10 mindennapi étel, ami megduplázza az edzés hatékonyságát: gyorsabban fogysz velük
Bizonyos tápanyagok és vitaminok nélkül nem indul be az izomépítés.

Ez is érdekelhet

Folyton eltapsolja gyermeked a zsebpénzét? Van megoldás! (x)

Hosszabbítsd meg a nyarat SZÉP-kártyával! (x)

Bemutatták a Tháliában a világ leghíresebb krimijét (x)

beauty and style

Beindítja a fogyást és feltölti a vitaminraktárakat: rostban gazdag smoothie répával »

A legnőiesebb bőrhatású cuccok az őszre – árakkal, lelőhelyekkel mutatjuk a dögös darabokat »

Ezek voltak a ’80-as évek legnőiesebb fazonjai: most megint divatosak »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Mindegy, mit eszel, ha nem sportolsz, nem indul el az izomépítés, és nem lesz feszes, erős hasfalad az úszógumi helyén.

Ugyanakkor az is igaz, hogy hiába mozogsz, ha az ételekkel nem viszed be az izomépítéshez és zsírégetéshez szükséges vitaminokat és ásványi anyagokat. Ezek közül a legfontosabb a C-vitamin és a fehérje. Az alábbi ételek bővelkednek bennük, ezért biztos lehetsz benne, hogy ha ezeket eszed, sokkal hatékonyabbá teszed az edzést.

Amiket kerülj el

Fehérjét és összetett szénhidrátot mindenképpen enned kell, ha edzel, de a nagyon magas zsírtartalmú ételeket ilyenkor is érdemes elkerülni. A veszélyes zsiradék pedig a legmeglepőbb ételekben is ott rejtőzik. Töltsd ki kvízünket, és tudd meg, mit érdemes tiltólistára tenni.

Ezt is szeretjük