a glikogén elégetéséhez szükséges oxigénellátás optimális. Ha nagyobb intenzitással edzel, szervezeted anaerob energianyerésre kapcsol át, így több szénhidrát ég el, mint zsír.

3. Rágj sokat!

Szoktasd magad a lassú evéshez, az alapos rágáshoz. Még ha nincs is szervezetedben cholecystokinin, vagyis teltségérzetért felelős hormon, körülbelül 20 perc múlva akkor is jóllakottnak érzed majd magad.

4. Engedj meg magadnak mindent!

A szakértők már régóta tudják: a karcsúság a fejben kezdődik. A karcsú nők titka, hogy evéskor semmit sem tiltanak meg maguknak, ezért le is tudnak mondani róla. Ezért ne hagyd, hogy az evés a mániáddá váljon. Tudatosan törekedj olyan elfoglaltság végzésére, ami közben garantáltan nem tudsz enni.

5. Mozogj!

A lift és mozgólépcső helyett inkább lépcsőzz, vagy egyszerűen gyalog menj munkába. A rendszeres mozgás aktiválja a zsírégető rendszert. Az izomtömeg az anyagcsere szempontjából aktívabb, mint a zsírszövet, vagyis, aki edzett, nyugalmi állapotban is több kalóriát használ fel.

6. Lakj jól!

Fogyassz komplex szénhidrátokat és ballasztanyagban gazdag élelmiszereket, mint amilyenek a hántolatlan gabonák, gyümölcsök, zöldségek. Ezek tartósan jóllakottságérzetet keltenek, és stabilizálják a vércukorszintet.

7. Aludd magad karcsúra!

Aki éjjel hat-nyolc óránál kevesebbet alszik, többet és gyakrabban eszik. Ennek oka, hogy a túl kevés alvás következtében napközben hol holtfáradt vagy, hol hiperaktív.

Ez egészségtelen a szervezet számára, stresszként hat, ugyanakkor valóságos étvágycsináló is. Stresszes állapotban lép működésbe az adrenalin, ami a szervezetben az üresség és éhség érzetét kelti. Tehát aludj többet, és lehetőleg koromsötét szobában.

8. Igyál az éhség ellen!

A levegő után a víz a második legfontosabb éltető elem. Hogy a sejtek megszabaduljanak a salakanyagoktól, hogy a májon és vesén át történő méregtelenítés hatékonyabban működjön, naponta legalább 2 liter folyadékot meg kell innod.

Cikkünk az Informed Magazin írása alapján készült.

OLVASD EL EZT IS!

no has ezdes
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Tüntesd el az úszógumit 2 hét alatt!

kivi vitamin
  • c-vitamin
  • fogyasztó praktikák

A legerősebb zsírégető vitamin

Ezt is szeretjük