1 hét, 2 kiló: szénhidrátszegény étrend, ami lerobbantja rólad a zsírt, közben pedig feltölt energiával
Akár két kilót is fogyhatsz ezzel az egyhetes étrenddel.

has-centi
Ez is érdekelhet

Beszállás! Nemsokára indul a Mikulás Expressz, siess, mert lemaradsz! (x)

Családi wellness-pihenés Sümegen: ha egy kicsit másra, többre vágysz (x)

Elkezdődött a 27. CAFe Budapest Kortárs Művészeti Fesztivál (x)

A tökéletes gyerekszoba titkai - Így még a tanulás is jobban megy majd! (x)

Őszi stílustippek személyre szabva - Hogy idén ősszel Te diktáld a trendet! (x)

beauty and style

Gyors házi pakolás, pattanásos bőrre: lehet, hogy minden összetevője a konyhádban van »

Eddig te is rosszul használtad a hajsütőt? Így kellene a tökéletes frizuráért »

Elképesztően nőies a pulóver, ha így viseled: divatos darabok szoknyával »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Egy hét alatt két kilót leadni egyáltalán nem lehetetlen, csak egy kicsit komolyabb, szigorúbb diétára van hozzá szükség. Egy rostban és fehérjében gazdag étrenddel még így is elkerülhető az éhezés.

Ugyan a dietetikusok az egészséges fogyás mértékét heti 0,5-1 kiló közé teszik, egy-egy rövid ideig tartó koplalásnak nincsenek káros hatásai, csak arra kell vigyázni, hogy ne egyél tartósan a napi alapanyagcseréd alatt. Tehát ne ismételd meg ezt az egyhetes diétát többször egymás után, ha ugyanis tartósan éhezteted a szervezetedet, az anyagcseréd lelassulhat.

Két kiló fogyás egy hét alatt

Ez a diéta napi 1000 kalória bevitelét engedélyezi. A diéta során mindennap ugyanaz az étrend, ami egy kicsit monoton ugyan, de megéri a kitartást, hiszen minden szükséges tápanyag benne van, és az eredmény is garantált.

fogyás

Reggeli

  • Sonkás szendvics két szelet teljes kiőrlésű kenyérből és két nagyobb szelet sonkából.
  • 2 dl narancslé vagy kávé kevés tejjel.

Tízórai

  • 1 doboz csökkentett zsírtartalmú joghurt.

Ebéd

  • 1 teljes kiőrlésű tortilla tonhallal töltve, vegyes salátával, paprikával, hagymával.

Uzsonna

  • 2 szelet puffasztott rizs.

Vacsora 

  • 70 gramm sült csirke a bőre nélkül, light krumplipüré, párolt brokkoli, répa.

A cikk az ajánló után folytatódik

Ezért híznak vissza a legtöbben

Ha már sikerült leadni a kívánt súlyt, a következő nagy kihívás megtartani az eredményt. Mutatjuk, hol hibáznak a legtöbben, így elkerülheted a felesleges munkát.

A képek forrása: Getty Images Hungary.

Ezt is szeretjük