5 nap, 1 ruhaméret
Speciális villámdiéta mintaétrenddel
Szűknek bizonyulnak kedvenc ruháid, melyek nemrég még tökéletesen passzoltak alakodra? Ez a diéta segít.

Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

Ha a tavaszi megújulás időszakában alaposan szemrevételezted lengébb és könnyedebb ruháid kollekcióját, azonban a próba során már korántsem csaltak mosolyt az arcodra, érdemes a májust egy könnyű, pár napos villámdiétával kezdened, melynek segítségével megszabadulhatsz a plusz kilókhoz vezető, feleslegesen visszatartott vízmennyiségtől, valamint a haspuffadás tüneteit is megszüntetheted.

A gyors és látványos eredmény eléréséhez öt napos villámdiétánk esetében nem a koplaláson és önmegtartóztatáson keresztül vezet az út, elegendő a mérsékelt kalóriacsökkentés, a mesterséges, túlságosan feldolgozott élelmiszerek kiiktatása, valamint a táplálékok megfelelő összeválogatása.

Szüntesd meg a puffadást!

Ha gyakran érzed magad egy-egy nehezebb ebéd vagy vacsora elfogyasztása után kellemetlenül, emellett gyomorbántalmaid vannak, és a haspuffadás is rendszeresen megkeseríti mindennapjaidat, a táplálkozási szakértők szerint könnyen lehet, hogy mindezért a túlzott szénhidrátbevitel tehető felelőssé.

A sűrűn, illetve egyidejűleg nagyobb mennyiségben elfogyasztott, burgonyából, tésztából és búzalisztből készült finomságok nemcsak kilóid számát képesek gyarapítani, de élelmiszer-intoleranciához, valamint bélrendszeri panaszokhoz, emésztési problémákhoz is vezethetnek.

Túl nagy mennyiségben az emésztőrendszer nem képes kellőképpen kiválasztani és feldolgozni az ezen ételcsoportokban található keményítőfajtákat és különféle anyagokat, melyek így méreganyagként bekerülnek a véráramba, emellett vízvisszatartási gondokat és a zsírszövetek megnövekedését okozzák.

Gyomrod megnyugtatásához és a laposabb has érdekében a diéta alatt feltétlenül ki kell iktatnod ezeket a táplálékokat étrendedből, azonban ez nem jelenti azt, hogy szükséges lemondanod a szénhidrátokról, ezek a tápanyagok ugyanis létfontosságúak szervezeted számára. Hogy biztosítsd megfelelő bevitelüket, kerüljön minél több zöldség és gyümölcs a tányérodra, akár köretként, akár önmagában, egytálételként elkészítve.

Válogatott élelmiszerek

Ahhoz, hogy biztosítsd emésztésed megfelelő működését, ezáltal pedig a plusz kilóktól és az említett, kellemetlen tünetektől is megszabadulj, fontos, hogy étkezéseid során kizárólag természetes élelmiszereket fogyassz, és kerüld az előregyártott és gyorsételeket, a finomított és túlságosan feldolgozott, valamint a mesterséges adalékanyagokkal ellátott termékeket.

A bennük található vegyületek ugyanis szintén megterhelik emésztésedet, mivel ezek az összetevők nem tudnak beépülni és lebomlani, így méreganyagként jelennek meg szervezetedben.

A folyadékfogyasztás terén is részesítsd előnyben a természetes italokat, a cukrozott, színes üdítőitalokban és gyümölcslevekben ugyanis szintén megtalálhatóak az érzékenységet okozó, szükségtelen adalékanyagok. Fogyassz szénsavmentes ásványvizet, emellett vízzel egy az egyhez arányban hígított, friss gyümölcs- és zöldségleveket, valamint teákat - például napi egy-két bögre zöld teát -, melyek segítenek a méreganyagok eltávolításában, és a vízvisszatartás mértékét is csökkentik.

Hogyan kövesd a diétát?

  • Étkezz nyugodt körülmények között. A stresszel teli étkezés gyomorsavtúltengést és kellemetlen gázképződést okozhat.
  • Lehetőleg ne sózd az ételeket, ha mégis szükségét érzed, használj tengeri sót. A konyhasó magas nátriumtartalma miatt ugyanis rengeteg vizet von el szervezetedtől, ami gátolja a méreganyagok távozását, és puffadáshoz, ödémákhoz vezet.
  • A húsokat grillezd vagy párold, de lehetőleg ne panírozd azokat.
  • Naponta többször egyél keveset, így kevésbé terheled meg a gyomrodat, és az éhségérzet kialakulását is elkerülheted.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy tükörtojás olívaolajon sütve, egy paradicsom, egy zöldpaprika.
Tízórai: egy körte.
Ebéd: 20 dkg kevés olívaolajban sült halhús, egy bögre vegyes zöldség.
Uzsonna: egy kis doboz zsírszegény, natúr joghurt.
Vacsora: 15 dkg grillezett halhús, egy bögre friss, vegyes saláta.

2. nap

Reggeli: egy bögre zabkása, egy marék bogyósgyümölcs.
Tízórai: egy narancs és egy alma.
Ebéd: másfél bögre paradicsomos lazacsaláta, 5 dkg zsírszegény sajt.
Uzsonna: egy körte.
Vacsora: 15 dkg roston sült, mustáros csirkemell, két paradicsom, egy bögre reszelt sárgarépa.

3. nap

Reggeli: egy főtt tojás, 10 dkg bogyósgyümölcs.
Tízórai: egy bögre frissen préselt narancslé, 5-6 szem dió.
Ebéd: 20 dkg grillezett, fokhagymás csirkemell, két közepes alma lereszelve.
Uzsonna: egy bögre író, tíz szem áfonya.
Vacsora: 15 dkg grillezett, natúr csirkehús, 20 dkg párolt vegyes zöldség.

Fontos!
A diétát öt napig tarthatod. Az adagok kiméréséhez használj két decis bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét!

4. nap

Reggeli: egy kis doboz kefir, három evőkanál zabkorpa, egy mandarin.
Tízórai: két szelet selyemsonka, egy paradicsom.
Ebéd: 10 dkg mozzarella, 20 dkg vegyes saláta.
Uzsonna: egy körte.
Vacsora: 15 dkg grillezett, borssal fűszerezett pulykamell, egy bögre főtt barnarizs.

5. nap

Reggeli: egy alma, egy kis doboz natúr joghurt, egy kanál méz.
Tízórai: 10 dkg nyers zöldség, egy bögre szójatej.
Ebéd: két tojásból készült, olívaolajon sütött rántotta, öt-hat szem koktélparadicsom.
Uzsonna: egy kis doboz zsírszegény joghurt.
Vacsora: 15 dkg roston sült, mustáros csirkemell, egy alma.

OLVASD EL EZT IS!

chilton
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

Így fogyj le végleg!

kaposztas
  • káposzta
  • villámdiéták

6 nap, 3 kiló

Ezt is szeretjük