7 nap, 2 kiló
Immunerősítő narancsdiéta
A téli hónapokban keresve sem találhatsz jobb barátot a narancsnál. Tele van C-vitaminnal, és a zsírégetést is gyorsítja.

Ez is érdekelhet

Beszállás! Nemsokára indul a Mikulás Expressz, siess, mert lemaradsz! (x)

Családi wellness-pihenés Sümegen: ha egy kicsit másra, többre vágysz (x)

Elkezdődött a 27. CAFe Budapest Kortárs Művészeti Fesztivál (x)

A tökéletes gyerekszoba titkai - Így még a tanulás is jobban megy majd! (x)

Őszi stílustippek személyre szabva - Hogy idén ősszel Te diktáld a trendet! (x)

beauty and style

Villámgyorsan eltűnik a pattanás nyoma: pár óra alatt hat a természetes szer »

Gyönyörű nő lett az egykori gyereksztárból: 20 évesen rá sem ismerünk »

Ha hordasz melltartót, ezeket a trükköket ismerned kell – Megkönnyítik az életed »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Szükséged lenne egy kiadós méregtelenítésre? Szeretnél leadni néhány kilót, de azt sem bánnád, ha eközben immunrendszered is megerősödne? Fogyj, és pörgesd fel anyagcserédet egészséges és kiegyensúlyozott narancs-diétánkkal!

A módszer lényege

A narancs tele van ásványi anyagokkal, vitaminokkal és rostokkal. Az immunrendszer erősítésén túl hatékonyan járul hozzá a bélműködés serkentéséhez, ami segíthet a kívánt testsúly elérésében is. Zsírégető enzimeket tartalmaz, emellett 10 dkg narancsban mindössze 36 kalória található, tehát ideális kiegészítője és alapja lehet egy diétás étrendnek.

Diétás étrendünkben a legtöbb fogást kiegészíti a narancs. Figyelj azonban arra, hogy naponta ne fogyassz összességében 1300 kalóriánál többet, emellett ügyelj a napi minimum 2 liter folyadék - ásványvíz, gyógy-, illetve gyümölcstea - bevitelére.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy szelet rozskenyér, egy lágy tojás, 2 deci frissen facsart narancslé.
Ebéd: két szelet rozskenyér, vékonyan megkenve vajjal, két szelet vékony sonka, egy-egy grépfrút-gerezd, két narancs, egy pohár natúr joghurt.
Vacsora: narancsos almasaláta egy narancsból és egy almából, kevés fahéjjal, gyömbérrel és mézzel ízesítve.

2. nap

Reggeli: 4 dkg diétás tejberizs, 2 dl frissen facsart grépfrútlé.
Ebéd: egy tányér ízlés szerint elkészített vegyes saláta, olívaolajos-citromos öntettel, egy vékony szelet rozskenyér, két mandarin.
Vacsora: 10 dkg főtt durum spagetti, 5 dkg konzerv garnéla, egyszerű olívaolajas öntettel, friss zöldsalátával, két narancs.

3. nap

Reggeli: egy vékony szelet pirítós, vékonyan megkenve lekvárral, 2 dl frissen facsart narancslé.
Ebéd: egy tányér zöldségleves, egy tányér gyümölcssaláta narancslével meglocsolva, egy natúr joghurt.
Vacsora: egy csésze főtt rizs citrommal és olívaolajjal, egy szelet párolt hal, 2 dl frissen facsart narancslé.

4. nap

Reggeli: négy Abonett vagy két vékony szelet pirítós, vékonyan megkenve lekvárral, 2 dl frissen facsart grépfrútlé.
Ebéd: két szelet rozskenyér, salátalevelek, reszelt parmezán sajt, két narancs.
Vacsora: egy tányér bazsalikomos, paradicsomos spagetti, egy narancs.

5. nap

Reggeli: néhány evőkanál müzli, 1 dl zsírszegény tej, 2 dl frissen facsart narancslé.
Ebéd: 15 dkg párolt zöldborsó, kevés olívaolajjal és borssal, négy szelet mozzarella, két mandarin, egy natúr joghurt.
Vacsora: 10 dkg főtt durum tészta, 8-10 dkg párolt brokkoli citromlével és sóval, 2 dl frissen facsart narancslé.

Fontos!
A diéta hét napig tartható. A diétát várandós és szoptató kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd, mindenképp kérd ki háziorvosod véleményét!

6. nap

Reggeli: egy szelet rozskenyér sovány túróval megkenve, retekkel, uborkával, 2 dl frissen facsart grépfrútlé.
Ebéd: két kis szelet tonhalfilé grillezve, citromlével, egy tányér friss zöldsaláta, két narancs.
Vacsora: fél csomag gnocchi paradicsomszósszal, két mandarin.

7. nap

Reggeli: egy pohár natúr joghurt déli gyümölcsökkel - mandarinnal, grépfrúttal, naranccsal, banánnal, kivivel.
Ebéd: fél csomag gnocchi paradicsomszósszal, három mandarin.
Vacsora: egy tányér zöldségleves, két héjában főtt burgonya egy kanál juhtúróval, egy grépfrút.

Tízóraira és uzsonnára fogyassz el egy-egy gyümölcsöt - akár narancsot -, vagy egy pohár natúr joghurtot.

Cikkünk a Nagy Fogyikönyv című könyve alapján készült.

OLVASD EL EZT IS!

izpont
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

6 hét, 10 kiló - Add le teljes túlsúlyod az Ízpont-diétával!

epres
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Emésztésjavító, zsírapasztó diéta

Ezt is szeretjük