Ötcsillagos zsírégető kúra
Pörgesd fel az anyagcseréd!
Az 5 faktoros diéta felgyorsítja az anyagcseréd, és beindítja a zsírégetést.

Nyereményjáték

Nyerj páros belépőt 2018 fergeteges jazzkoncertjére a Sárik Péter Trióval! (x)

Nyerj luxuskozmetikumokat érett bőr számára, és búcsúzz el a ráncoktól a természet erejével! (x)

Nyerj utazókönyvet, és ismerd meg a világ legkevésbé ismert érdekességeit! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Gomba vagy baktérium? Nagyon is lehet érzékelni a különbséget, és máshogy is kell kezelni (x)

Ezreket spórolhatsz a vízszámlán: pénzt és energiát spórol ez a konyhai eszköz (x)

A legjobb szőrtelenítő módszer télen is: így lesz hetekig sima a bőröd (x)

Tökéletes alakot és egészséges testet ajándékozhatsz karácsonyra! Mutatjuk, hogyan (x)

Babapuha és fényes lesz a festett haj ezektől a tippektől: látható lesz a különbség (x)

beauty and style

Erre jó egy melltartó és egy ragasztópisztoly: 3 szuper ötletet mutatunk »

Esküvői dekorációk fenyőággal - Télies és romantikus »

Tökéletes frizura körkefe nélkül: dús és fényes lesz így a haj »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az ötfaktoros diéta Hollywoodban kezdte meg pályafutását, miután olyan sztároknak sikerült segítségével karban tartani alakjukat, mint Mandy Moore, Alicia Keys és Eva Mendes. Azonban nem kell gazdagnak és híresnek lenned ahhoz, hogy kipróbáld a diétát, és az sem szükséges, hogy személyi dietetikus kövesse lépteidet, és csapjon a kezedre, ha a hűtőnél garázdálkodsz. A fogyókúra nagyon egyszerűen követhető, elég csupán egyvalamit szem előtt tartanod: a titokzatos ötös számot.

A hatékony zsírégetés képlete: 5x5

Az ötfaktoros diéta lényege, hogy naponta ötször egyél, valamint kis mennyiségben ugyan, de étkezéseid mindegyike tartalmazza a legfontosabb tápanyagokat: a fehérjét, a szénhidrátot, a rostokat, a zsírt és a cukormentes folyadékot. Így olyan kiegyensúlyozott étrendet alakíthatsz ki, mellyel elkerülheted az éhezést, és hiányállapot sem lép fel szervezetedben. A napi ötszöri étkezés pedig az anyagcseréd felgyorsulásához vezet, aminek köszönhetően hatékonyabban működik majd a zsírégetés folyamata is.

A diéta mindemellett olyan élelmiszereket tartalmaz, melyeknek alacsony az úgynevezett glikémiás indexe, vagyis csak kismértékben emelik meg evés után a vércukorszintet. Ennek köszönhetően kiegyensúlyozott lesz szervezeted inzulintermelése, így csökken az étvágyad, és éhségrohamok sem törnek majd rád. Az ötös szám továbbá érvényes az ételek elkészítési és főzési idejére is, ezenkívül egy étkezésnek legfeljebb ötféle hozzávalóból szabad állnia.

A hatásos fogyókúrának természetesen elengedhetetlen része a mozgás, így a diétához is hozzátartozik, hogy öt héten keresztül hetente öt alkalommal ötször öt, vagyis huszonöt percet tölts mozgással.

Hogy a diéta ne tűnjön végeláthatatlan csokoládé-elvonó kúrának, hetente egy napot - a hetediket - lazítással tölthetsz, és azt ehetsz, amit csak megkívánsz. Persze lehetőleg ne az óriás big mac-et és a szalonnába bugyolált sertéscsülköt kívánd meg.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: almás-fahéjas zabkása, omlett tojásfehérjéből, aszalt almacsipsz.
Tízórai: egy alma, light sajt.
Ebéd: csirkesaláta curry-vel, egy szelet barnakenyér, egy zsírszegény joghurt.
Uzsonna: ligh sajt, egy szelet szalámi, barnakenyér.
Vacsora: citromos lazac, zöldsaláta.

2. nap

Reggeli: müzli zsírszegény tejjel.
Tízórai: gyümölcssaláta zsírszegény joghurttal.
Ebéd: tört krumpli, sovány pulykahús grillezve, vegyes babsaláta.
Uzsonna: pirítós tonhallal és sajttal.
Vacsora: grillezett csirkemell barnarizzsel és brokkolival.

3. nap

Reggeli: zöldpaprika, omlett tojásfehérjéből.
Tízórai: almás-fahéjas müzli, egy zsírszegény joghurt, egy alma.
Ebéd: sajtos pulykamell, egy szelet barnakenyér.
Uzsonna: gyümölcs tetszés szerint.
Vacsora: párolt gomba, zöldsaláta.

4. nap

Reggeli: pirítós, omlett tojásfehérjéből, zsírszegény tej.
Tízórai: aszalt vagy friss barack, egy zsírszegény joghurt.
Ebéd: pulykamell édesburgonyával.
Uzsonna: gyöngyhagyma chillivel.
Vacsora: spagetti paradicsomszósszal.

5. nap

Reggeli: müzli zsírszegény tejjel.
Tízórai: zsírszegény joghurt gyümölcsdarabkákkal.
Ebéd: egy főtt tojás, zsírszegény sajt, sült pulykamell, fejessaláta.
Uzsonna: egy müzliszelet, egy zsírszegény joghurt.
Vacsora: pepperónis melegszendvics sajttal és paradicsommal, teljes kiőrlésű lisztből készült kenyérből.

6. nap

Reggeli: omlett tojásfehérjéből, zsírszegény sajt, egy paradicsom.
Tízórai: aszalt vagy friss barack, zsírszegény sajt.
Ebéd: tonhal zöldsalátával.
Uzsonna: gyümölcsös joghurt.
Vacsora: grillezett csirkemell édesburgonyával, párolt cukorborsóval.

7. nap

Pihenj sokat, és egyél annyit, amennyi jólesik!

OLVASD EL EZT IS!

ananasz enzim
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

Add le végleg túlsúlyodat!

izpont
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

6 hét, 10 kiló - Add le teljes túlsúlyod az Ízpont-diétával!

no has ezdes
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Tüntesd el az úszógumit 2 hét alatt!

Blog.hu ajánló