Így foghatsz meg 500 kalóriát naponta: csodálkozni fogsz, mennyire egyszerű
Könnyen peregnek majd lefelé a kilók ezeknek az egyszerű tippeknek a segítségével.

merleg es meroszalag
Ez is érdekelhet

Télen-nyáron nélkülözhetetlen bulikellék: megtehetsz bármit, mert nem érzel semmit (x)

A szabadban töltött idő egészségre gyakorolt pozitív hatása minden multivitaminnál többet ér (x)

Meglepő fellépést vállalt Mező Misi: közel 600 fiatal énekelt vele (x)

7 dolog, ami károsítja, és ami védi az idegeinket (x)

beauty and style

Így kommunikáld okosan, ha nem hívsz meg valakit az esküvőre, aki számít rá »

Vékony szálú a haja, de sohasem lapos: Taylor Swift jól bánik a bob fazonnal »

Szuperkényelmes pizsamák körképe őszre: élvezetesebbé teszik a lustálkodást »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Fél kiló leadásához heti 3500, napi 500 kalória deficitre van szükség. Ez borzasztó soknak tűnik első ránézésre, de néhány egyszerű változtatással könnyedén lefaragható, és az eredményen te is meg fogsz lepődni .

Az ember sokkal több felesleges kalóriát visz be a szervezetébe nap közben, mint gondolná. Ha ezeket megtalálod az étrendedben, és kiiktatod őket, úgy fogyhatsz, hogy közben egyáltalán nem kell szenvedned. 

Így foghatod meg a kalóriákat

Ahhoz, hogy ezt a kalóriadeficitet megteremtsd nem kell beköltöznöd az edzőterembe, de még arra sincs szükség, hogy lényegesen kevesebbet egyél. Épp csak egy kis igazításra van szükség öt különböző területen, és már be is fog indulni a fogyás.

frérfi-nő-edzés-sport

Ha nem akarod lényegesen alacsonyabbra belőni a kalóriabeviteledet, a mozgás adagodon kell változtatnod. Elég napi 100 kalóriával többet elégetni. Ezt megteheted azáltal, hogy növeled az intenzitást, vagy az edzések időtartamát, de érdemes lehet kicsit változatosabbá tenni a programot is, mert az újdonság varázsa mozgósítja az ember energiatartalékait.

Próbáld megtalálni az étrendedben a rejtett zsírból származó kalóriákat, és fogd vissza őket! Ez a kis változtatás már önmagában nagy eredményt hozhat, akár napi 100 kalóriát is megspórolhatsz így. Használj kevesebb olajat főzésnél vagy a salátádra, és válassz alacsony zsírtartalmú tejtermékeket!

A másik apró trükk, ami hasznos lehet az, ha beszerzel egy konyhai mérleget. Az ember adagjai hajlamosak észrevétlenül megnőni, így nem árt, ha kéznél van egy mérleg, hogy mindig ellenőrizni tudd a porciókat. Ha túl nagy tányérokat használsz, az adagok kisebbeknek tűnnek benne, így érdemes lehet kisebb tányérokra váltani. Ezzel is legalább 100 kalóriát spórolhatsz magadnak.

A cikk az ajánló után folytatódik

A negyedik százast a poharadban érdemes keresni. A legtöbb italban bujkálnak kalóriák, hiába igyekszel alacsonyan tartani a folyadékon keresztüli kalóriabevitelt. Kutatások azt mutatják, hogy a napi kalóriamennyiség 22%-át isszák meg az emberek, így bőven érdemes meghúzni a tejet a kávéban, a gyümölcslevet vagy a turmixok kalóriatartalmát.

Az utolsó 100 kalória megtalálásában az segíthet, ha feljegyzed, mit eszel és mit iszol, mennyit mozogsz nap közben. Akik étkezési naplót vezetnek, kétszer hatékonyabbak a fogyókúrájuk során, mint azok, akik nem. Az étkezési napló nemcsak a súlyleadásban, de a súlytartásban is segíthet, ha elérted az álomsúlyodat.

7 kalóriaégető jógapóz

Ha szeretnéd egy kicsit hatékonyabbá tenni a jógaedzést, hogy biztosan meglegyen az az extra 100 kalória, próbáld ki ezeket a jógapózokat!

Ezt is szeretjük