Mínusz 200 kalória 3 percnyi mozgástól? Képeken az intenzív gyakorlatsor
Pörgesd fel a zsírégetést akár néhány perc alatt!

Nyereményjáték

Nyerj páros belépőt 2018 fergeteges jazzkoncertjére a Sárik Péter Trióval! (x)

Nyerj luxuskozmetikumokat érett bőr számára, és búcsúzz el a ráncoktól a természet erejével! (x)

Nyerj utazókönyvet, és ismerd meg a világ legkevésbé ismert érdekességeit! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Gomba vagy baktérium? Nagyon is lehet érzékelni a különbséget, és máshogy is kell kezelni (x)

Ezreket spórolhatsz a vízszámlán: pénzt és energiát spórol ez a konyhai eszköz (x)

A legjobb szőrtelenítő módszer télen is: így lesz hetekig sima a bőröd (x)

Babapuha és fényes lesz a festett haj, ha ezekkel ápolod: látható lesz a különbség (x)

Tökéletes alakot és egészséges testet ajándékozhatsz karácsonyra! Mutatjuk, hogyan (x)

beauty and style

3 baki, amivel nagyon el lehet rontani a csillogó sminket »

Ezt viseld a szűk ruha alatt, ha bevág a zsírpárnákba: alakformáló fehérneműk körképe »

Jónak hiszed, pedig ártasz vele: 4 dolog, amit ne csinálj, ha fogyni akarsz »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A mozgás hatására beindult zsírégető folyamatok nem csak az edzés ideje alatt működnek.

A fenti képen látható gyakorlatot például elég három percen át végezned ahhoz, hogy a nap során plusz 200 kalóriát égessen el a szervezeted.

Pörgesd fel a zsírégetést három perc alatt!

Ha fogyasztó mozgásformákról van szó, alapvetően az olyan kardió mozgások jönnek számításba, mint a futás, az úszás, a kerékpározás.

A nap során vagy edzés közben azonban érdemes beiktatnod rövid, de intenzív mozgásokat is, amelyek akár három perc alatt olyannyira ösztönzőleg hatnak az anyagcserére és a vércukorszintre, hogy 200 kalória mínusszal számolhatsz.

A fenti képen bemutatott gyakorlat lényege a következő: összezárt lábakkal ugrálj jobbra-balra, a talajra érkezéskor pedig rogyassz kicsit - így kíméld a térdízületed. Ha nem megy a mozduatsor három percen át, végezd 30 másodperces sorozatokban, és szusszanj egy kicsit közöttük.

Zsírégető edzés

Fogyni szeretnél, és hívogat a kinti madárcsicsergés? Eláruljuk, milyen sportok közül válogass!

Kép: pinterest.com/popsugar.com

Blog.hu ajánló