3 napos sonka-saláta diéta: így nem hizlal a húsvét
Elkerülheted, hogy a húsvéti dőzsölés alatt felszaladjanak rád a kilók. Diétánk segít, nem kell lemondanod semmiről!

Ez is érdekelhet

Beszállás! Nemsokára indul a Mikulás Expressz, siess, mert lemaradsz! (x)

Családi wellness-pihenés Sümegen: ha egy kicsit másra, többre vágysz (x)

Elkezdődött a 27. CAFe Budapest Kortárs Művészeti Fesztivál (x)

A tökéletes gyerekszoba titkai - Így még a tanulás is jobban megy majd! (x)

Őszi stílustippek személyre szabva - Hogy idén ősszel Te diktáld a trendet! (x)

beauty and style

Palást, korona, fényűző aranypompa: 2019-ben ezeket az esküvői ruhákat fogjuk imádni »

Ha ezt iszod, ragyogni fog a bőröd: trópusi vitaminbomba borús, őszi napokra »

Christy Turlington Photoshop nélkül: a 49 éves modell gyönyörűbb, mint 20 éve »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A húsvéti dőzsölésnek megvan a maga ára, méghozzá a kilók felszaporodása nagyon rövid idő alatt. Ez nem véletlen, hiszen az ünnepi menüsor egy óriási kalóriabomba, ráadásul ilyenkor az ember lánya nem mozogja le a nagy adag szénhidrátot és zsírt.

Ha nem szeretnél a hosszú hétvége alatt egy dekát sem hízni, ugyanakkor a húsvét hagyományos ízeiről sem mondanál le, vesd be diétánkat!

Ezért jó a sonka-saláta diéta

Nagyon nehéz megállni, hogy a finomabbnál finomabb falatokból egyél, amikor a húsvéti terülj, terülj, asztalkám folyamatosan csábít. Hogy mégis kibírd ezt a néhány napos időszakot, érdemes olyan diétát bevetni, amelynek fő irányadója a sonka, némi tojás és rengeteg zöldség.

Ha okosan kitalálva fogyasztod őket, akkor nem kell a pluszkilók megjelenésétől tartanod, ráadásul elkerülheted a zsíros ételek okozta puffadásos panaszokat is. Nem utolsósorban pedig még az anyagcserédet sem terheled meg túlzottan.

Fokozott figyelem!

Mivel a hosszú hétvége általában sokkal inkább a lazítás, semmint az edzés jegyében telik, nagyon fontos, hogy különösen odafigyelj néhány dologra. A diéta ideje alatt kerüld a kávét, ugyanakkor szénsavmentes ásványvízből fogyassz legalább két litert naponta.

Ha kávé nélkül kókadt vagy, helyettesítsd napi egy-két csésze zöld teával, hiszen az serkenti az anyagcserét. Amennyiben teheted, mozgasd át a testedet minden nap.

Nem kell komoly edzésre gondolni, egy óra séta kímél, mégis sokat segít abban, hogy beinduljanak az anyagcsere-folyamatok, így gyorsabban távoznak a salakanyagok a szervezetből.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy bögre hajdinakása, egy szelet sonka.
Tízórai: egy bögre 100%-os paradicsomlé.
Ebéd: egy bögre sajtos sonkasaláta.
Uzsonna: egy sárgarépa, egy zeller.
Vacsora: két szelet sonka, egy szelet teljes kiőrlésű gabonából készült kenyér.

2. nap

Reggeli: 10 dkg sonka, egy kefir, egy lágy tojás.
Tízórai: egy bögre 100%-os narancslé.
Ebéd: egy bögre zöldségleves, párolt halfilé sonkába göngyölve, egy bögre barna rizs.
Uzsonna: egy alma.
Vacsora: egy bögre görög saláta, két szelet sonka.

3. nap

Reggeli: 10 dkg túró, két szelet sonka, egy paradicsom.
Tízórai: 10 dkg eper.
Ebéd: egy bögre zöldsaláta, sonkával megbolondítva.
Uzsonna: egy bögre zöldtea.
Vacsora: egy lágy tojás, két szelet sonka.

Melyik az a húsvéti fogás, aminek nehezen tudsz ellenállni?

Ezt is szeretjük