4 hét, 10 kiló
Fiatalító, regeneráló diéta
Rád férne az energia és a frissesség? Nem utolsósorban pedig szeretnél megszabadulni a felesleges kilóktól is? Segítünk!

beauty and style
Top olvasott cikkek

A megfelelő és egészséges táplálkozás nemcsak a karcsú vonalak megőrzéséhez vagy eléréséhez járul hozzá, hanem segítségedre lehet akkor is, ha úgy érzed, szervezeted teljesen kimerült, lelkileg és testileg egyaránt fáradt vagy, illetve tapasztalatból tudod, hogy azt a bizonyos gyertyát nem csupán a két végén lehet égetni.

Ha követed diétánkat, a négy hét alatt nemcsak átformálod tested, de új erővel töltöd fel, a mérgektől pedig hosszú időre megszabadulsz!

Az alacsony zsír- és csökkentett kalóriatartalmú diéta a kiegyensúlyozott tápanyagbevitel mellett olyan „szuperélelmiszerekre” épít, mint a magas antioxidánstartalmú és vitaminban, ásványi anyagokban gazdag bogyósgyümölcsök, a telítetlen zsírsavakban gazdag növényi magvak, valamint a különféle tengeri halak, melyek értékes omega-3 zsírsavai védenek a daganatos, valamint a szív- és érrendszeri megbetegedések ellen, segítik az emésztést, csökkentik a koleszterinszintet, és bőrödet is fiatalossá, ragyogóvá teszik.

Mit érhetsz el a diétával?

  • Átformálhatod testedet: a négy hét alatt 10 kilót veszíthetsz.
  • Feltöltöd szervezetedet vitaminokkal, ásványi anyagokkal, antioxidánsokkal.
  • Sokat tehetsz a szív- és érrendszeri, valamint a daganatos megbetegedések megelőzéséért.
  • Feltöltődsz energiával, friss és élettel teli leszel.
  • Bőröd megújul, ragyogóvá és simává, megjelenésed pedig fiatalossá és üdévé válik.

Mintaétrend

Tízóraira és uzsonnára válassz a következők közül: hat dió, egy alma, egy marék mandula, két kivi, hat szem aszalt barack, egy doboz zsírszegény joghurt, egy banán, teljes kiőrlésű gabonaszelet, egy kis darab zsírszegény sajt.

1. nap

Reggeli: turmix egy banánból, fél csésze eperből, fél csésze zsírszegény joghurtból és másfél deci zsírszegény tejből.
Ebéd: 10 dkg grillezett lazac paradicsom- és uborkasalátával, két szelet sokmagos kenyér.
Vacsora: omlett két tojásból, paprikával és újhagymával, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy kis tál eper.

2. nap

Reggeli: teljes kiőrlésű zsemle egy főtt tojással és egy grillezett paradicsommal, egy pohár friss gyümölcslé.
Ebéd: teljes kiőrlésű kifli sonkával, zsírszegény sajtkrémmel, egy gyümölcs.
Vacsora: egy szelet grillezett csirkehús, ananásszal, barnarizzsel.

3. nap

Reggeli: gyümölcssaláta hat darab eperből és egy barackból – lehet konzerv is –, egy kis doboz zsírszegény joghurttal és egy teáskanál mandulával, egy pohár friss gyümölcslé.
Ebéd: két szelet teljes kiőrlésű pirítós néhány szelet avokádóval, sonkával és paradicsommal, gyümölcssaláta.
Vacsora: 10 dkg teljes kiőrlésű spagetti, zsírszegény reszelt sajttal, paradicsomszósszal.

4. nap

Reggeli: két evőkanál müzli összekeverve reszelt almával, egy pohár zsírszegény tej.
Ebéd: egy tál lencseleves egy szelet teljes kiőrlésű pirítóssal, egy nagyobb narancs.
Vacsora: két grillezett szardínia, paradicsomsaláta, egy banán.

5. nap

Reggeli: 5 dkg zabkása zsírszegény tejjel, áfonyával, egy pohár friss gyümölcslé.
Ebéd: két szelet teljes kiőrlésű kenyér egy kis konzerv paradicsomszószos szardíniával.
Vacsora: egy közepes méretű főtt krumpli, három evőkanál babbal, egy kis darab zsírszegény sajttal – a sajtot reszeld le.

6. nap

Reggeli: narancs- és grépfrútsaláta egy teáskanál őrölt dióval, egy pohár friss gyümölcslé.
Ebéd: egy tál paradicsomleves, két szelet teljes kiőrlésű pirítós, egy doboz zsírszegény joghurt.
Vacsora: egy grillezett lazacfilé, egy tál friss gyümölcs egy evőkanál zsírszegény joghurttal.

Szakácskönyv egy kis extrával!

Mentes Anyu legújabb könyvét azoknak ajánljuk, akik egészségük érdekében vagy meggyőződésből különleges étrendet követnek, de azoknak is, akik csak inspirációt, új ízeket keresnek.

Most AJÁNDÉK üvegpalack és vászontáska is jár a könyv mellé!

Tekintsd meg ajánlatunkat,  kattints ide!

Promóció

7. nap

Reggeli: három evőkanál müzli zsírszegény tejjel, egy pohár friss gyümölcslé.
Ebéd: saláta babból és tonhalból, egy mangó felszeletelve.
Vacsora: egy szelet grillezett csirkemell, saláta vegyes zöldségekből.

Fontos!
A diétát várandós és szoptató kismamák, tinédzserek és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. A kúra során naponta minimum 2-2,5 liter szénsavmentes ásványvíz vagy gyógytea elfogyasztása ajánlott. Mielőtt elkezdenéd, kérd ki háziorvosod véleményét.

OLVASD EL EZT IS!

sparga
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

5 kiló mínusz éhezés nélkül - Tartható, zsírbontó diéta

pita
  • diétakörkép
  • villámdiéták

4 intenzív, de könnyű villámdiéta

Ezt is szeretjük