8 kiló mínusz egy hónap alatt, anyagcsere-pörgető diétával
Kövesd egészséges, tartós súlyvesztést biztosító diétánkat, és mondj búcsút a túlsúlynak.

Ez is érdekelhet

London gyerekkel is felejthetetlen: így tegyük kényelmessé az utat! (x)

Legyél az idei nyár divatdiktátora! (x)

Kellemetlen, gyakori vizelési inger: mit tehetsz ellene? (x)

A nő kétszer (x) - Szeretni kell, és pont.

Kimeríti a testet a kánikula: 4 bevált tipp a gyors felfrissüléshez (x)

beauty and style

Ez lesz a 6 legerősebb trend ősszel: marad a kockás, és visszatér az állatminta »

Isteni, krémes smoothie, amit a fagyinál is jobban fogsz szeretni - Segíti a fogyást »

A pótszemöldök az év találmánya: teljesen őrült vagy zseniális? »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Számtalan fogyókúrás módszer sikere épül az anyagcsere-folyamatok optimalizálására, a gyakori, de kis adagokban történő táplálékbevitel elvére. Ezek egyik legnépszerűbb változata Jorge Cruise diétája - a módszer többek között háromóránkénti evés néven ismert -, mely az emésztés és az anyagcsere felgyorsításával, valamint az éhségérzet kordában tartásával ér el látványos súlycsökkenést - segítségével hetente akár két kilót is leadhatsz.

Hogy működik a diéta?

A terv központi gondolata szerint nem a szénhidrátok kizárásával, hanem a pontosan betartott étkezési időkkel lehet sikeresen szabályozni a testsúlyt. A háromóránkénti evéssel nem lép fel éhségérzet két étkezés között, így nem indul be az éhezés elleni védelmi mechanizmus, vagyis a raktározás késztetése szervezetedben.

Az ételek termikus hatása a maximumon lesz, az anyagcsere a lehető legjobban dolgozik majd, és a vércukorszint is stabil értéket mutat. Mindennek köszönhetően Cruise szerint nem lesz szükség arra, hogy bizonyos ételeket teljességgel kizárj étrendedből, vagy épp éheztesd magad. Próbálj azonban úgy időzíteni, hogy a vacsora után következő plusz falatok megejtése se történjen túl későn.

Hogyan kövesd a diétát?

A háromóránkénti fogások rendszere napi öt-hat, háromóránként pontosan kiadagolt étkezést tartalmaz a 28 napig tartó, kalóriaszegény diétás időszak alatt. A diéta konkrét időpontokat nem ír elő, viszont fontos, hogy betartsd az időközöket.

A négy hét során fogyaszthatsz szénhidrátokat teljes kiőrlésű gabonák formájában, emellett telített zsírsavakban szegény, fehérjét tartalmazó élelmiszereket, például tojásfehérjét, fehér húsokat, zsírszegény joghurtokat, továbbá omega-3 zsírsavakban gazdag élelmiszereket. Az étkezési szokások megrendszabályozása révén elkerülheted, hogy vércukorszinted leessen, miközben serkented anyagcserédet is.

Mit érhetsz el a diétával?

A jól megszerkesztett program kalóriaszegény, gyakori, de kis étkezéseket javasló étrendje miatt alkalmas arra, hogy az otthoni étkezési szokásaidba illeszd, de akár vendéglőben is bátran étkezhetsz a diéta ideje alatt. Annak ellenére, hogy követése során nem kell a kalóriákat számolgatnod, és változatos étrendet követhetsz, a diéta biztos súlyvesztést ígér: a fogyás várhatóan heti egy-két kiló lesz, mely a kezdeti időszakban lehet több is, illetve egyéni alkattól függően változhat.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy tányér zabkása zsírszegény tejből, fél bögre aszalt áfonya.
Plusz falatok: egy kis doboz joghurt.
Ebéd: egy vegetáriánus húspogácsa, két bögre vegyes zöldsaláta, egy pohár narancslé.
Plusz falatok: egy kis doboz joghurt.
Vacsora: 15 dkg sült csirkemell, egy héjában sült burgonya, egy evőkanál repceolaj, fél bögre zöldbab.
Plusz falatok: egy bögre fejes saláta.

2. nap

Reggeli: fél bögre puffasztott búzapehely, egy bögre zsírszegény tej, két evőkanál szeletelt mandula.
Plusz falatok: egy kis doboz joghurt.
Ebéd: három-négy szelet sonka, három párolt sárgarépa, egy bögre vegyes saláta, egy narancs.
Plusz falatok: két-három keksz.
Vacsora: 15 dkg grillezett tonhal, két párolt paradicsom, egy articsókaszív, egy evőkanál olívaolaj.
Plusz falatok: egy puffasztott rizsszelet, egy evőkanál krémsajt.

3. nap

Reggeli: sajtos omlett egy tojásfehérjéből, két szelet teljes kiőrlésű pirítós, egy teáskanál margarin, fél bögre gyümölcs.
Plusz falatok: két-három keksz.
Ebéd: 15 dkg sült csirkemell, egy bögre zöldségleves, egy korpás zsemle.
Plusz falatok: egy kis doboz joghurt.
Vacsora: egy szójaburger, fél bögre sült gomba, egy bögre zöldség.
Plusz falatok: hat szem mandula, néhány zellerrudacska.

4. nap

Reggeli: fél bögre müzli, egy bögre tej, egy banán fele.
Plusz falatok: egy kis doboz joghurt.
Ebéd: egy vegetáriánus húspogácsa, két bögre vegyes zöldsaláta, egy pohár narancslé.
Plusz falatok: egy kis doboz joghurt.
Vacsora: 15 dkg sült hal, fél bögre kelkáposzta lenmagolajjal.
Plusz falatok: egy alma.

Fontos!
A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét!

5. nap

Reggeli: egy kisebb, teljes kiőrlésű péksütemény, egy pohár narancslé.
Plusz falatok: egy kis doboz joghurt.
Ebéd: 15 dkg sült csirke, egy bögre felkockázott kígyóuborka.
Plusz falatok: egy kis doboz joghurt.
Vacsora: egy bögre zöldségleves, egy bögre párolt gyökérzöldség.
Plusz falatok: hat szem kesudió, néhány zellerrudacska.

6. nap

Reggeli: egy szendvics két szelet teljes kiőrlésű kenyérből, egy nagyobb szelet grillezett sajttal, egy alma, fél csésze ananászlé.
Plusz falatok: egy kis doboz joghurt.
Ebéd: egy nagyobb szelet, teljes kiőrlésű pizza, egy bögre brokkolis-csírás saláta, egy teáskanál olívaolaj.
Plusz falatok: egy zsírszegény müzliszelet.
Vacsora: 15 dkg sült hal, egy héjában főtt burgonya, egy bögre zöldség.
Plusz falatok: egy kis doboz joghurt.

7. nap

Reggeli: sonkás omlett két tojásfehérjéből, egy korpás zsemle, két szem füge, egy bögre áfonyalé.
Plusz falatok: egy kis doboz joghurt.
Ebéd: 15 dkg sült csirke, egy bögre zöldsaláta, egy teáskanál lenmagolaj.
Plusz falatok: 12 szem mandula.
Vacsora: 15 dkg pulykahúsos chili, egy bögre zöldsaláta, egy teáskanál lenmagolaj.
Plusz falatok: egy kis doboz joghurt.

Cikkünk Judith C. Rodriguez A nagy diétaválasztó című könyve alapján készült.

OLVASD EL EZT IS!

kilencven napos
  • +15 kiló
  • diéta a tartós fogyásért

90 napos diéta: így fogyj le 15 kilót!

merleges
  • fogyasztó praktikák
  • fogyókúrás tippek

8 bevált módszer, amivel megduplázhatod a fogyást

Ezt is szeretjük