2 hetes anyagcsere-pörgető diéta
Dobj le 4 kilót!
Próbálj ki egy olyan diétát, ami a zsírégetés mellett maximalizálja az anyagcsere-működésed.

Ez is érdekelhet

A jótékonyság ősszel sem áll meg (x)

Kukkants be az Illatszertárba! (x)

Nem szereti a gyerek a zöldséget, mit tegyünk? (x)

Turbózd fel a halfogyasztásod idén ősszel! (x)

Frissítsd fel a karácsonyi dekorációt rózsaarannyal! (x)

Amikor a tehetség és a középszerűség összecsap - Szily Nóra az Amadeus két főszereplőjével beszélgetett

Ami neked felesleges, másnak érték: így lehet jól jótékonykodni

beauty and style

Nőies bokacsizmák 10 ezer forint alatt: ezek a legsikkesebb fazonok idén ősszel »

Így soha nem ismernél rá a 47 éves, szexi szupermodellre: Heidi Klum az átváltozások mestere »

Most így a legszebb az ombre: csodás színátmenetek a hajba, melyek feldobják a sötét tincseket »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az anyagcsere-működés optimalizálására, illetve felgyorsítására a legtöbb fogyókúrás módszer rendkívül nagy hangsúlyt helyez. Nem véletlenül, hiszen az anyagcsere felelős azért, hogy a táplálékkal bevitt energiát a szervezeted megfelelően tudja hasznosítani, az utolsó cseppig értékes folyamatokra fordítsa, a felesleges kalóriák pedig ne tudjanak zsírpárnák formájában elraktározódni. Két hetes anyagcsere-pörgető diétánk is ezt a célt tűzte ki – segítségével azonban nemcsak súlyt veszíthetsz, de energiát nyersz, és éhes sem leszel.

Mit érhetsz el a diétával?

  • Lényegesen felgyorsítod anyagcseréd működését.
  • Súlyvesztés – a két hét alatt 4 kilótól szabadulhatsz meg.
  • Az egészséges nassolnivalóknak, a megfelelő fehérjebevitelnek és a rostoknak köszönhetően nem leszel éhes.
  • Izomvesztés nélkül fogyhatsz, miközben szervezetedet feltöltöd energiával.
  • A bőséges zöldség- és gyümölcsfogyasztásnak köszönhetően feltöltöd vitaminraktáraidat.

Hogyan kövesd a diétát?

A diéta lényege, hogy a három csökkentett kalóriatartalmú és egészséges főétkezésen kívül a nap folyamán többször – minimum kétszer-háromszor, de a legjobb, ha félóránként, illetve ha éhesnek érzed magad – fogyassz kalóriaszegény nassokat, azonban egyszerre csak icipici mennyiséget. Nassolnivalóként azonban nem szabad édességet fogyasztanod, kizárólag egészséges, nyers zöldséget, például sárgarépát, paprikát, karalábét, káposztát, spárgát, brokkolit, uborkát. A legfontosabb azonban az, hogy az egyszerre elfogyasztott zöldség mennyisége nem lehet nagyobb a kisujjadnál, így nem veszel magadhoz túl sok kalóriát, nem terheled le emésztésed, azonban gondoskodsz arról, hogy anyagcseréd egész nap folyamatosan működjön.

Ha úgy érzed, az aprócska falatok nem elegendőek ahhoz, hogy megszűnjön éhségérzeted, ugyanilyen kis mennyiségben fogyassz melléjük magas minőségű fehérjét, például egy aprócska darab főtt csirkehúst, halat, tojást vagy zsírszegény sajtot.

A megfelelő fehérjemennyiség biztosítása érdekében – mely elengedhetetlen az izomvesztés nélküli fogyáshoz és a telítettségérzés eléréséhez – igyál meg naponta két pohár zsírszegény tejet, valamint a rost- és vitaminbevitel biztosításának érdekében egyél meg két-három gyümölcsöt. Emellett csak diétás italokat, ásványvizet és teát igyál.

Mintaétrend

A mintaétrend csupán a három főétkezést tartalmazza. A további étkezések során fogyaszd a már említett nassolnivalókat.

1. nap

Reggeli: két szelet teljes kiőrlésű pirítós, vékonyan megkenve lekvárral.
Ebéd: egy tányér házi készítésű, nem krémes zöldségleves, barnarizs tonhallal.
Vacsora: gyümölcssaláta, egy pohár zsírszegény joghurt.

2. nap

Reggeli: 5 dkg cukormentes müzli zsírszegény tejjel.
Ebéd: egy tányér házi készítésű, nem krémes zöldségleves, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér csirkemell-sonkával és paradicsommal.
Vacsora: grillezett csirkemell zöldségsalátával.

3. nap

Reggeli: egy banán, egy pohár zsírszegény natúr joghurt.
Ebéd: egy tányér házi készítésű, nem krémes zöldségleves, egy szelet grillezett csirkemell párolt brokkolival.
Vacsora: gyümölcssaláta, egy pohár zsírszegény joghurt.

4. nap

Reggeli: egy nagyobb főtt tojás, egy teljes kiőrlésű pirítós.
Ebéd: egy tányér házi készítésű, nem krémes zöldségleves, egy héjában főtt krumpli, egy kis darab zsírszegény sajt.
Vacsora: barnarizs vegyes zöldségdarabokkal, grillezett csirkemell-darabokkal.

5. nap

Reggeli: 5 dkg gabonapehely zsírszegény tejjel.
Ebéd: egy tányér házi készítésű, nem krémes zöldségleves, egy kisebb konzerv szardínia fele, két szelet teljes kiőrlésű pirítós.
Vacsora: grillezett csirkemell zöldségsalátával.

6. nap

Reggeli: hagyományos zabkása zsírszegény tejjel.
Ebéd: egy tányér házi készítésű, nem krémes zöldségleves, grillezett csirkemell uborkasalátával.
Vacsora: gyümölcssaláta, egy pohár zsírszegény joghurt.

A siker technikái - Early bird akció november 6-ig!

A november 16-i Femina Klub esten Szily Nóra vendége ezúttal Alföldi Róbert lesz, akivel segítenek megfejteni, hogy milyen tényezők állhatnak a siker útjában, hogyan boldoguljunk a kritikákkal és az esetleges kudarccal, és milyen technikákkal hozzuk ki a legjobbat önmagunkból.

Pontos részletek az estről itt olvashatók.

Jegyek early bird áron 3 990 Ft helyett, most csak 2 990 Ft-ért, csak november 6-ig kaphatók!

Időpont: 2020. november 16. 18 óra
Helyszín: József Attila Színház

Promóció

7. nap

Reggeli: 5 dkg cukormentes müzli zsírszegény tejjel.
Ebéd: egy tányér házi készítésű, nem krémes zöldségleves, csirkehúsos zöldségsaláta.
Vacsora: zöldségsaláta grillezett halfilével.

A második héten kövesd az első hét étrendjét.

Fontos!
A diéta két hétig tartható. A kúrát várandós és szoptató kismamák, tinédzserek és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. A kúra során naponta minimum 2-2,5 liter szénsavmentes ásványvíz vagy gyógytea elfogyasztása ajánlott. Mielőtt elkezdenéd, kérd ki háziorvosod véleményét!

OLVASD EL EZT IS!

no has ezdes
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Tüntesd el az úszógumit 2 hét alatt!

kivi vitamin
  • c-vitamin
  • fogyasztó praktikák

A legerősebb zsírégető vitamin

Ezt is szeretjük