Látványos fogyás 3 hét alatt: ez a 11 gyakorlat leradírozza rólad a zsírt
Ez a klasszikus otthoni edzésterv már három hét alatt eredményt hoz.

keresztezett felules
Ez is érdekelhet

Karácsonyi élmények másként - Csak képzeld el, hogy kialszik minden fény (x)

Punkromantika az Újszínházban - Fenegyerekek a vasfüggöny mögött (x)

Ébredés a kómából (x)

Az anyatejes táplálás is hozzájárulhat a kisgyermekkorban kialakuló tejfehérje-allergia megelőzéséhez (x)

Minek örülünk a legjobban? (x)

beauty and style

Ezek a leghatásosabb méregtelenítő turmixok: segítik az emésztést és szépítik a bőrt »

Csökkenti a gyulladást és a hegesedést is megakadályozza: ez a cink szerepe a bőrápolásban »

Ezek a szezon legszebb piros rúzsai: mattól a fényesig »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

20 perce mindenkinek van. Ennyi időt bárki fordíthatna naponta testedzésre. Akár reggel, felkelés után, akár este, lefekvés előtt. Legalábbis elméletben, de ahhoz kell az igazi elszántság, hogy az ember elmenjen az edzőterembe, vagy felöltözzön, és kimenjen a hideg utcára futni.

Pedig ezzel a napi 20 perccel nemcsak az egészség megőrzéséhez elengedhetetlen mozgásmennyiséget tudná le, és gondoskodna arról, hogy az anyagcseréje rendesen működjön, de cserébe még feszes izmokat is kapna.

Látványos eredmény három hét alatt

A napi edzéssel már pár hét alatt is látványos eredményeket lehet elérni, és ehhez ki sem kell mozdulni a lakásból, csak legalább heti öt napon napi 20 percet kell szánni arra, hogy végigcsináld az alábbi 11 gyakorlatot. A gyakorlatokhoz pedig semmi eszközre nincsen szükség, mert végtelenül egyszerűek, ugyanakkor a test minden izmát megmozgatják.

Persze, fontos megjegyezni, hogy a látványos, feszes izmokhoz nem elég a testedzés. Ahhoz, hogy a munka eredménye igazán szembetűnő legyen, érdemes odafigyelni a helyes táplálkozásra is. Izomépítéshez a fehérjében gazdag, szénhidrátban szegény étrend az ideális, mely egyszerre táplálja az izmokat, és segíti a zsírégetést is.

A képek forrása: Getty Images Hungary.

Ezt is szeretjük