6 hetes testátalakító diéta: így szabadulj meg a teljes túlsúlyodtól!
Michael Thurmond testépítő módszerével akár 11 kiló feleslegtől is megszabadulhatsz.

Ez is érdekelhet

„A természetben értjük meg, kik vagyunk” – Grecsó Krisztián író az Erdei Vándortáborokról (x)

A 14 éves Endike beszélni kezdett (x)

Szorongás, elégedetlenség, magány – hogyan jutottunk el ide és hogyan léphetünk ki belőle?

Sári bíró - az idők változnak, de az emberek valójában nem (x)

Trendi új illat a világhírű Acqua Coloniától - Íme az egzotikus 4711 kölni (x)

beauty and style

Ennyit számít a szemöldök és a smink: 7 színésznő, aki a ’90-es években másként festett »

76 évesen is fantasztikusan néz ki Judi Sheppard Missett fitneszforradalmár: tornával fiatalodik »

Kipróbáltuk: tényleg feszesedik a bőr a növényi kollagéntől? Új lifting hatású termékcsaládot teszteltünk »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A hathetes testátalakító diétát arra tervezték, hogy viszonylag rövid időn belül nagyobb súlyfelesleget is leadhass. Az étrendnek, illetve a mozgásnak köszönhetően másfél hónap alatt akár 11 kg plusztól is megszabadulhatsz.

A diéta célja, illetve sikerességének oka, hogy fokozza az anyagcserét, kalóriát éget, elősegítve ezzel a fogyás beindulását.

Hathetes testátalakító diéta

Az angolul Body Makeovernek hívott étrendet Michael Thurmond testépítő dolgozta ki. A diéta alacsony kalóriatartalmú és magas fehérjetartalmú ételekből áll, emellett összetett szénhidrátokat is tartalmaz. Thurmond szerint a sovány fehérjék - mint például a fehér húsok - és a természetes szénhidrátok - például a teljes kiőrlésű gabonák - fogyasztásával elérhető, hogy az anyagcsere beinduljon, megkezdődjön a kalóriaégetés.

Nincs éhezés

A diéta további jellemzője, hogy nincs éhezés. Thurmond úgy véli, ha a szervezet nem koplal, nem is áll be tartalékoló üzemmódra, hiszen úgy érzékeli, hogy folyamatos az élelmiszer-utánpótlás. Ez természetesen nem jelenti azt, hogy a ló túlsó oldalára átesve folyamatosan enned kellene - inkább csak figyeld tested jelzéseit. Annak érdekében, hogy az anyagcsere felpörögjön, napi ötször kell enned.

Sok folyadék

Csakúgy, mint minden diéta idején, itt is fontos, hogy sok folyadékot fogyassz, hiszen enélkül nem pörög fel az anyagcseréd. Napi legalább három liter szénsavmentes ásványvizet, csapvizet vagy fogyást elősegítő teát fogyassz.

Amit nem lehet

A hathetes testátalakító diéta során nem szabad tejtermékeket fogyasztanod, ki kell zárnod étrendedből a tejet, a sajtot, a vajat, a joghurtot, a fagylaltot. Mivel azonban a fenti táplálékok sok kalciumot tartalmaznak, más forrásokból kell pótolnod ezt a fontos ásványi anyagot, például brokkoliból, mandulából. Ugyancsak tilos a koffein, a cukor és a zsíros ételek fogyasztása.

Mondj igent magadra!

A Femina Extra 4 alkalmas önfejlesztő sikerkurzusán Szily Nóra pszichológus és coach vezetésével elérheted, hogy elégedett, sikeres és boldog legyél az élet bármely területén.

Hogyan mondjunk nemet lelkiismeret-furdalás nélkül?

A boldogság és siker alapjai, azaz miért fontos önzőnek lenni?

A kommunikáció, mint az érdekérvényesítés kulcsa: a bizalomépítéstől a hatásgyakorlásig

Burnout, vagyis amikor már semminek nincs értelme

A kurzusról pontos részleteket itt találsz.

Jegyek kizárólag online érhetők el, korlátozott számban.

Helyszín: MEMO ház – 1077 Budapest, Wesselényi utca 73.

Időpont: 2020. március 6., március 26., április 16., május 7.

Promóció

Mozgás

Annak érdekében, hogy a zsírégetés beinduljon, a testmozgásról se feledkezz el. Napi fél óra kardióedzés ajánlott. Felejtsd el súlyzózást, inkább olyan aerob jellegű mozgást válassz, mint a futás, a kerékpározás vagy akár a lépcsőzés.

Mintaétrend

Az alábbi mintaétrendhez nem kell túl szigorúan ragaszkodnod, inkább útmutatóként szolgál. Ha napközben megéheznél, fogyassz bátran valamilyen zöldséget, gyümölcsöt vagy egy marék olajos magvat.

1. nap

Reggeli: rántotta két tojásból pár szem olajbogyóval, egy csésze zöld tea.
Tízórai: egy marék mandula.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell vegyes zöldségkörettel.
Uzsonna: három-négy szem szilva.
Vacsora: egy adag tökfőzelék.

Fontos!
A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

2. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér sonkával, paradicsommal, egy pohár frissen facsart narancslé.
Tízórai: egy alma.
Ebéd: 15 dkg grillezett hal, párolt brokkoli.
Uzsonna: egy fél liter natúr popcorn.
Vacsora: egy adag wokban sütött vegyes zöldség.

Ezek lassítják az anyagcserét!

Ha nem szeretnéd, hogy leálljon a fogyás, kattints az alábbi videóra, és hallgasd meg a dietetikus tanácsait!

3. nap

Reggeli: egy adag gyümölcssaláta.
Tízórai: egy marék dió.
Ebéd: egy adag spenót főzelék tört krumplival, főt tojással.
Uzsonna: egy körte.
Vacsora: egy adag tonhalsaláta.

OLVASD EL EZT IS!

no muzli
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

6 napos testátalakító diéta

cezar-sali
  • végleges fogyás
  • anyagcsere-javító mintaétrend

3 hét, 6 kiló - Anyagcsere-szabályozó olasz diéta

izpont
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

6 hét, 10 kiló - Add le teljes túlsúlyod az Ízpont-diétával!

Ezt is szeretjük