10 kiló mínusz jojó nélkül a kókuszdiétával: emésztésjavító mintaétrend
A kókuszban található zsírok könnyebben bomlanak le.

Nyereményjáték

Nyerj Hollóházi Porcelán fülbevalót Adrienne Feller mini luxuskozmetikumokkal! (x)

Nyerj szerelemsegítő nyakláncot Valentin-napra! Bevonzza életedbe az igaz szerelmet (x)

Nyerd meg a Világörökségek Magyarországon című könyvet, és merülj el hazánk csodás világában! (x)

összesen 3 db játék
Ez is érdekelhet

Hódunyhával betakart mesebeli tájak, ahol mégis szikrázó a napsütés: mesefalucskákat is rejt (x)

A NASA űrhajósai és világsztárok is alávetették magukat ennek a műtétnek - Magyar találmány (x)

Szív- és érrendszeri betegségeket okozhat, mégis kevesen ismerik ezt a szövődményt - Lehet tenni ellene (x)

Milyen az arcformád? Mutatjuk, melyik ékszer illik hozzá a legjobban

V-nyakú ruhához tilos felvenni: mutatjuk, melyik dekoltázshoz milyen nyaklánc illik

beauty and style

Az év színe az esküvőn: gyönyörű, ultraviola dekorációk »

Lágy hullámok tésztaszűrővel készítve: így még biztosan nem szárítottál hajat »

Karcsúbb derék, keskenyebb csípő: ilyen szoknyafazonokkal várd a tavaszt! »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ne aggódj, nem kell egy egész hónapon keresztül kókuszon élned ahhoz, hogy megszabadulj a fölösleges kilóktól. A kókusz már úgy is kifejti egészségvédő és zsírbontó hatását, ha étrendedet közelíted a trópusi menühöz.

A friss gyümölcsök és zöldségek, a kalóriaszegény étrend és a kókusz segítségével anyagcseréd teljesen átalakulhat, az emésztésed helyreáll, és hosszabb távon akár tíz kilótól is megszabadulhatsz.

Hogyan fogyaszt a kókusz?

A kókusz zsírjai közvetlenül a bélben szívódnak fel, így könnyebb lebontani őket, ezért a fogyás is egyszerűbb lesz. Ha kókuszzsírral váltod ki a hagyományos olajat, máris nagy lépést tettél a karcsúság felé vezető úton.

A kókusz képes szabályozni a vércukorszintet, rostjai megtisztítják a beleket a lerakódott salakanyagoktól, és Candida ellen is javasolt a trópusi gyümölcs fogyasztása.

A kókuszdiéta alatt egyél sok friss zöldséget és gyümölcsöt, zsír és étolaj helyett használj kókuszolajat, és ügyelj a megfelelő fehérjebevitelre is. Kerüld a vörös húsokat és a koffeint - a kókusz úgyis ellát a szükséges energiával.

Mivel a kókusz hosszú távú és nagymértékű fogyasztás esetén megterhelheti az érrendszert és a májat, a kókuszdiéta két szakaszra tagolódik: az első, négyhetes periódusban kövesd a mintaétrendet, és egyél bátran a trópusi gyümölcsből - ezalatt öt-hét kilótól szabadulhatsz meg.

A második szakaszban már ne egyél kókuszt, legfeljebb hetente kétszer, viszont kövesd tovább a kalóriaszegény, rostban gazdag étrendet. Ez a periódus szintén négy hétig tart, ekkorra azonban az anyagcseréd már átalakul, és további három-négy kilós fogyás várható.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy bögre zabkása, 10 dkg nyers kókusz, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy kis poharas joghurt.
Ebéd: 15 dkg kókuszolajon sült csirkemell, egy bögre citromos-zöldfűszeres saláta.
Uzsonna: egy narancs.
Vacsora: egy bögre Cézár-saláta.

Fontos!
A diétát legfeljebb négy hétig tarthatod. Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, magas vérnyomásúak, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

2. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér vékonyan megvajazva, egy szelet pulykamellsonka, egy paprika, egy bögre zöld tea.
Tízórai: 15 dkg nyers kókusz.
Ebéd: 15 dkg grillezett hal, egy bögre párolt brokkoli.
Uzsonna: két kivi.
Vacsora: turmix egy pohár kókusztejből és egy marék bogyós gyümölcsből.

3. nap

Reggeli: két evőkanál teljes kiőrlésű gabonapehely, két evőkanál teljes kiőrlésű zabpehely, két evőkanál apróra vágott kókusz, egy pohár tej.
Tízórai: 10 dkg zsírszegény sajt.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, egy bögre kókuszolajon sült zöldség.
Uzsonna: egy marék dió.
Vacsora: egy bögre céklasaláta.

4. nap

Reggeli: két főtt tojás, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy paradicsom, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy kis poharas joghurt.
Ebéd: egy bögre lencsefőzelék.
Uzsonna: 10 dkg nyers kókusz.
Vacsora: egy bögre Waldorf-saláta.

5. nap

Reggeli: turmix egy pohár kókusztejből, egy banánból és egy marék bogyós gyümölcsből, fél marék mogyoró.
Tízórai: két répa.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, egy bögre párolt káposzta.
Uzsonna: 10 dkg nyers kókusz.
Vacsora: egy bögre tonhalsaláta.

Blog.hu ajánló