5 kiló mínusz 2 hét alatt villámgyors bikinidiétával
Halogatóknak
Rostban gazdag étrend segítségével garantált a siker.

Ez is érdekelhet

Ki ne szeretné előre látni a jövőt? (x)

Letti története megmutatja, hogy a reménytelen helyzetből is van kiút (x)

Borozzunk együtt: legyél trendszetter, válaszolj, nyerj! (x)

Őszi kikapcs: Íme a trendek! (x)

Bonyodalom a Hotel Numerában. (x)

beauty and style

A pulóver még soha nem volt ennyire nőies: már nem a farmer a legjobb barátja »

Amiért a tej nem jó a bőrnek: tudományosan is igazolva »

Hatékony, házi praktikák korpa ellen: 4 tipp az egészséges fejbőrért »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A nők többsége szilveszterkor megfogadja, hogy idén új életet kezd, de legalábbis lead néhány pluszkilót a tél végéig. Vagy májusig. Legkésőbb nyár elejéig. Az elhatározást valahogy sosem követik a tettek.

Ha te is a halogatók népes táborát gyarapítod, és villámgyorsan szeretnéd formába hozni magad a nyaralás előtt, próbáld ki a következő diétát.

Így működik a bikinidiéta

Az alábbi étrenddel elsősorban azokból a testrészekből faraghatsz le, amelyek nagyobb méretben nem mutatnak olyan jól a strandon. A bikinidiéta a fenék- és combtájékot, valamint a hasadat veszi célba.

Első szakasz

Kezdd a diétát egy háromnapos, kíméletes méregtelenítő kúrával. Egyél sok rostban gazdag zöldséget, gyümölcsöt, fogyassz sok folyadékot - akár napi három litert is megihatsz. Mellőzd a kávét, fekete teát, cigarettát és az alkoholt, ebédre főzeléket, levest, párolt zöldséget fogyassz.

Ebben a szakaszban feloldódnak az emésztőrendszeredben felgyülemlett méreg- és salakanyagok, megszűnnek az olyan emésztőrendszeri problémák, mint a puffadás, a hasad laposabb lesz.

Második szakasz

A diéta következő 11 napjában továbbra is fogyassz magas rosttartalmú táplálékokat - ennek és a sok folyadéknak köszönhetően szép lassan távoznak a szervezetből a salakanyagok. Ügyelj az élelmiszerek zsírtartalmára, ne egyél vörös húsokat se.

A csökkentett kalóriabevitelnek köszönhetően megszabadulhatsz néhány pluszkilótól még a nyaralás előtt. Ha szeretnél biztosra menni, a diétát egészítsd ki napi egyórás mozgással: futással, úszással vagy aerobikkal remekül formálhatod a lábadat, fenekedet.

Mintaétrend a második szakaszhoz

1. nap

Reggeli: két lágy tojás, egy pohár epres turmix.
Tízórai: egy pohár élőflórás kefir.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, egy bögre párolt zöldség.
Uzsonna: két korpás keksz.
Vacsora: egy adag Cézár-saláta.

2. nap

Reggeli: egy bögre zabkása, egy csipet fahéj, egy csésze zöld tea.
Tízórai: egy marék málna.
Ebéd: 5 dkg sült padlizsán, egy közepes méretű, héjában sült krumpli.
Uzsonna: egy pohár élőflórás natúr joghurt.
Vacsora: egy tányér zöldségleves.

3. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy szelet pulykamellsonka, egy paradicsom, egy bögre zöld tea.
Tízórai: két-három sárgabarack.
Ebéd: 15 dkg grillezett hal, egy bögre párolt spenót.
Uzsonna: egy marék dió.
Vacsora: egy adag görögsaláta.

Mennyit szeretnél fogyni nyaralásig?

Ezt is szeretjük