3 kiló mínusz 3 nap alatt a béltisztító hétvégi diétával
Finom, tápláló, és még fogyaszt is: alakítsd hétvégédet a könnyen tartható joghurtdiéta szerint, és vágj neki karcsúbban a következő hétnek!

Nyereményjáték

Nyerj egyhetes nyaralást Máltára szállással, repülőjeggyel és reggelivel! (x)

Nyerj páros belépőt Dr. Buda László: Testünk jelzései című előadására, a márciusi Femina Klubra! (x)

Nyerj szórakoztató, képes útikönyvet, és ismerd meg a világ csodáit! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Akár egyetlen hormonon is múlhat a gyermekáldás – Kata története (x)

Mitől alakulnak ki az influenzaszövődmények? Elmondjuk, mire kell figyelni (x)

A leghatékonyabb edzésformák nyáron több zsírt égetnek, mint a futás! Ezeket űzd helyette

A legerősebb ránctalanítókat csak kevesen ismerik: ezeket az antioxidánsokat keresd!

beauty and style

Extra száraz kezeken teszteltük az SOS bőrspray-t: nem azt kaptuk, amit vártunk »

Farmerhatású manikűr pofonegyszerűen: különleges, és gyorsan elkészül »

Fényes és dús lesz, ha így egyenesíted ki a hullámos hajat! »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A hétvége tökéletes alkalom arra, hogy magaddal foglalkozz, legyen szó szépségedről, kondíciódról vagy épp egészségedről. A következő módszerrel mindhárom oldalról támogathatod jó közérzeted, méghozzá úgy, hogy közben jól is érzed magad. Ha úgy látod, alakodon van némi csiszolni való, belülről frissítenéd fel a bőröd, rendbe tennéd emésztésed, valamint a salaktalanításról is gondoskodni akarsz, vesd be a joghurtdiétát!

Dobozba zárt egészség

A savanyított tejtermékek kétségkívül legfinomabb változata az évezredes csodaszerként is emlegetett joghurt, melynek népszerűsége krémes, tápláló állaga és édes, mégis kellően savanykás, frissítő íze mellett annak is köszönhető, hogy rendkívül jó hatással van az egészségre.

A gyakori joghurtfogyasztást a dietetikusok is egyöntetűen szorgalmazzák, elsősorban annak immunerősítő hatása miatt, a natúr, élőflórás változatban található jótékony baktériumok ugyanis a bélflóra helyreállításával támogatják tested védekezőrendszerét, melynek jelentős bázisa található az emésztőtraktusban.

Ha az egyensúly felborul, túlsúlyba kerülnek a káros mikroorganizmusok, melyek amellett, hogy különféle betegségekhez vezetnek, mérgezik egész szervezetedet. Ha azonban naponta elfogyasztasz egy-két kis doboz natúr, élőflórás joghurtot, helyreállíthatod emésztésed működését, és megtisztíthatod, méregtelenítheted bélrendszeredet, olyan kellemetlen tüneteket szüntetve meg, mint a puffadás és a székrekedés.

A salakanyagok távozásával és anyagcseréd fokozódásával súlyodból is veszíthetsz, amihez azonban a joghurtban található fehérje, illetve kalcium is hozzájárul. A fehérje létfontosságú az izomépítéshez és a zsírégetéshez, a kalcium pedig azokkal összetapadva segít kiüríteni a felesleges zsírokat, illetve a zsíranyagcserében is fontos szerepet játszik. A megfelelő anyagcsere-működést továbbá a joghurt B-vitamin-tartalma is támogatja.

Diétázz joghurttal!

A joghurt egyike azon értékes élelmiszereknek, melyek jótékony hatása már igen hamar, akár egy doboz elfogyasztása után is érezhető. Célszerű napi két dobozzal rendszeresen elfogyasztanod belőle, azonban, ha gyors eredményre van szükséged, három napos intenzív kúránkat is érdemes bevetned.

A diéta ideje alatt a joghurtot további egészséges élelmiszerekkel is kombinálhatod, például gyümölcsökkel, magvakkal vagy épp fahéjjal, emellett a három nap során más, könnyű táplálékokat is fogyaszthatsz.

A joghurt mellett elsősorban a megnövelt mennyiségű gyümölcsfogyasztásra koncentrálj, illetve szerezz be rostban gazdag zöldségeket és teljes kiőrlésű gabonaféléket - ezek tovább fokozzák a diéta hatékonyságát, segítenek ugyanis helyreállítani az emésztést, és megszabadítanak a káros méreganyagoktól.

A diéta hatására a salakanyagok távozásának köszönhetően akár két-három kilót is leadhatsz, emellett energikusabbnak érzed majd magad, az értékes ásványi anyagok és vitaminok révén pedig bőröd is üdébb, megjelenésed pedig sugárzóbb lesz.

Mire figyelj?

  • Lehetőleg alacsony zsírtartalmú és natúr joghurtot válassz a diétához, ezekben ugyanis kevesebb a hozzáadott adalékanyag és cukor, mint gyümölcsös vagy egyéb ízesítésű társaikban.
  • Vásárlás előtt mindig ellenőrizd le, hogy az adott joghurt tartalmaz-e élőkultúrát, mely a salaktalanításhoz és bélflórád helyreállításához elengedhetetlen.
  • Ügyelj a napi legalább két liter mennyiségű folyadékbevitelre is, mely nagyobbrészt szénsavmentes ásványvízből álljon, de ihatsz teát, illetve gyümölcs- és zöldségleveket is.
  • A diéta ideje alatt kerülj minden mesterséges, túlságosan feldolgozott, finomított élelmiszert.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy kis doboz joghurt, egy szelet pirított rozskenyér, egy paradicsom.
Tízórai: egy kis doboz joghurt.
Ebéd: 25 dkg grillezett vegyes zöldségkeverék, egy kis doboz joghurt egy teáskanál citromlével ízesítve.
Uzsonna: három korpás keksz, egy marék bogyósgyümölcs.
Vacsora: egy körte, egy kis doboz joghurt.

Fontos!
A diétát három napig tarthatod. Az adagok kiméréséhez használj két decis bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét!

2. nap

Reggeli: egy kis doboz joghurt, egy alma.
Tízórai: egy kis doboz joghurt.
Ebéd: 10 dkg vegyes zöldség fél doboz joghurttal, 10 dkg barnarizs.
Uzsonna: egy kis doboz joghurt, két-három szem eper.
Vacsora: egy bögre joghurtos uborkasaláta.

3. nap

Reggeli: egy kis doboz joghurt, egy szelet teljes kiőrlésű pirítós fokhagymával bedörzsölve.
Tízórai: 3 dl joghurtos gyümölcsturmix.
Ebéd: egy tányér joghurtos zöldségleves, egy szelet pirított barnakenyér.
Uzsonna: egy kis doboz joghurt, két-három szem eper.
Vacsora: egy kis doboz joghurt, vegyes gyümölcs tetszőleges mennyiségben.

Blog.hu ajánló