4 napos intenzív kúra a tartós karcsúságért
Állítsd meg a zsírépítést!
Testedet már néhány nap alatt átprogramozhatod a zsírépítésről a zsírbontásra. Kövesd étrendünket.

Ez is érdekelhet

Folyton eltapsolja gyermeked a zsebpénzét? Van megoldás! (x)

Hosszabbítsd meg a nyarat SZÉP-kártyával! (x)

Bemutatták a Tháliában a világ leghíresebb krimijét (x)

beauty and style

Brigitte Bardot ezzel a frizurával őrjítette meg a férfiakat: így készítsd el egyszerűen »

6 esküvői frizura, ami rövid hajból elkészítve a legszebb: ezeket kérd a fodrásztól »

Visszatérő, bosszantó pattanások a testen: ezt kell tenned, hogy megszabadulj tőlük »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha hosszú ideje egészségtelenül táplálkozol, és egyre nagyobb súlyfelesleggel küzdesz, fontos, hogy raktározásra berendezkedett szervezetedet újra a helyes irányba tereld.

A következő programmal ezt megvalósíthatod, és amellett, hogy már négy nap alatt is veszíthetsz súlyodból, megteszed az egészséges életmód és a tartós fogyás felé vezető első lépést is.

Fordítsd meg a zsíráramlást!

Ez a négynapos kúra megszakítja a zsír egyetlen irányba való végzetes áramlását, ami által meg tudnak nyílni a zsírsejtek, és le tudják adni tartalmukat. Valamennyi sport- és mozgásforma, a napfényes séta, a lazítógyakorlatok és az alvás is segíti ezt a folyamatot, aminek örömteli eredményeként a testzsír leépül, és energiává ég el.

A zsírutca irányának megfordítására azért van szükség, hogy a zsír ne préselődjön éjjel-nappal a sejtekbe. Ez a folyamat egyéni hajlamtól függően három-négy napot vesz igénybe.

Mintaétrend

Reggeli

A reggeli ital mindennap lehet kávé, tea vagy tej - cukor nélkül, a tejszín és az édesítőszer megengedett -, és, ha kívánod, egy pohárka frissen préselt, nem túl édes gyümölcslé. A legjobb a grépfrútlé. Az első napon csak apróra vágott gyümölcsdarabkákat fogyassz némi aludttejjel és egy marék napraforgóval megszórva. Gyümölcsnek kiváló a banán, a kivi, az őszibarack, az alma, a narancs, a szőlő, az ananász, a papaya vagy valamelyik erdei gyümölcs.

A második napon reggelire két szelet teljes kiőrlésű lisztből készült pirítóst vagy négy szelet teljes kiőrlésű kétszersültet fogyassz. Ehetsz hozzá egy teáskanál vajat, 50 gramm juh- vagy kecskesajtot, egy paradicsomot, egy szelet hideg sültet, egy kisebb csemegeuborkát és nyolc szem töltött fekete vagy zöld olívabogyót.

A harmadik napon fogyassz el két szelet teljes kiőrlésű lisztből készült kenyeret vagy rozskenyeret egy teáskanál vajjal és 125 gramm fűszeres túróval. A negyedik nap reggelije legyen két szelet teljes kiőrlésű lisztből készült kenyér vagy rozskenyér, de ehelyett lehet két teljes kiőrlésű lisztből készült zsemle, három szelet pirítós vagy öt szelet kétszersült. Ehetsz hozzá két teáskanál vajat, két tojást - kemény vagy lágy -, körülbelül 50 gramm sovány sonkát és egy csemegeuborkát.

Fontos!
Az adagok kiméréséhez használj két decis bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét!

Tízórai

A tízórait mindennap tetszőlegesen kiválaszthatod a következő ételkombinációk közül.

  • Tetszőleges mennyiségű dinnye körülbelül 40 gramm pármai sonkával és egy szelet teljes kiőrlésű lisztből készült pirítóssal vagy két szelet teljes kiőrlésű kétszersülttel.
  • Fél összenyomott avokádó egy teáskanál citromlével, borssal és két szelet teljes kiőrlésű kétszersülttel.
  • Egy kevés teljes kiőrlésű müzli - fél bögre - friss gyümölcsdarabokkal.
  • Egy bögre étkezési túró egy reszelt almával, fahéjjal és kevés mézzel.

Ebéd

A főétkezés előtt mindennap egyél meg egy kis adag idénysalátát ecettel és olajjal leöntve. Ha a munkád miatt nincs lehetőséged napközben salátát rendelni, akkor evés előtt egyél meg - mintegy savcsalogatóként - némi savanykás gyümölcsöt, például egy almát, egy kivit, esetleg ribizlit vagy más erdei gyümölcsöt. Az is nagyon jó, ha evés előtt egy pohár vízzel vagy almalével elkeversz, majd megiszol egy evőkanál almaecetet. Az ebédet a következő élelmiszerekből állíthatod össze.

Köret: szénhidrát és keményítő a burgonyában, a fényezetlen rizsben, a teljes kiőrlésű lisztből készült tésztában és a puliszkában van. Fehérje, ásványi anyagok, nyomelemek és vitaminok a zöldségekben, a hüvelyesekben és a gombában találhatók nagy mennyiségben. A köret mennyisége legfeljebb 15 dkg legyen, de mindig ügyelj arra, hogy ne konzerv formájában szerezd be ezeket az élelmiszereket.

Hús és tojás: sovány, grillezett vagy főtt húst ehetsz zsíros mártás nélkül. A legjobb a főtt halfilé vagy a kékre főtt pisztráng, a szárnyas bőre nélkül, a vegetáriánusoknak pedig a tofu kolbászként vagy füstölve. Kemény vagy buggyantott formában tojást is ehetsz.

A kúra során azonban - a felhasznált zsiradék miatt - ne fogyassz tükörtojást és rántottát. Az előbbiekből összesen legfeljebb 20 dkg-ot fogyaszthatsz.

Uzsonna

Uzsonnát a következő változatok közül választhatsz tetszőlegesen. Akár eheted mindennap ugyanazt is.

  • 50 gramm halfilé némi tormával és egy szelet teljes kiőrlésű lisztből készült kenyérrel.
  • Egy teljes kiőrlésű zsemle egy teáskanál vajjal, három szelet tojással és egy teáskanál diétás majonézzel.
  • Egy tálka almás barnarizs, hidegen vagy melegen.
  • Két bögre vegyes gyümölcssaláta egy teáskanál mézzel.

Vacsora

Italt számos gyógytea, gyümölcs- és zöldséglé közül választhatsz, de ihatsz paradicsomlevet, ásványvizet, illetve egy deci száraz bort is. Ne túl későn vacsorázz, a legjobb 18 és 19 óra között sort keríteni rá. A vacsorát a következő variációk közül választhatod ki.

  • Vegyes hidegtál egy tojásból, egy sárgarépából, egy paradicsomból, egy kis gumó édesköményből, egy marék madársalátából, egy evőkanál olívaolajjal, két szelet teljes kiőrlésű kenyérrel.
  • Szendvics egy teljes kiőrlésű bagettből, két salátalevélből, 50 gramm rákból vagy halból, egy evőkanál kaporral, egy evőkanál citromlével.
  • Gyümölcsös túró fél banánból, egy kisebb almából, fél narancsból, 10 dkg sovány túróból, egy kiviből, két teáskanál mézből.
  • Egy csöves kukorica egy teáskanál zsírszegény fűszervajjal.
Cikkünk Klaus Oberbeil Zsír nélkül frissen, fürgén című könyve alapján készült.

A túlsúlyos emberek boldogtalanná válnak, az elhízás súlyos szív- és érrendszeri panaszokhoz, az immunrendszer gyengüléséhez vagy depresszióhoz vezethet. A kövérség azonban nem sorsszerű - a sejtkutatók rábukkantak a természet karcsúságra vonatkozó titkára. A tanácsadó könyv részletesen bemutatja a legújabb tudományos ismereteket, konkrét étrendjavaslataival pedig megkönnyíti mindezek gyakorlati elsajátítását - a karcsúság tartós és örömteli megvalósítása érdekében.

Kiadja a Mérték Kiadó.
A könyv ára 1999 forint.
A könyvet itt rendelheted meg. »

OLVASD EL EZT IS!

szendvicses lany
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

2 hét, 5 kiló

sparga
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

5 kiló mínusz éhezés nélkül - Tartható, zsírbontó diéta

Ezt is szeretjük