Optimistává és boldoggá tesznek: 10 napindító jógagyakorlat kezdőknek
Kezdd a napod ezekkel a jógapózokkal, hogy jókedvűen teljen a napod.

GettyImages-1129449914
Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

Vannak időszakok, amikor különösen nehéz optimistán tekinteni az induló nap elé. A derűlátóbb napkezdéshez és a jó kedélyű naphoz hozzásegíthet a reggeli jóga.

A pozitív gondolkodást segítő gyakorlatok természetesen a zavartalannak ígérkező napokon is hasznosak lehetnek. Nemcsak a gyakorlott jógázóként, hanem amatőrként is boldogulhatsz, hiszen számos ászana egyszerű.

Reggeli jóga az optimizmusért

A következő gyakorlatsort végezd ébredés után. Az első három póz nyugalmat és boldogságérzetet teremthet benned. A továbbiak a pozitív napkezdést segíthetik, energikussá és optimistábbá tehetnek. Helyezkedj egy polifoamra vagy a szőnyegre, fordulj a beáradó napfény irányába, és kezdődhet a jóga. A gyakorlatokat addig tartsd ki, amíg kényelmesek, ugyanakkor kihívást is jelentenek.

Forrás: yogacarol.co.uk; yogajournal.com.

Képek: Getty Images.

Ezt is szeretjük