46 kilót fogyott, pedig nem számolta a kalóriákat: így adta le teljes súlyfeleslegét Tiffany
Egy 21 napos étkezési tervet dolgozott ki saját részre, ami a sovány húsra, a zsírszegény tejtermékekre és az alacsony nátriumtartalmú ételekre összpontosít.

cover-ok
Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

Ha gyakorlott fogyókúrázó vagy, biztos szembesültél már a problémával, hogy hiába vágsz bele a legújabb léböjtkúrába vagy szigorú sztárdiétába, hiába szaladnak le viszonylag gyorsan a kilók, az eredmény nem lesz tartós. Amint abbahagyod a sanyargató diétát, és visszatérsz az eredeti étrendhez, azonnal visszajön a súly, néha még több is, mint amennyi lement. Ezt az ördögi kört jojóeffektusnak nevezik.

Tiffany Elizabeth is azok közé tartozott, akik egész életükben jojóeffektustól szenvedtek. Voltak napok, amelyek szinte csak nassolással teltek, majd amikor kezdtek felszaladni rá a pluszkilók, gyors diétába kezdett. Miután visszatért a napi magas kalóriatartalmú étrendjére, ezzel együtt szép lassan a leadott pluszkilók is visszakúsztak, így valójában sosem tudta tartani a súlyát.

46 kilót fogyott saját, 21 napos mintaétrendjével

Tiffany először kipróbálta a ketogén diétát, amelynek a lényege, hogy drasztikusan csökkenti a szénhidrátok mennyiségét, és növeli a zsírokét, de valójában a fiatal lány hízott tőle. 2016-ban, amikor már 108 kilót mutatott alatta a mérleg, és a családi nyaralás alkalmával már attól is teljesen kifulladt, hogy pár lépcsőfokot meg kellett másznia, megfogadta, amint hazaér, elkezdi az életmódváltást.

1-ok
Fotó: Instagram/myadventuretofit

Tiffany kezdetben DVD-re tornázott, az étrendjéből pedig kiiktatta a glutént és a zsíros tejtermékeket. Egy 21 napos étkezési tervet dolgozott ki saját részre, ami a sovány húsra, a zsírszegény tejtermékekre és az alacsony nátriumtartalmú ételekre, azaz a só visszaszorítására összpontosít, miközben nem számolta a kalóriákat. Fontos, hogy az ember - különösen egy diéta során - odafigyeljen a diétás adagmennyiségekre, ennek pedig számtalan praktikus módja van, melynek segítségével nem csak kevesebbet ehet, de úgy teheti mindezt, hogy közben nem érzi éhesnek magát. Tiffany a porciókontrollra esküszik, azaz főzés közben a legegyszerűbben tenyérrel méri ki az adagokat: fehérjéből nagyjából egy tenyérnyi mennyiség kell egy főnek, zöldségből egy ökölnyi kupac, míg szénhidrátból egy maréknyi az az adag, amely ideális egy felnőtt embernek. Zsiradékból főzéshez bőven elegendő egy hüvelykujjnyi.  Végül ez hozta meg számára a sikert, 108 kilóról 62 kilóra fogyott.

A cikk az ajánló után folytatódik

Tiffany napi mintaétrendje

Reggeli: három főtt tojás, fél csésze cottage cheese, fekete babos zöldségburger.

Ebéd: burritotál csirkemellel és tacofűszerrel.

Vacsora: pulykából készült Sztroganoff gombával, barna rizzsel.

Nasi: mandulalisztből készült muffin steviával vagy tejberizs sok gyümölccsel.

233805994 4219464824802116 1036679467112599966 n
Fotó: Instagram/myadventuretofit

Napi 30 perc edzés

Tiffany kezdetben heti ötször 30 perces edzéseket végzett otthon, majd az első 30 kiló leadása után áttért a súlyzós, erősítő edzésekre, amelyeket már edzőteremben végez. 

40 kilót fogyott Rubina: szépségversenyen is részt vett a fiatal magyar lány

Rubina már kislányként súlyfelesleggel küzdött, ami miatt az osztálytársai körében gyakran vált csúfolódások, piszkálódások tárgyává. Gimnazista korában döntötte el, hogy végleg felhagy az egészségtelen életmóddal, lefogy. 40 kilótól sikerült megszabadulnia három év alatt, és még egy szépségversenyen is részt vett.

Borító- és ajánlóképek: Instagram/myadenturetofit

Ezt is szeretjük