Optimistává és boldoggá tesznek: 10 napindító jógagyakorlat kezdőknek
Kezdd a napod ezekkel a jógapózokkal, hogy jókedvűen teljen a napod.

GettyImages-1129449914
Ez is érdekelhet

Szárazak a kezeid a sok kézmosástól? Ne aggódj, jó kezekben vagy! (x)

Az autista Robika javulni kezdett (x)

Szabadtéri környezetben több mint 100 világmárka újra vár a Premier Outletben! (x)

beauty and style

Itt vásárolj, ha másodkézből akarsz designer darabokat: 4 külföldi webshopot mutatunk »

Táplálja és hidratálja a bőrt: házi, szépítő pakolás kakaóból és avokádóból »

Az 52 éves Julia Roberts mesterien bánik a sötét színekkel: a színésznő tudja, mi a sikkes elegancia »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Vannak időszakok, amikor különösen nehéz optimistán tekinteni az induló nap elé. A derűlátóbb napkezdéshez és a jó kedélyű naphoz hozzásegíthet a reggeli jóga.

A pozitív gondolkodást segítő gyakorlatok természetesen a zavartalannak ígérkező napokon is hasznosak lehetnek. Nemcsak a gyakorlott jógázóként, hanem amatőrként is boldogulhatsz, hiszen számos ászana egyszerű.

Reggeli jóga az optimizmusért

A következő gyakorlatsort végezd ébredés után. Az első három póz nyugalmat és boldogságérzetet teremthet benned. A továbbiak a pozitív napkezdést segíthetik, energikussá és optimistábbá tehetnek. Helyezkedj egy polifoamra vagy a szőnyegre, fordulj a beáradó napfény irányába, és kezdődhet a jóga. A gyakorlatokat addig tartsd ki, amíg kényelmesek, ugyanakkor kihívást is jelentenek.

Forrás: yogacarol.co.uk; yogajournal.com.

Képek: Getty Images.

Ezt is szeretjük