5 nap, 3 kiló
Villámgyors karcsúsító diéta
Felkúszott rád néhány plusz kiló? Egy folyadékban és rostokban gazdag salaktalanító diétával könnyen és gyorsan megszabadulhatsz tőlük!

Nyereményjáték

Nyerj páros belépőt 2018 fergeteges jazzkoncertjére a Sárik Péter Trióval! (x)

Nyerj luxuskozmetikumokat érett bőr számára, és búcsúzz el a ráncoktól a természet erejével! (x)

Nyerj utazókönyvet, és ismerd meg a világ legkevésbé ismert érdekességeit! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Gomba vagy baktérium? Nagyon is lehet érzékelni a különbséget, és máshogy is kell kezelni (x)

Ezreket spórolhatsz a vízszámlán: pénzt és energiát spórol ez a konyhai eszköz (x)

A legjobb szőrtelenítő módszer télen is: így lesz hetekig sima a bőröd (x)

Tökéletes alakot és egészséges testet ajándékozhatsz karácsonyra! Mutatjuk, hogyan (x)

Babapuha és fényes lesz a festett haj ezektől a tippektől: látható lesz a különbség (x)

beauty and style

Mit viselj, ha nincs mit felvenned? 5 szett fantáziátlan napokra »

Az egész arcát piros rúzzsal sminkelte ki: ez lett az eredménye »

Erre jó egy melltartó és egy ragasztópisztoly: 3 szuper ötletet mutatunk »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Negyvennel kezdődik a ruhaméreted, de szeretnél harmincassá válni? Ha elég kitartó vagy, akár ez is sikerülhet, ám diétánkkal már akkor is leadhatsz néhány kilót, ha csupán öt napig követed.

Rostokban, gyümölcsökben és zöldségekben, valamint folyadékban gazdag, csökkentett kalóriatartalmú, könnyű étrendünk gondoskodik szervezeted salaktalanításáról, melynek során - elsősorban a vízveszteségnek köszönhetően - akár 2-3 kilót is lefaraghatsz.

A diéta hatékonyságához mindemellett az élelmiszerek magas tápanyagtartalma is hozzájárul, így anélkül fogyhatsz, hogy veszélyeztetnéd egészséged, illetve kitennéd magad a különféle hiánybetegségeknek.

Ha nem szeretnéd, hogy a kilók a későbbiekben visszatérjenek, kövesd a diéta alapvető szabályait - a mintaétrendet már nem kell szigorúan betartanod -, és amellett, hogy elkerülöd a jojó-effektust, egy idő után teljes súlyfeleslegedtől megszabadulhatsz, sőt, egészségtelen táplálkozási szokásaiddal is leszámolhatsz.

Hogyan kövesd a diétát?

  • Fogyassz legalább napi öt alkalommal gyümölcsöt vagy zöldséget.
  • Kerüld a mesterséges adalékanyagokkal, tartósítószerekkel dúsított élelmiszereket.
  • Ne fogyassz fehér kenyeret - válassz helyette teljes kiőrlésű péktermékeket.
  • Kizárólag sovány húsokat fogyassz - például szárnyasok, halak -, emellett pedig igyekezz hüvelyes növényekkel - bab, lencse, borsó - fedezni szervezeted fehérjeszükségletét.
  • Tartsd be a napi ötszöri étkezést - így elkerülheted a hirtelen rád törő éhségérzetet, szabályozod vércukorszinted, és biztosítod anyagcseréd optimális működését.

  • Igyál nagyon sok folyadékot szénsavmentes ásványvíz, illetve gyógyteák formájában - igyekezz minél többféle ásványvizet kipróbálni, ugyanis a különféle termékek nem azonosak az ásványianyag-tartalom szempontjából.
  • A főzésnél igyekezz csínján bánni a zsírral, lehetőleg használj mindig extra szűz olívaolajat.
  • Inkább többször egyél, de keveset - a főétkezéseken kívül válassz a következők közül: egy-egy citrusféle, egy alma, 5-6 dkg friss ananász, néhány koktélparadicsom, zellerszár, sárgarépa, 1,5-2 dl zsírszegény, natúr joghurt.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy banán, 2,5 dl frissen facsart narancslé, 175 g könnyű, natúr joghurt.
Ebéd: 13 dkg grillezett pulykamell, 6-6 dkg párolt brokkoli és kukorica.
Vacsora: egy szendvics rozsos zsemléből, egy vékony szelet pulykasonkával, egy-két salátalevéllel, egy paradicsommal és egy kis doboz kefirrel.

2. nap

Reggeli: lágytojás két kisebb tojásból, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy narancs.
Ebéd: 10 dkg filézett lazacszeletet kenj be citrommal, vágj kockákra egy nagyobb, megpucolt krumplit, az egészet csomagold be egy fóliába, és tedd körülbelül negyed órára a 180 fokos sütőbe - fogyassz hozzá 7 dkg párolt vagy nyers zöldséget.
Vacsora: egy szelet pirítós, 5 dkg juhtúró, egy paprika.

3. nap

Reggeli: négy szem aszalt szilva, egy szelet korpás kenyér egy teáskanál sajtkrémmel, egy narancs.
Ebéd: piríts meg egy teáskanál olívaolajon 10 dkg darabolt csirkemellet, 6 dkg szeletelt gombát, két felkockázott paradicsomot, és tálald 5 dkg párolt barnarizzsel.
Vacsora: 3 dl zöldségleves, egy alma.

4. nap

Reggeli: 4 dkg müzli 2 dl zsírszegény tejben vagy joghurtban elkeverve, egy körte, két szelet friss ananász.
Ebéd: 4 dl lencsefőzelék rántás nélkül, két szelet pulykasonka.
Vacsora: két buggyantott tojás - forró, ecetes, babérlevéllel ízesített vízbe üss bele két tojást -, egy tökmagos bagett.

5. nap

Reggeli: három aszalt sárgabarack, egy szelet pirított kenyér, 6 dkg mozzarella.
Ebéd: darabolj fel 10 dkg párolt tonhalat, két szelet friss ananászt, adj hozzá pár csepp citromlevet, és keverd össze az egészet - fogyassz el mellé egy pohár répalevet.
Vacsora: 3 dl zöldségleves, egy narancs.

Fontos!
A diétát várandós és szoptató kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd, mindenképp kérd ki háziorvosod véleményét!

OLVASD EL EZT IS!

epres
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Emésztésjavító, zsírapasztó diéta

no has ezdes
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Tüntesd el az úszógumit 2 hét alatt!

Blog.hu ajánló