Így adj le 10 kilót végleg!
A 8 legjobb stratégia
Íme, néhány biztos módszer, melyek külön-külön is hatékonyak, ám együttesen alkalmazva garantált, hogy legalább 10 kilótól megszabadítanak.

Ez is érdekelhet

Legyen mindannyiunk szívügye a fejlődés! (x)

Téli álomesküvő a Rosinante Fogadóban*** (x)

Mit diktál a téli kabáttrend 2018-ban? A stylist tippjei (x)

Hogyan segíts, ha bedugult a pici orra? Az orröblítés aranyszabályai (x)

10 hely, amiről álmodoznak a magyarok - Idén csupán egy európai város került fel a listára. (x)

beauty and style

Elszívja az izzadtságot és kényelmesebbé teszi a cipőt: 5 eset, amikor kisegíthet egy intimbetét »

Hajmeresztő pulóverek a 80-as évekből – Nem tudjuk, hogy sírjunk vagy nevessünk-e »

Zseniálisan egyszerű trükk a szemüveg bepárásodása ellen: olcsóbb, mint gondolnád »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

1. Stratégia - Egyél reggelit!

A kutatások szerint, ha a reggeli során legalább 300 kalóriát magadhoz veszel, a nap folyamán kevésbé leszel éhes, így kevesebbet is eszel, ami akár 100 mínusz kalóriát is jelenthet. Ezért nagyon fontos, hogy reggelizz, és így elkerüld azt, hogy ebédre valóságos lakomát rendezz, illetve meglehetősen kalóriadús ételeket kívánj meg napközben.

Ha reggelire 200 és 300 kalória közötti ételeket fogyasztasz - legyen az egy joghurt, egy kis adag müzli vagy egy tojásos szendvics -, kilenc hónap alatt úgy dobsz le 10 kilót, hogy észre sem veszed, hogy valójában fogyókúráztál.

2. Stratégia - Több fehérjét!

A fehérje eltelít, emellett nagyon fontos ahhoz, hogy a fogyókúra hatására szervezeted ne az izmokat bontsa le, hanem valóban a zsírégetést kezdje meg. A szakértők javaslata szerint a napi kalóriabeviteled legalább 25% magas minőségű fehérje legyen. Adj sovány húsokat az étkezéseidhez, például egy szelet grillezett csirkemellet a főétkezéshez, illetve egy vékony szelet pulykamellsonkát a pirítósodhoz. A legjobb választást mindemellett a tejtermékek, a tojás, a bab és a növényi magvak jelentik. Ezzel a módszerrel akár nyolc hét alatt is leadhatsz 10 kilót.

3. Stratégia - Buktasd meg a triumvirátust!

Ha ezt a stratégiát akarod követni, búcsút kell mondanod három finom és szívednek kedves, azonban egészségtelen és hizlaló élelmiszernek. Az első és sokaknak a legfájdalmasabb pontot a reggeli tejeskávé, illetve az egyéb krémes, aromás kávék jelentik. Ha kávézni szeretnél, maradj a jó öreg, tiszta feketénél, a legjobb, ha mindenfajta édesítés nélkül iszod. A második dolog, amiről le kell mondanod, az óriásszendvics, illetve a finomított lisztből készült bagett.

Azonban egyszerűen orvosolhatod a hiányát, ha lecseréled olyanra, ami teljes kiőrlésű lisztből készült. A harmadik és talán a legkönnyebb változtatást pedig a zsírosabb sajtok kiiktatása jelenti. Ha mégis plusz ízt szeretnél hozzáadni az ételhez, próbáld ki sajt helyett a mustárt vagy például a tormát. Ezzel a módszerrel három hónap alatt dobhatod le a 10 kilót.

4. Stratégia - Nassolj okosan!

Először is, ha csokiautomatát látsz, ne nézz oda. Ha napközben, a munkahelyeden rendszeresen nassolsz, jobb, ha felkészülsz, és otthon, előre készítesz magadnak egészséges nassolnivalókat. A nassokat csökkentsd 150 kalóriára: 100 kalória értékben ehetsz akár csokis müzliszeletet vagy másfél csésze pattogatott kukoricát, a legjobb azonban az, ha szeletelt gyümölcsöt vagy zöldséget választasz. Ezzel a módszerrel kilenc hónap alatt dobhatod le a 10 kilót.

5. Stratégia - Egyél többet!

De nem akármiből: rostból! A rostok eltelítenek, emellett segítik az emésztést, felgyorsítják az anyagcserét, és segítenek kiüríteni emésztőrendszeredből a méreganyagokat és a salakanyagokat. Fontos, hogy mindennap egyél legalább 30-35 gramm rostot, amit főként a teljes kiőrlésű gabonákból, a gyümölcsökből, zöldségekből, növényi magvakból és hüvelyes növényekből nyerhetsz. A stratégiát követve nyolc hét alatt adhatod le a 10 kilót.

6. Stratégia - Kisebb falatokat egyél!

A szakértők tapasztalatai szerint azok a túlsúlyos fogyókúrázók, akik szigorúan felügyelik ételadagjaikat, hat hónap alatt akár testsúlyuk 5%-ától is megszabadulhatnak. Mindig csak kistányérra pakold az ételt, illetve bármilyen nagy is a kísértés - bár nyilván nem erre tanítottak gyerekkorodban -, minden étkezésnél hagyj meg egy kis ételt. Nem kell sokat, csupán körülbelül három harapásnyit, amit félre is tehetsz a következő étkezésig. Ezzel a módszerrel minden étkezésnél 50-75 kalóriát, öt-nyolc hónap alatt pedig 10 kilót takaríthatsz meg.

7. Stratégia - Válaszd a kedvenceidet!

Persze ne a malacsültet szalonnával reggel, délben, este – de nem kell minden finomságról lemondanod. A kutatások azt bizonyítják, hogy az ízek intenzitása és a telítettségérzés kialakulása között szoros összefüggés van.

Az elmélet szerint utóbbi sokkal hamarabb alakul ki, ha számodra ismerős ízeket, illetve kedvenc ételeidet fogyasztod. Ellenben, ha nem olyan ételt eszel, amit szeretsz, könnyen előfordulhat, hogy sokkal többet eszel belőle, mint kellene. Ennek alapján a szakértők azt állítják, hogy jobb, ha kedvenc ételedből eszel keveset, mint egy kifejezetten fogyókúrás, egészséges ételből sokat. Utóbbi ételek is tartalmaznak kalóriát, azonban ezt sokan elfelejtik, és azt hiszik, pusztán attól, hogy egészséges, akármennyit meg lehet enni belőle. Ezzel a módszerrel körülbelül egy év alatt veszíted el a 10 kilót.

OLVASD EL EZT IS!

no has ezdes
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Tüntesd el az úszógumit 2 hét alatt!

kivi vitamin
  • c-vitamin
  • fogyasztó praktikák

A legerősebb zsírégető vitamin

Ezt is szeretjük