10 kiló plusz van rajtad? Add le júniusra extra hatékony zsírégető diétával
Még két hónap van júniusig, ne halogasd tovább a fogyókúrát!

Nyereményjáték

Nyerj szórakoztató, képes útikönyvet, és ismerd meg a világ csodáit! (x)

Nyerj Hollóházi Porcelán fülbevalót Adrienne Feller mini luxuskozmetikumokkal! (x)

Nyerj szerelemsegítő nyakláncot Valentin-napra! Bevonzza életedbe az igaz szerelmet (x)

összesen 3 db játék
Ez is érdekelhet

Hódunyhával betakart mesebeli tájak, ahol mégis szikrázó a napsütés: mesefalucskákat is rejt (x)

Ez történik a testünkben köhögéskor - Rengeteg minden állhat a háttérben (x)

Ebben a hotelben az ételt a szántóföldről rakják az asztalra - Magyar hely, ha fontos az egészséged (x)

V-nyakú ruhához tilos felvenni: mutatjuk, melyik dekoltázshoz milyen nyaklánc illik

beauty and style

Ez lesz a cipődivat tavasszal: 10 fazon, amit biztosan hordani fogunk »

„A pattanás normális” - Ezzel kampányolnak az Instagramon a retusálás ellen »

Ezt edd vacsorára, ha edzeni voltál: mindent pótol, amit kell, de nem hizlal »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha eleged van már a kilók elleni szélmalomharcból, ideje, hogy némi tudatosságot vigyél a diétádba. Nem az a jó megoldás, ha egyik napról a másikra minden hizlaló dologról lemondasz, vedd figyelembe szervezeted igényeit.

Tíz kiló súlyfelesleg leadása időbe telik, az alapja pedig, hogy helyreálljon az anyagcseréd. Így nem kell majd tartanod a visszahízástól sem.

Vezess étkezési naplót!

Ne akarj egyik pillanatról a másikra belevágni a diétába! A majd holnap elkezdem típusú hozzáállás általában nem a legszerencsésebb, ha fogyókúráról van szó, most azonban hasznodra válhat.

Néhány napon keresztül figyeld meg és pontosan írd fel, mit eszel, vezess étkezési naplót. Válassz átlagos napokat, és ne mondj le semmiről, amit máskor megengedsz magadnak, de ne is engedd el a szokásosnál jobban a gyeplőt.

Csökkentsd a kalóriabevitelt!

A nap végén számold össze, hogy körülbelül mennyi kalóriát fogyasztottál. Ez lesz az a mennyiség, amit fokozatosan - anélkül, hogy a szervezeted raktározásba kezdene a hirtelen tápanyagmegvonás miatt - 1300 kalóriára kell csökkentened. Ehhez naponta két-háromszáz kalóriával vidd lejjebb az adagodat.

Figyelj az arányokra!

Új étrendedet úgy állítsd össze, hogy megfelelő mennyiséget tartalmazzon rostokból, vagyis napi 30-40 grammot. A bevitt táplálékok legfeljebb 45%-át tegyék ki a szénhidrátok, 25%-a fehérjéből, 30%-a telítetlen és többszörösen telítetlen zsírból álljon.

A megfelelő anyagcseréért

Színesítsd a menüdet olyan táplálékokkal, amelyek segítik a belek és a gyomor fertőtlenítését, valamint helyreállítják a sérült bélflórát - mely lelassult emésztéshez és puffadáshoz vezet. Ilyen például a fokhagyma, a natúr joghurt vagy az aromás fűszerek. A friss zöldségek és gyümölcsök gondoskodnak a szükséges rostmennyiségről, fogyassz belőlük napi öt adagot.

A folyadékfogyasztásra is ügyelned kell annak érdekében, hogy az elfogyasztott rostmennyiség átmossa a beleket, megszabadulhass a lerakódott salakanyagoktól. A cukros üdítőket hanyagold, helyettük fogyassz szénsavmentes ásványvizet, emésztést segítő gyógyteákat.

A mozgást se feledd!

Ha fokozatosan csökkented, majd szinten tartod a bevitt kalóriamennyiséget, a megfelelő élelmiszerekkel helyreállítod az anyagcserédet, emellett pedig rendszeresen mozogsz is, az anyagcsere-javító diétával havonta tíz kilótól is megszabadulhatsz, és a jojótól sem kell tartanod. Elsősorban a kardió jellegű mozgásformák javasoltak: pattanj biciklire, fuss, járj uszodába, a konditermi gépek közül használd az ellipszis trénert is!

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: két evőkanál gabonapehely, két evőkanál zabpehely, egy pohár szójatej, egy marék aszalt szilva.
Tízórai: 5 dkg zsírszegény sajt.
Ebéd: egy bögre tonhalsaláta, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér.
Uzsonna: egy alma, puffasztott búza.
Vacsora: egy bögre cikóriasaláta.

2. nap

Reggeli: hagymás rántotta két tojásból, egy szelet teljes kiőrlésű pirítós, egy paradicsom, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy bögre áfonya.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, fél bögre párolt zöldborsó, fél bögre bébirépa.
Uzsonna: egy marék mandula.
Vacsora: egy bögre reteksaláta.

Szabadulj a salakanyagoktól!

Kattints az alábbi videóra, és tudd meg, milyen módszer segítségével inthetsz búcsút a salakanyagoknak!

3. nap

Reggeli: egy bögre zabkása, fél bögre bogyós gyümölcs, egy csipet fahéj, egy bögre zöld tea.
Tízórai: fél grépfrút, pár szem korpás keksz.
Ebéd: 15 dkg grillezett tengeri hal egy bögre fokhagymás uborkasalátával.
Uzsonna: egy pohár élőflórás joghurt, egy körte.
Vacsora: egy bögre mozzarellás paradicsomsaláta.

Blog.hu ajánló