10 módszer a hatékony fogyásért
Mielőtt belekezdenél a fogyókúrába, ismerj meg 10 olyan módszert, ami megkönnyíti a karcsúsághoz vezető utat.

Ez is érdekelhet

Fedezd fel a gőzállomást, mellyel a vasalás gyorsabb, mint valaha! (x)

Pihenj meg, és vegyél lendületet a céljaidhoz egy hibátlan kávé felett! (x)

Utazás Kiállítás - Aktív hétvége van. Kezdd itt a nyaralás tervezését! (x)

Erről a magyar kozmetikai márkáról beszél mindenki (x)

beauty and style

Gyors tipp, ha nem áll sehogy a rövid haj: csinos frizura egy perc alatt »

Hogyan legyél stílusos, ha már unod a hideget? Nőies szettek a tél végére »

Így eltorzították Kylie Jenner arcát: furcsa képek jelentek meg róla egy magazinban »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha csupán 100 kalóriával többet eszel naponta a kelleténél, akkor egy év alatt 5 kilót hízol, ha azonban 100 kalóriával kevesebbet eszel annál, amennyi a súlyod megtartásához kellene, akkor 5 kilót fogysz. Soha nem késő megtenni az első lépéseket a vékonyabb, egészségesebb éned felé.

1. Vezess naplót

Minden nap szánj pár percet arra, hogy leírd, mit ettél és mikor, és hogyan érezted magad utána. Vizsgáld meg, amit írtál! Túl sokat ettél este? Minden délután nasiztál? Készülj fel a sikerre: tervezz magadnak egészséges nasikat, és tudd, mi az, amit eszel.

2. Sétálj egyet

Sok időt spórolhatsz, ha az ebédedet beviszed a munkahelyedre, és nem kell elmenned valahova ebédelni. Ebédelj meg, aztán sétálj egyet az épület körül.

3. Mennyire vagy éhes?

Figyelj oda arra, hogy mennyire vagy éhes. Azért eszel, mert éhes vagy? Igyál egy pohár vizet lassan, és várj tíz percig. A nem valódi éhség addigra elmúlik.

4. Kicsit és gyakran

Ha éhes vagy, de még nem jött el a következő étkezés ideje, vegyél el egy kicsit a következő étkezésedből, például tejet vagy gyümölcsöt, és edd meg nasinak. Ha keveset és gyakran eszel, akkor elkerülheted az éhséget és a túlevést, és felpörgeted az anyagcserédet.

5. Beszélj magadhoz

Írj bátorító szavakat magadnak, például „Meg fogom csinálni”, „Érek ennyit”, „Egyszerre csak egy napra koncentrálok”, és a kártyát tartsd magadnál. Reggel és napközben is többször olvasd fel hangosan. Ízlelgesd a szavakat, és sikerrel fogsz járni. 

6. A tudás hatalom

Olvasd el a csomagolt élelmiszerek borítóján lévő információkat. Számold ki, hogy egy adag étel mekkora, és máris értelmesebbnek fognak tűnni a számok.

7. Nincs jó vagy rossz

Mindenféle ételt be lehet illeszteni az egészséges étrendbe, de nem mindegy, hogy mekkora adagot és milyen gyakran eszel. Nem kell megfosztanod magad semmitől: nyugodtan egyél egy kis adag egészségtelennek titulált ételt, a többi étkezésed pedig legyen magas rosttartalmú, valamint alacsony zsír- és kalóriatartalmú.

8. Mozogj valakivel

A sétálás és a futás sokkal jobb, ha nem vagy egyedül: motiválni és támogatni fogjátok egymást. Ha egyik barátod sem ér rá éppen, a rádió vagy a kedvenc CD-d is jó lesz.

9. Légy erős

Építs magadnak könnyű izomzatot. A könnyű súlyzózás izmot épít, és az izmok aktívabban részt vesznek az anyagcserében, mint a zsírszövet.

10. Ne légy túl szigorú magaddal

Elérhető célokat tűzz ki, és ne feledd, hogy nincs ideális súly. Az egészséges súly az, amikor jól érzed magad a bőrödben, tetszel magadnak, kényelmesen érzed magad a ruháidban, és nincsenek egészségügyi problémáid a túlsúly miatt.

OLVASD EL EZT IS!

no has ezdes
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Tüntesd el az úszógumit 2 hét alatt!

kivi vitamin
  • c-vitamin
  • fogyasztó praktikák

A legerősebb zsírégető vitamin

Ezt is szeretjük